MS Windows
briani 27239
Tastatur i dos spil
Fra : John Nielsen

Dato : 10-04-02 11:22

Hej alle

Er der nogen der kan forklarer mig hvorfor
jeg ikke kan bruge tastaturet når jeg skal
spille et dos spil.
Skal der installeres nogle driver eller ?

Kører Win2K Pro

På forhånd tak

John Nielsen

Fra : Arcana

Dato : 10-04-02 11:32

"John Nielsen" <w@w.dk> skrev i en meddelelse

> Er der nogen der kan forklarer mig hvorfor
> jeg ikke kan bruge tastaturet når jeg skal
> spille et dos spil.
> Skal der installeres nogle driver eller ?
> Kører Win2K Pro

Jeg kan køre stort set alting i W2K. Hvilket program handler det om?

arc@na

Fra : John Nielsen

Dato : 10-04-02 11:51

Et gammelt spil der hedder wizard of wor

Fra : Arcana

Dato : 10-04-02 21:51

> Et gammelt spil der hedder wizard of wor

Nå... Aldrig hørt om...

arc@na