Til Merete
Fra : JH

Dato : 10-04-02 10:15

Hej Merete.

Det lyder som om du er en erfaren RPG-spiller.
Har du prøvet Wizardy 8?
Det lyder som det er temmelig hardcore.

Min erfaring med RPG begrænser sig til
Planescape: Torment, som jeg synes er
et fantastisk spil - omend temmelig teksttungt,
når man ikke har engelsk som modersmål.

Kan du anbefale et godt RPG til en novice som jeg?

Grunden til, at jeg spørger netop dig, er at du ud over
mig selv er et af de sjældne hunkøn her i gruppen.

Vh JH

Fra : Merete

Dato : 10-04-02 11:23

Hej JH

Nej, jeg har ikke prøvet Wizardry 8 endnu, måske fordi jeg ikke er stødt på
det i butikkerne de dage, hvor jeg har ledt efter spil, men også fordi jeg
synes det er svært at forudsige, om et spil vil være sjovt for en selv,
selvom andre er vilde med det.

Jeg elsker jo Might and Magic på samme måde som man holder fast ved en
yndlingsforfatter - man ved hvad man får, og det er det, man vil have *SSS*
Jeg synes du skulle prøve at købe en af de tidligere udgaver først - jeg har
set MM6-8 ned til 99,-, og der er ikke meget forskel på dem, det er bare nye
verdener og nye versioner. Det er 'pigespil', fordi man netop kan lave
tur-baserede kampe, så man får tid til at overveje, om man skal kaste 'Grasp
of Death' eller 'Elemental Bolt', i stedet for at man skal kunne beherske
mus og tastatur på samme tid og skyde vildt omkring sig. Og så kan jeg godt
lide, at der er så meget frit valg i det. Der er en hel stor verden, der
bare venter på at blive udforsket, og du kan gå hvorhen du vil. Du kan også
vælge, om du vil spille hardcore og mose alle monstrene, eller om du vil
ende som en dygtig magiker, der kan kaste 'fly' og 'invisibility' og flyve
forbi alle monstrene. Og så kan jeg godt lide, at figurerne har lidt
personlighed, og at man virkelig går op i det og kæmper for at gøre dem
bedre og sejere og give dem bedre udstyr.

Jeg købte American McGees Alice, der skulle være en ny udgave af Alice i
eventyrland med "devious puzzles and labyrinthic mazes". Yeah, right, in
your dreams. Det var et camoufleret platformspil, hvor grafikken var flot,
men det var også det. De der puzzles bestod i at snakke med en fyr, der
sagde, du skulle finde en paddehat til ham - så gik du hen for enden af
gangen (der var ingen andre steder at gå hen), hvor der var en paddehat, der
lyste meget grønt og tydeligt. Den tog du så tilbage til ham, og det var det
puzzle. Dårligt! Og kampene var reallife, så jeg brugte mere tid på at kæmpe
og dø og loade, end på at komme videre i spillet.

I Might and Magic består gåderne f.eks. i at du finder et stykke papir med
en talrække eller bogstavrække, og så skal du regne, hvad det betyder i
forhold til et dungeon. Eller du finder dokumenter med kryptiske digte, der
når de bliver fortolket viser, at du skal møde op på det og det sted på det
og det tidspunkt for at møde Enhjørninge Kongen, der bærer nøglen til
piraternes skat. Eller trykke på knapper og skubbe til løftestænger i
dungeons i den rigtige rækkefølge, hvor du skal observere aktion og
reaktion.

Jeg elskede Kings Quest serien, men den blev ødelagt med KQ8, som var for
meget kamp og for lidt eventyr. Diablo 2 var ok, ikke så meget at tænke
over, men sjov at spille. Age of Empires/Kings er sjovt som et kort spil
(tager ½-1½ time pr. spil), specielt, hvis du har nogen at spille mod over
nettet eller på husets anden computer. Ellers har jeg spillet strategispil
som Anno 1602, Civilization II, Colonization, Pirates Gold, Railroad Tycoon
II og Cæsar III, og så selvfølgelig det ultimative tøsespil - the Sims.
Krigsstrategispil siger mig ikke noget, kun verdens- og handelssimulationer.
Jeg går og venter på efterfølgeren til Anno 1602, der vist hedder Anno
1503 - der har du en enkelt båd til at starte med og skal bosætte dig på en
ø i det caribiske hav, hvor du skal opbygge et lille samfund og dyrke sukker
og bomuld og handle med de andre. Jeg har også prøvet Globetrotter, hvis du
vil have et dansk spil - det er fængende, omend en lille smule for nemt til
voksne. Men sjovt alligevel.

Puha, det blev en lang smøre. Men hvis jeg skal anbefale et enkelt, så køb
Might and Magic 6, for at se om du kan lide den genre. Jeg ser det i
butikkerne stadigvæk, og der er ingen grund til at give 399,- for MM9 lige
nu, hvis du har MM6-8 til gode... (bare det var mig) *GGG*

Hilsen
Merete

Fra : JH

Dato : 10-04-02 12:05

"Merete" <msj@e-box.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> personlighed, og at man virkelig går op i det og kæmper for at gøre dem
> bedre og sejere og give dem bedre udstyr.

Jeg gider heller ikke det der tastatur+mus exercits.
Det eneste action spil, jeg spiller er Serious Sam 1.
Det er så simpelt, så selv jeg kan finde ud af det.

> [...]
> puzzle. Dårligt! Og kampene var reallife, så jeg brugte mere tid på at kæmpe
> og dø og loade, end på at komme videre i spillet.

Jeg er heller ikke vild med platform spil.
Bortet fra den gang man spillede Commander Keen og Crystal Cave.
Det var de første spil jeg overhovedet spillede - på min 386'er

> [...]
> vil have et dansk spil - det er fængende, omend en lille smule for nemt til

Har aldrig spil KQ-serien.
Jeg spillede Kyrandia 1+2+3 og Days of the Tentacles. De var fede.
Har spillet lidt Anno 1602 - lånte spillet . faktisk meget hyggeligt spil.
Ser også frem til 1503.
AOK - synes der er lidt meget micromanagement.
Foretrækker HoMM, Kohan: Immortal Sovereigns og Warlords Battlecry,
hvor der er tid til at tænke sig om.
Men - har alligevel købt Empire Earth - som dog kan pauses.
Globetrotter 2 spiller jeg sammen med mion søster og svoger.
Hyggeligt spil.
The Sims - åh ja - jeg spillede det afbrudt i en uge -
og så kunne jeg lige pludselig ikke holde det ud mere.
Black & White mit liv største spil-skuffelse.
Sjovt de første 10 timer - så dødkedligt og ensformigt.

> [...]
> butikkerne stadigvæk, og der er ingen grund til at give 399,- for MM9 lige
> nu, hvis du har MM6-8 til gode... (bare det var mig) *GGG*

Har intet imod lange smører - når de bare indeholder noget fornuftigt.
Og tak, for din ulejlighed.
Jeg kommer i tanke om, at en af mine venners søn har MM7+8.
Dem må jeg nok hellere låne.

JH

Fra : Michael Petersen

Dato : 10-04-02 19:12

> [...]
> verdener og nye versioner. Det er 'pigespil', fordi man netop kan lave
> tur-baserede kampe, så man får tid til at overveje, om man skal kaste

Har du/i prøvet Pool of Radiance. Det er sgu ok og er også fuldt turbaseret.
Det er temmelig bugged 'out'of the box' men med den nyeste patch 1.4 kører
det ok.

Michael
--
Who is General Failure and why is he reading my harddrive?

Fra : Arcana

Dato : 10-04-02 11:24

"JH" <jyhj@eurosport.com> skrev i en meddelelse

Undskyld hvis jeg blander mig:

> Har du prøvet Wizardy 8?
> Det lyder som det er temmelig hardcore.

Totalt fedt spil - bortset fra mange og lange turbaserede kampe, som man nok
liiige skal vænne sig til. Ultra-klassisk CRPG med opdateret grafik etc.

> Kan du anbefale et godt RPG til en novice som jeg?

Man kan f. eks. få Fallout 1 og 2 på tilbud for samlet 150.- hos Betafon.
Hvis du ikke har spillet dem, har du virkelig noget til gode.
Link: http://www.nma-fallout.com/

Et helt nyt spil, som også rykker, er det tyske (men engelsksprogede) spil
Gothic (Piranha Bytes). Det er ret svært i begyndelsen, men et fantastisk
spil, når man kommer ind i det.
Link: http://worldofgothic.de/

Desuden ser det ud til, at Morrowind (Bethesda) udkommer sidst på måneden -
jeg vil ikke sige, at jeg slår telt op uden for Betafon for at blive den
første der får det, men det er lige før...
Link: http://www.elderscrolls.com/main.htm (- såså, ikke savle...)

> Grunden til, at jeg spørger netop dig, er at du ud over
> mig selv er et af de sjældne hunkøn her i gruppen.

Bare lige mine to cents - undskyld jeg svarede alligevel...

arc@na

Fra : JH

Dato : 10-04-02 12:26

"Arcana" skrev

> Undskyld hvis jeg blander mig:

Helt i orden.

> Totalt fedt spil - bortset fra mange og lange turbaserede kampe, som man nok
> liiige skal vænne sig til. Ultra-klassisk CRPG med opdateret grafik etc.

OK. Har nemlig læst en masse positive reviews.
kan iø anbefale www.gamerankings.com til den slags.

> [...]
> Gothic (Piranha Bytes). Det er ret svært i begyndelsen, men et fantastisk

Der er noget der tyder på, jeg liiige skal et smut ind i Betafon,
selv om det er en farlig forretning at gå ind i - i hvert fald,
hvis man har Dankortet med

> [...]
> jeg vil ikke sige, at jeg slår telt op uden for Betafon for at blive den
> første der får det, men det er lige før...

Det spil ser jeg også meget frem til. Lyder helt utrolig godt.
Bare lidt i tvivl om mit gamle Geforce 2mx kan klare det.

> Bare lige mine to cents - undskyld jeg svarede alligevel...

Som sagt helt i orden.
Alle fornuftige svar er mere end velkomne.

Vh JH

Fra : Arcana

Dato : 10-04-02 12:36

måneden -
> Det spil ser jeg også meget frem til. Lyder helt utrolig godt.
> Bare lidt i tvivl om mit gamle Geforce 2mx kan klare det.

Det kan det. Kravene er "et DirectX 8.1 kompatibelt grafikkort". Jeg har
selv et GeForce 2MX - det eneste vi går glip af, er refleks-effekterne i
vandet. Til at leve med - og så kan man jo spille det igen, når man en gang
får opgraderet...

> Alle fornuftige svar er mere end velkomne.

Rart at se, at andre danskere spillede rollespil. Jeg var efterhånden ved at
tro, at folk kun spiller racerbil- og skyd-alt-hvad-der-bevæger-sig-spil her
i landet. )

Arcana Dragon
-==(UDIC)==-

Fra : JH

Dato : 10-04-02 12:56

"Arcana" skrev i en meddelelse

> [...]
> vandet. Til at leve med - og så kan man jo spille det igen, når man en gang

Ja, det er nok også min strategi (suk)
Gameplay er vel vigtigere end nogle fancy vand-reflekser?

> Rart at se, at andre danskere spillede rollespil. Jeg var efterhånden ved at
> tro, at folk kun spiller racerbil- og skyd-alt-hvad-der-bevæger-sig-spil her
> i landet. )

Ja, det kan godt virke sådan ind imellem.
Men nu har FPS-spillerne da fået deres egen gruppe.

Vh JH

Fra : Arcana

Dato : 10-04-02 14:22

"JH" <bigfoot@sol.dk> skrev i en meddelelse

> Gameplay er vel vigtigere end nogle fancy vand-reflekser?

Jep. Kender du "The Dungeons of Moria"? Det er et gammelt freeware-spil, som
kan hentes fra min hjemmeside (http://www.phyton.dk/ultima/mor55-88.zip) -
hovedpersonen er et @ som bliver jaget rundt af blandt andet L'er (Ancient
Liches) og D'er (Ancient dragons - ryste, bæve...) - det spil har kostet mig
et par hundrede timer af mit liv!

> Men nu har FPS-spillerne da fået deres egen gruppe.

Ja. (Heldigvis...)

arc@na

Fra : JH

Dato : 10-04-02 17:16

> [...]

> Liches) og D'er (Ancient dragons - ryste, bæve...) - det spil har kostet mig

Nej. Men det vil jeg da lige kigge på.
Iø har jeg foranlediget af dit råd lige anskaffet mig Fallout1+2,
bestilt Gothic (var desværre udsolgt i Betafon)
og købt Wizardry 8 (US.version) brugt i www.2nd.games.dk til kr. 300,-.
Og som en lille kuriositet købte jeg Blade Runner med DK-manual i
god gammeldags pap-box til kr. 29,- hos EB Falkoner Alle.
Her (EB) kan man iø få Wizardy 8 til "kun" kr. 499,-.
Betafon tager kr 599,-.

Så nu er der lidt at gå i gang med i de lange sommeraftener.
Skal jo også spille MM-spillene, jeg skal vide hvorfor
Merete er så vild med de spil

Vh JH

Fra : Arcana

Dato : 10-04-02 17:26

> Nej. Men det vil jeg da lige kigge på.

Du er velkommen.

> Iø har jeg foranlediget af dit råd lige anskaffet mig Fallout1+2,

Glæd dig. Jeg har kun spillet 2'eren selv - der skal lige tweakes lidt i
nogle .ini-filer, hvis det skal køre under 2000/XP. Totalt godt spil, med
stor, stor genbrugsværdi, da det kan spilles igennem på et utal af måder.
Det gælder btw også for Wiz8.

> bestilt Gothic (var desværre udsolgt i Betafon)

Glæd dig. Det er helt anderledes end de sædvanlige engelsk/amerikanske
rollespil. Guf!!!

> og købt Wizardry 8 (US.version) brugt i www.2nd.games.dk til kr. 300,-.

Har spillet det igennem tre gange. Bare spørg, hvis du nu ikke lige kan
finde den åndssvage nøgle eller hvad...

> Her (EB) kan man iø få Wizardy 8 til "kun" kr. 499,-.
> Betafon tager kr 599,-.

OK, nu har jeg efterhånden haft det i tre måneder...

> Så nu er der lidt at gå i gang med i de lange sommeraftener.

Husk lige at gå ud og kigge på SctHansbål...

> Skal jo også spille MM-spillene, jeg skal vide hvorfor
> Merete er så vild med de spil

De er såmænd også sjove. Bortset fra 8'eren - den blev jeg aldrig gode
venner med. 6 og 7 har jeg spillet nogle gange hver...

--
God fordøjelse,
Arcana Dragon

Fra : Arcana

Dato : 10-04-02 20:42

"Arcana" <marsupilan@kangoroo.gov> skrev i en meddelelse

> Glæd dig. Det er helt anderledes end de sædvanlige engelsk/amerikanske
> rollespil. Guf!!!

PS:
Diverse fansites har forskellige mods med ekstra missioner og andet guf, som
man kan downloade. Og så behøver man ikke at have CD'en i for at spille! Jeg
lægger lidt op på mit site i løbet af de nærmeste dage!

--
Med venlig hilsen Arcana Dragon
-==(UDIC)==-

Fra : Mikkel Gram-Hansen

Dato : 10-04-02 14:01

--
> Med venlig hilsen
> Arcana Dragon
> -==(UDIC)==-

Vi er vist en lille udvalgt skare der kører alt med hjul, men vi larmer
meget ;)
Sidst jeg undersøgte sagen var ca. 75-80% af alle online gameservere
worldwide sat til at køre CS eller CS mods.... fatter det ikke når nu folk
kunne smide gamle Ferrarier rundt istedet for at skyde hinanden ;)

Mikkel Gram-Hansen
--
Administrator
Simracing.dk - http://www.simracing.dk

Fra : Martin K

Dato : 10-04-02 14:25

> [...]
> worldwide sat til at køre CS eller CS mods.... fatter det ikke når nu
> folk kunne smide gamle Ferrarier rundt istedet for at skyde hinanden

Jamen jeg er da fuldstændig enig... Racing rules! Men det blir' noget
trivielt at banke AI-modstanderne engang i mellem...

--
Martin K

Fra : Mikkel Gram-Hansen

Dato : 10-04-02 16:02

> Jamen jeg er da fuldstændig enig... Racing rules! Men det blir' noget
> trivielt at banke AI-modstanderne engang i mellem...
> --
> Martin K

Det er jo derfor vi er en stor flok der næsten hver eneste aften knokler
hinanden af banen online ;)
Et sølle 56k modem er nok, så kører GPL perfekt...

Vi er over 100 medlemmer i Danish GPL Society (
http://www.simracing.dk/gpl/info.htm) og mere end 60 af os stiller op til
starten på vores 3 sæson her om et par uger.
Træningen er i VILD gang og de forskellige teams er ved at have kapret deres
kørere, men der er altid plads til nytilkommere.
Kommer der nok åbner vi bare en 5.divison og lader de nye folk tjene deres
online sporer der.
(En sæson varer ca. 7 måneder, så det er ikke for folk der er vandt til MTV
generationens attention span ;)

Nok reklame for online ræs... gentlemen start your engines !

Mikkel Gram-Hansen

Fra : Arcana

Dato : 10-04-02 16:51

"Mikkel Gram-Hansen" <mikkel@gram-hansen.dk> skrev i en meddelelse

> Nok reklame for online ræs... gentlemen start your engines !

Ja, det er rimeligt off-topic i en tråd om rollespil. Gentlemen, put sugar
in your engines, for all that I care.

--
arc@na

Fra : Martin K

Dato : 11-04-02 08:14

Mikkel Gram-Hansen wrote:

> [...]
> til MTV generationens attention span ;)
>
> Nok reklame for online ræs... gentlemen start your engines !

Ved det er OT, men spiller i andet en GPL. Jeg synes det er noget gammelt?

--
Martin K

Fra : Mikkel Gram-Hansen

Dato : 11-04-02 14:28

> Ved det er OT, men spiller i andet en GPL. Jeg synes det er noget
gammelt?
> --
> Martin K

Prøv evt. at kig i tråden her....
http://forum.racesimcentral.com/showthread.php?s=&threadid=28024
og følg instruktionerne for at få et næsten splinternyt GPL rent
udseendemæssigt.
Vi kører også Nascar4 / 2002, og ville da hjertens gerne køre alt muligt
andet, men der findes ikke noget hvor netkoden virker ordenligt.
Lige nu kører jeg selv ALMS mod'en til F1-2001, den er virkeligt prof.
lavet.

Mikkel

Fra : Martin K

Dato : 11-04-02 15:10

Mikkel Gram-Hansen wrote:
> [...]
> http://forum.racesimcentral.com/showthread.php?s=&threadid=28024
> og følg instruktionerne for at få et næsten splinternyt GPL rent

Det vil jeg prøve...

> [...]
> muligt andet, men der findes ikke noget hvor netkoden virker
> ordenligt. Lige nu kører jeg selv ALMS mod'en til F1-2001, den er

Den kører jeg også selv til hudløshed Det er en fantastisk mod, det
tager over hvor SCGT i tidernes morgen slap. Hvis i begynder at spille ALMS
for alvor, er jeg klart med. GT-racing er nu mere interessant en
formel-klasserne efter min mening. Men hvorfor skulle netkoden ikke virke
ordenligt med ALMS? Den virker da fint i F1 2001 som ALMS modden jo er
bygget på!

--
Martin K

Fra : Mikkel Gram-Hansen

Dato : 11-04-02 21:22

Men hvorfor skulle netkoden ikke virke
> ordenligt med ALMS? Den virker da fint i F1 2001 som ALMS modden jo er
> bygget på!
> --
> Martin K

Hehe.. I beg to differ.
I GPL og Nascar kører vi uden problemer 19-20 mand, men i F1-2001 virker det
ikke rigtigt hvis man er mere end 4 eller sådan noget.
Jeg tror sagtens du kan finde folk der vil køre sådan lidt for sjov med
F1-2001 eller mods dertil, men det at man kun kan være så få af gangen gør
det svært at lave noget "stort" og organiseret for os. Jeg er da forresten
personligt klar på at prøve ALMS online ;)

Mikkel

Fra : Michael Petersen

Dato : 10-04-02 19:11

> [...]
> jeg vil ikke sige, at jeg slår telt op uden for Betafon for at blive den
> første der får det, men det er lige før...

He he he jeg har faktisk spillet Morrowind og kan kun sige DET ER FOR FEDT.
den fedeste grafik selv om det kræver noget seriøst hardware. Jeg spillede
en tidlig beta men jeg måtte skifte fra Geforce2 til geforce 3 før det var
rigtig spilbart og det blev rigtig godt da jeg fik fingrene i et ATI Radeon
8500. Jeg må sige det er den fedeste character creation jeg nogen sinde har
oplevet og mest realistiske rollespil jeg har set i meget lang tid.
Og til jer der siger at vandeffekterne er ligemeget kan jeg kun sige, i må
ikke snyde jer for denne fede detalje. Spillet har så mange fede grafiske
detaljer at det er til at falde i svime over. Nå men nok herfra.. Jeg kunne
jo blive ved

Michael
--
Who is General Failure and why is he reading my harddrive?

Fra : Arcana

Dato : 10-04-02 19:41

"Michael Petersen" <mcp_dk@e-mail.dk> skrev i en meddelelse

> He he he jeg har faktisk spillet Morrowind og kan kun sige DET ER FOR
FEDT.

Skriver du for et PC-blad, er du piratkopist, eller hallucinerer du?

> Og til jer der siger at vandeffekterne er ligemeget kan jeg kun sige, i må
> ikke snyde jer for denne fede detalje. Spillet har så mange fede grafiske

Jaja, nu tror jeg næppe umiddelbart, at "en lille grafisk detalje" er værd
at punge ud med 4000 dask for (som et top-of-the-range grafikkort koster).
Jeg kan sagtens vente.

PS: Blærerøv!

Arcana Dragon
-==(UDIC)==-

Fra : Michael Petersen

Dato : 10-04-02 21:12

Arcana wrote:
> "Michael Petersen" <mcp_dk@e-mail.dk> skrev i en meddelelse

> FEDT.
>
> Skriver du for et PC-blad, er du piratkopist, eller hallucinerer du?

He he næh jeg er såmænd ansat hos Ubi Soft som er europæisk distributør af
Morrowind
Det giver mig chancen for at prøve spillene allerførst. Tja jeg vil gå så
vidt som til at sige at jeg var den først i norden der fik chancen for at
installere og starte det fantastiske spil

> Jaja, nu tror jeg næppe umiddelbart, at "en lille grafisk detalje" er
> værd at punge ud med 4000 dask for (som et top-of-the-range
> grafikkort koster). Jeg kan sagtens vente.
Jow jow men jeg vil sige at i Morrowind er det grafiske så stort at jeg
personligt vil gå meget langt for at få den fedeste oplevelse ud af det. Men
nu har jeg jo også en god aftale med hardwareproducent så jeg kan låne nogle
testkort fra tid til anden og prøve hvordan det føles at være ligeglad med
prisen

> PS: Blærerøv!

Tak (tror jeg nok

Michael
--
Who is General Failure and why is he reading my harddrive?

Fra : Arcana

Dato : 10-04-02 21:41

> Who is General Failure and why is he reading my harddrive?

Det er en af mine venner. Jeg kan få ham til at lade være med at læse din
harddisk for et GeForce 4-kort.

)

--
Med kierlig hilsen
arc@na

Fra : Carsten Norrbohm

Dato : 10-04-02 12:32

Wizardry 8 kan så vidt jeg ved kun fås hos betafon for en million fordi det
er et importeret spil. Sirtech som har lavet spillet er så uheldige at de
har brugt det sidste af deres kapital på at lave spillet så de har nok ikke
haft råd til at få det udgivet andre steder en USA og Canada. Men spillet er
rigtigt fedt og jeg kan anbefale at du downloader demo'en hos Gamespot eller
lign. for at prøve det. Jeg sunes desuden at MM9 er rigtigt fedt når man
lige har vænnet sig til tanken om at det ikke er bygget op ligsom MM6-8.
Hilsen Carsten

JH <jyhj@eurosport.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3cb4022d$0$58760$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Arcana

Dato : 10-04-02 12:41

"Carsten Norrbohm" <tsb915@airmat.dk> skrev i en meddelelse

> Wizardry 8 kan så vidt jeg ved kun fås hos betafon for en million fordi
det

Arh, det er liiige lidt overdrevet. 600.- er det vist. Men spillet har
enormt stor replay-værdi, så pengene er godt givet ud - og så er det jo et
spil, som ikke må mangle i en seriøs CRPG-samling...

> rigtigt fedt og jeg kan anbefale at du downloader demo'en hos Gamespot
eller
> lign. for at prøve det.

Demoen er vist på 180 MB...

> Jeg sunes desuden at MM9 er rigtigt fedt når man
> lige har vænnet sig til tanken om at det ikke er bygget op ligsom MM6-8.

De dårlige, "morsomme" ordspil er der stadig - Beet Hoven etc. Hehe... :-|

Arcana Dragon