Kan piger lide det?
Fra : Kurt S

Dato : 10-04-02 10:49

Hej.

Jeg har gennem flere år haft samme kæreste og vi fungerer rigtigt godt
sammen - Vi har aldrig været bange for at prøve noget nyt - men for et par
dage siden overraskede min pige mig, ved at sige at hun haved lyst til at
blive slikket samtidig med hun tissede.

Vi prøvede de (under bruseren) og hun syntes at det var fedt at prøve. Jeg
selv fandt det også ret spændende.

Nu til spørgsmålet. Er det et ønske/fantasi som andre piger går undt med. Og
hvis i har prøvet det - Var det som så, så godt som I havde regnet med+

Vh
Kurt

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 10-04-02 10:55

Kurt S wrote:

> [...]
> hvis i har prøvet det - Var det som så, så godt som I havde regnet med+

Jeg har absolut ikke lyst til at prøve det, men igen, vi er jo alle
sammen forskellige. Det er da bare godt hvis I/hun har fundet på noget
nyt og spændende.

/Trine

Fra : Lille mig

Dato : 10-04-02 13:56

Hejsa.
Jeg synes det er meget ulækkert at have sex med tis og afføring. Derfor er
det bestemt ikke noget der tænder mig! Men igen som tidligere besvaret - så
er vi alle forskellige og intet er forkert. Det rigtige er det man kan lide
og det som begge parter har det godt med.

Hilsen Helle

Fra : Henning

Dato : 10-04-02 15:19

Lille mig wrote:

Hej Helle

> [...]
> tidligere besvaret - så er vi alle forskellige og intet er forkert.
> Det rigtige er det man kan lide og det som begge parter har det godt

Læs lige understående citat

MVH
Henning
--
Klip det bort der ikke svares på, og svar under det der citeres
http://www.usenet.dk/netikette/

Fra : Spook

Dato : 10-04-02 18:15

Vorherre bevares Henning! Hvis du ikke har noget at sige om sagen, hvorfor
skal du så komme med din lille selvhøjtidelige kommentar?
Jeg kunne forstå, hvis den stod til sidst i et relevant svar fra dig, men
dette er jo ikke engang tilfældet!
Inden du begynder at anfægte opstillingen i dette indlæg, kan jeg oplyse
dig, at jeg udemærket er klar over, at jeg heller ikke svarer på det
oprindelige indlæg, ligesom jeg heller ikke opfylder dit "krav" til
opstilling af et indlæg - med undtagelse af, at jeg har klippet det
irrelevante væk!

JJ

Fra : ZipZap

Dato : 10-04-02 18:52

Helt enig !!

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 10-04-02 19:39

Spook wrote:

> [...]
> oprindelige indlæg, ligesom jeg heller ikke opfylder dit "krav" til
> opstilling af et indlæg - med undtagelse af, at jeg har klippet det

Det er faktisk møgirriterende at læse indlæg hvor svaret står over
spørgsmålet. Foretrækker du ikke at høre en samtale hvor man svarer på
det der bliver spurgt, og ikke giver svaret for spørgsmålet? Det er jo
ikke Jeopardy.

/Trine

FUT til dk.admin.netikette

Fra : Hanne L

Dato : 10-04-02 19:52

Spook skrev i en meddelelse news:3cb472d9$0$267$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Til Spook og ZipZap

> Vorherre bevares Henning! Hvis du ikke har noget at sige om sagen, hvorfor
> skal du så komme med din lille selvhøjtidelige kommentar?

Hvis I havde læst lidt længere i dss, ville I vide, at Henning er
valgt som vejleder i gruppen bla for at hjælpe nye med at
gebærde sig på usenet. Altså har det intet at gøre med
selvhøjtidelighed, men derimod med et utaknemligt job, han
frilligt har påtaget sig. At det _er_ utaknemligt, viser bla
indlæg som jeres.

> Jeg kunne forstå, hvis den stod til sidst i et relevant svar fra dig, men
> dette er jo ikke engang tilfældet!

Det behøver hverken Henning eller andre for den sags skyld.
Alle har ret til at vejlede, hvis de har lyst.

> [...]
> oprindelige indlæg, ligesom jeg heller ikke opfylder dit "krav" til
> opstilling af et indlæg - med undtagelse af, at jeg har klippet det

Det er ikke Hennings krav, der er snakke om, men et ganske
fornuftigt, vejledende "regelsæt", som er aftalt på usenet, og
som de fleste kan se fornuften i, da det øger læseværdigheden,
hvis tingene står i den rette rækkefølge. Som også Trine
Kotnum Christiansen påpeger.

Venlig hilsen
Hanne L

Fra : Henning

Dato : 10-04-02 22:04

Spook wrote:

> [...]
> hvorfor skal du så komme med din lille selvhøjtidelige kommentar?
> Jeg kunne forstå, hvis den stod til sidst i et relevant svar fra dig,

Ok så tager vi det een gang til og føre debatten i
News:dk.admin.netikette
Der kan du forsvare at top besvare indlæg og ikke klippe
det fra der ikke svares på.

Helle (lille mig) har adskillige gange skrevet indlæg med
top besvarelser og hvis hun ellers har læst min signatur,
eller de vejledninger adskillige andre der top-besvarer
får, kan det ikke komme bag på hverken hende eller dig,
at hun får en reminder.

At du med fuldt overlæg neglicere opfordringer til at
bruge den gængse debatform er da ikke særlig
imødekommende over for 99% af skribenterne i denne
gruppe, der netop ønsker det skal være som beskrevet
i: http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html

Tror du virkelig jeg "taler på egne vegne"?
Når der vejledes, er det på gruppens vegne!

Det der sker, for de der laver top-besvarelser, er, at ingen
gider læse og besvare deres idlæg efter nogen tid, fordi
den debatform er uhensigtsmæssig i tråde der udvikler
sig over mange indlæg.

MVH
Henning

Fut: News:dk.admin.netikette

Fra : Kat

Dato : 10-04-02 16:02

"Kurt S" skrev:

> [...]
et par
> dage siden overraskede min pige mig, ved at sige at hun haved lyst

Det er altid godt at finde på nye spændende lege

> Nu til spørgsmålet. Er det et ønske/fantasi som andre piger går undt
med.

Jeg har ikke noget ønske/fantasi om selv at prøve at blande sex og
toiletbesøg.
--

/kat
---

Fra : Lillie Brent

Dato : 10-04-02 16:13

"Kurt S" <kcs@hlaug.dk> skrev i melding
> Nu til spørgsmålet. Er det et ønske/fantasi som andre piger går undt
> med. Og hvis i har prøvet det - Var det som så, så godt som I havde
> regnet med+

Jeg har aldri prøvd akkurat det du her beskriver, men når jeg sitter på
toalettet og onanerer, synes jeg det er topp å tisse når jeg får en
orgasme, - det forsterker det hele. Jeg har hørt snakk om at man ikke
_kan_ tisse mens man får en orgasme, men det har jeg aldri problemer
med...

Lillie

Fra : Hanne L

Dato : 11-04-02 11:37

Kurt S skrev i en meddelelse news:3cb40a87$0$12087$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Hej Kurt

> [...]

> hvis i har prøvet det - Var det som så, så godt som I havde regnet med+

En af mine tidligere kærester ville meget gerne slikke mig, når
jeg havde tisset, dvs jeg ikke måtte bruge papir. Tanken om tis
som en del af mit sexliv var mig noget modbydende, og så blev
jeg genert ved tanken. Syntes, det ville være _for_ pinligt og
ulækkert. Men han blev ved med at spørge, og en dag fangede
han mig simpelthen, før jeg nåede at tørre mig og slikkede mig
ren. Og jeg syntes, det var lidt frækt, måske også fordi det jo er
dejligt at blive slikket. Det udviklede sig til, at der var dage, hvor
jeg simpelthen ikke måtte bruge papir, men bruge ham hver gang.
Og _der_ kom jo slags dominans ind i det fra begge sider, som
jeg tændte på.

Han ville også have, jeg skulle tisse både på ham og i munden på
ham. Men i meget lang tid kunne jeg ikke, det var simpelthen en
psykisk spærre på, som udmøntede sig fysisk ved, at jeg ikke kunne.
Men en dag satte han sig nøgen på toilettet og bad mig sætte sig
ovenpå ham og tisse. Det gjorde jeg, det lykkedes, og resultatet
udeblev ikke. Han fik lynhurtigt rejsning, hvilket også havde en
ophidsende effekt på mig. Senere tissede jeg også på ham.
Det er ikke noget, der ophidser mig vildt, men er blevet noget,
jeg da ikke vil fornægte en partner med lyst til det. Altså endnu en
grænse, der er blevet flyttet fra modvilje til accept.

Venlig hilsen
Hanne L

Fra : Kurt

Dato : 12-04-02 07:29

"Hanne L" <maanelys@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg da ikke vil fornægte en partner med lyst til det. Altså endnu en
> grænse, der er blevet flyttet fra modvilje til accept.

ære Hanne.

Tak for dit svar. netop dominansen og det at flytte grænser spiller helt
klart en rolle når vi praktiserer det. Første gang var helt spontant, vi
havde overhovedet ikke snakket om det tidligere - men så kom spørgsmålet.
"Vil du slikke mig når jeg tisser". Jeg syntes at det lød som en spændende
og fræk ide - så vi handlede hurtigt - og nød det som nævnt begge to.

Min kæreste har sagt at hun godt gunne tænke sig den omvendte rolle - altså
hvor jeg skulle tisse på hende. Indtil videre har jeg "kun" tisset hende på
brysterne og maven, samtidig med at hun onanerede. Og det nød hun meget.

Har du, Hanne, også prøvet at stå i den omvendte situation - og hvordan var
din og kærestens reaktion på det?

Og så til allersidst. Jeg kan se at du er meget aktiv her på nettet, og jeg
har læst en del af dine svar. De virker meget seriøre og kompetente.

Mange hilsener fra

Kurt

Fra : Hanne L

Dato : 26-04-02 23:36

Kurt skrev i en meddelelse news:3cb67e9d$0$97307$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Hej Kurt

[SNIP mine oplevelser med sex med tis involveret]

> [...]
> "Vil du slikke mig når jeg tisser". Jeg syntes at det lød som en spændende
> og fræk ide - så vi handlede hurtigt - og nød det som nævnt begge to.

Dejligt, at man kan give udtryk for sine lyster på den måde uden
at være bange for, hvad den anden tænker. Og så prøve det af.
Det er for mig det optimale i det fælles sexliv.

> [...]

> Har du, Hanne, også prøvet at stå i den omvendte situation - og hvordan var

Nej, det har jeg ikke. Og jeg kunne ikke umiddelbart tænke mig
at blive tisset på. Men tændte en kæreste meget på det, tror jeg
dog, at jeg ville lade ham gøre det. Mere modbydende er det mig
ikke.

Jeg var ude for, at en fyr, en tidligere kæreste mødte for at se,
om han var en, vi havde lyst til at lege med, gerne ville tisse på
mig. Min kæreste fortalte, at det ville jeg ikke være med til. Og så
sagde fyren, at så kunne de jo bare binde mig og gøre det alligevel.
Han fik en mail fra mig, hvor jeg fortalte ham, hvad jeg mente om
den slags overgreb, og så blev kontakten brudt.

> Og så til allersidst. Jeg kan se at du er meget aktiv her på nettet, og jeg
> har læst en del af dine svar. De virker meget seriøre og kompetente.

Tusind tak skal du have *SSS*.
Det giver mig da kun blod på tanden til at fortsætte.

Venlig hilsen
Hanne L

Fra : Gitte

Dato : 12-04-02 08:29

Hej

>Nu til spørgsmålet. Er det et ønske/fantasi som andre piger går undt med. Og
>hvis i har prøvet det - Var det som så, så godt som I havde regnet med+

Det er ikke noget der siger mig noget, men hvis det er godt for jer,
så er det da bare fint. Det er jo kun godt, når man sammen kan "nå
lidt videre" og det er til stor glæde for begge parter.

MVH
Gitte

Fra : Kylle

Dato : 12-04-02 10:11

> [...]
Og
> hvis i har prøvet det - Var det som så, så godt som I havde regnet med+

Hej

Jeg tror de færreste piger finder urinsex frækt.
Der er altså et eller andet frastødende ved bogstaveligt talt at pisse på
sin partner.

Jeg har aldrig før hørt om kvinder som tænder på den slags. Men har dog hørt
om mænd.

Jeg kunne ALDRIG selv finde på den slags, da jeg synes at det er noget af
det klammeste og mest nedladende.
Men hver sin lyst....

Jeg synes det er fint at i kan prøve forskellige fantasier af sammen....

Kylle

Fra : Henrik

Dato : 18-04-02 20:42

"Kurt S" <kcs@hlaug.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
Og
> hvis i har prøvet det - Var det som så, så godt som I havde regnet med+

Hej Kurt

Jeg har med forskellige kærster udforsket mine fantasier omkring urinsex.
Pigerne har aldrig vist væmmelse eller afsky, men gået med på legen i det
omfang deres grænser lod sig rokke. Min erfaring er at det ikke er noget
piger normalt går og har lyst til, men når de bliver varmet godt nok op, så
bliver det "perverse" tit til noget der bare er FRÆKT og FORBUDT istedet og
derfor må prøves.
Idag er jeg gift med en dejlig varm og åben pige som ganskevist ikke tænder
direkte på urinsex, men som alligevel får et kick ud af det forbudte og
bliver bliver tændt ved følelsen af at udnytte eller blive udnyttet ... ...
.... ... Det er jo bare en leg.

Mvh.
Henrik