runtime error
Fra : khasraw

Dato : 10-04-02 10:40

Hej
Er der nogen der ved hvorfor nogen gange får jeg (runtime error) når jeg
surfe på netet!
tak
khasraw

---

Fra : Bruun

Dato : 15-04-02 10:07

Hejsa,
"khasraw" <salih@tdcadsl.dk> wrote in message
> Hej
> Er der nogen der ved hvorfor nogen gange får jeg (runtime error) når jeg
> surfe på netet!
> tak
> khasraw

Fordi du måske kører Windows ?? ;o]

Prøv at spørge i en gruppe som relatere til dit emne. Noget omkring browsere
i stedet.

Men for at svare, så kunne det tænkes at din browser trænger til en Windows
Update. Måske trænger din maskine til en ren installation.

Nu ved jeg ikke om det er på alle websites du får denne fejl. Eller kun
nogle få. Der findes websites som decideret er lavet til at få f.eks.
Microsoft software til at gå til grunde, pga. diverse fejl.

Mvh Kim Bruun