Campingudsendelser i landsdækkende TV
Fra : hjh

Dato : 10-04-02 07:42

Uden at ville irritere nogen her, håber jeg at man vil besøge denne side
http:/www.hansj.dk og give en stemme på en poll omkring udsendelser i TV
om camping. Selvfølgelig rykker det ikke DR + TV2, men ikke at gøre
noget ændrer altså heller ikke noget.
Hans Jørgen

Fra : PHK

Dato : 10-04-02 08:58

"hjh" <hjh@hansj.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> http://www.hansj.dk og give en stemme på en poll omkring udsendelser i TV
> om camping. Selvfølgelig rykker det ikke DR + TV2, men ikke at gøre

Egentlig en opgave for en stor dansk Forbrugerorganisation at påvirke
tv-kanalerne, men da indebærer at hænderne skal op af lommen og at det
desuden er et helt andet stykke arbejde end at rose sig selv i sit eget
annonceblad, så skal vi nok ikke forvente for meget der.

Hvis I ikke gider kikke forbi og stemme, så kik alligevel forbi og kik på
Hans´s hjemmesider om camping. Sådan nogen skal jeg også have - engang når
jeg får tid skråstreg bliver pensioneret ;)

--
_
|_|

Fra : Carsten Stage

Dato : 10-04-02 10:56

PHK wrote:

> Egentlig en opgave for en stor dansk Forbrugerorganisation at påvirke
> tv-kanalerne,

Rigtigt nok, men...

> men da indebærer at hænderne skal op af lommen og at det
> desuden er et helt andet stykke arbejde end at rose sig selv i sit eget
> annonceblad, så skal vi nok ikke forvente for meget der.

Som "en stor campingrelevant forbrugerorganisation" tér sig for
øjeblikket - og gennem de sidste par år - er dt vist udmærket, at de
ikke involveres i et sådant projekt.

> Hvis I ikke gider kikke forbi og stemme, så kik alligevel forbi og kik på
> Hans´s hjemmesider om camping.

Enig - det er nok en af de bedste om camping i det hele taget, og så er
der en af danmarks største databaser om europæiske campingpladser, med
mulighed for, at man kan skrive ens oplevelser om den enkelte plads.

Hans Jørgens sider er vist de eneste private web site, der linkes til
fra DCU's sider. Lidt af et paradoks, da Hans Jørgens indlæg på DCU's
Mellem Campister ikke bliver godkendt, hvis de indeholder hans e-mail
adresse eller link til hans gode web site.

> Sådan nogen skal jeg også have - engang når
> jeg får tid skråstreg bliver pensioneret ;)

Du behøver da ikke vente...

Hans Jørgen klarer det i sin fritid, ved siden af normalt arbejde.

Hilsen,
--
Carsten Stage

Fra : PHK

Dato : 10-04-02 12:53

"Carsten Stage" <stage@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Som "en stor campingrelevant forbrugerorganisation" tér sig for
> øjeblikket - og gennem de sidste par år - er dt vist udmærket, at de
> ikke involveres i et sådant projekt.

Så´en lige ud imellem sidebenene - jeg ser dem egentlig ikke involveret i
noget som helst end at hytte deres eget skind.

> Du behøver da ikke vente...
>
> Hans Jørgen klarer det i sin fritid, ved siden af normalt arbejde.

Indrømmet, det har jeg ikke tid til, men mit arbejde er også i flertal for
at få råd til at betale skatten :)

--
_
|_|

Fra : Carsten Stage

Dato : 10-04-02 14:04

PHK wrote:

> Så´en lige ud imellem sidebenene - jeg ser dem egentlig ikke involveret i
> noget som helst end at hytte deres eget skind.

Tja,jeg er ikke uenig. Du kan læse min oplevelse af en
kredsgeneralforsamling i DCU her:

http://home19.inet.tele.dk/cstage/camping/gen2002.htm

Hilsen,
--
Carsten Stage

Fra : PHK

Dato : 10-04-02 14:17

> Tja,jeg er ikke uenig. Du kan læse min oplevelse af en
> kredsgeneralforsamling i DCU her:
>
> http://home19.inet.tele.dk/cstage/camping/gen2002.htm

Jamen den har jeg skam beundret :)

--