Ozzy?
Fra : Jon J-OZZY

Dato : 10-04-02 02:41

Hvem kan godt lide at høre Ozzy herinde?
Jeg er selv helt vild med ham
--
From Jon

Fra : Thomas Daugaard

Dato : 10-04-02 08:53

Jon J-OZZY wrote:

> Hvem kan godt lide at høre Ozzy herinde?
> Jeg er selv helt vild med ham

Jeg er i hvert fald en stor fan. Jeg glæder mig til at se ham d. 10 juni
i Valby Hallen (jeg har skrevet et indlæg lidt tidligere om dette)

Mvh,
Thomas

Fra : Jens Laursen

Dato : 10-04-02 10:55

"Jon J-OZZY" <sondergade@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvem kan godt lide at høre Ozzy herinde?
> Jeg er selv helt vild med ham
> --
> From Jon

Så bør du for alt i verden undgå at se "The Osbournes" på MTV. Det er nok
noget af det sjoveste tv jeg har set i lang tid, men hold kæft hvor er Ozzy
(+familie) langt ude! Jeg vil aldrig kunne lytte til hans musik på samme
måde igen

/Jens

Fra : Jonas Koch Bentzen

Dato : 10-04-02 11:04

Jens Laursen skrev:

> Så bør du for alt i verden undgå at se "The Osbournes" på MTV. Det er
> nok noget af det sjoveste tv jeg har set i lang tid, men hold kæft
> hvor er Ozzy (+familie) langt ude!

På hvilken måde? Jeg har desværre ikke selv MTV, så jeg kan ikke se
programmet.

--
Jonas Koch Bentzen

PHP-databaseklasse til PostgreSQL og MySQL:
http://understroem.dk/fasdab/

Fra : Jens Laursen

Dato : 10-04-02 21:55

"Jonas Koch Bentzen" <ingen.emailadresse@eksempel.dk> skrev i en meddelelse

> På hvilken måde? Jeg har desværre ikke selv MTV, så jeg kan ikke se
> programmet.

I første afsnit flytter familien ind i et nyt hus - med de sædvanlige
flyttekasser såsom "kitchen", "bedroom", "Devils heads" og "dead things". Vi
bliver også introduceret for familien der består af Ozzy, der mest minder om
en living dead og har store problemer med husets elektroniske installationer
(der er den fantastiske situation hvor han prøver at bruge fjernsynet og
hænger fast på The Weather Channel). Sharon, Ozzys kone, virker til at være
den mest almindelige i familien, og den der sørger for at ingen af de andre
kommer alt for galt afsted. Hendes hovedøjeblik i det første afsnit må være
da hun ser poolen og siger den fantastiske sætning:"I'm going to kill the
fucking fuck who build the fucking pool. It's a fucking pond". De har en søn
på 16, der ikke kommer så godt ud af det med vennerne i skolen, men til
gengæld holder han af at gå rundt i camouflageuniform i haven og dræbe
papkasser med bajonet. Datteren på 17 er decideret hysterisk, eller som Ozzy
siger: "she has always been a freako".

Det er meget meget morsomt, men ødelægger fuldstændig myten om det
glamourøse stjerneliv. Jeg tror forøvrigt der er videoklip på www.mtve.com

/Jens

Fra : Jonas Koch Bentzen

Dato : 10-04-02 22:56

Jens Laursen skrev:

> [...]
> en søn på 16, der ikke kommer så godt ud af det med vennerne i skolen,
> men til gengæld holder han af at gå rundt i camouflageuniform i haven

Altså som hjemme hos hr. og fru Jensen...

Fra : Betina og Claus Elle~

Dato : 11-04-02 08:23

men hold kæft

> På hvilken måde? Jeg har desværre ikke selv MTV, så jeg kan ikke se
> programmet.

Hmm. Du har vist ikke stor erfaring med teenagere...
Jeg synes, hel familien virkede meget "normal", og at ungerne virkede OK.

Men tænk på en anden side af det: Så I da Ozzy lagde armen om sin knægt, og
de sidder og hygger med History Channel? Alt andet lige, så synes jeg, det
vidner om, at de er lige så glade for hinanden, som alle andre familier...
Måske appelerer den til os, fordi forældrene ikke er så hysteriske som mange
andre amerikanere, men minder mere om os europæere?? (Tænk bare på hvad Ozzy
sagde, da ungerne skulle i byen: "Hold Jer væk fra drugs, og hvis I skal ha'
sex, så brug kondom.")

<SPOILER>

I et senere afsnit får datteren en tattoo. Men hun vil have, at Ozzy ikke
siger det til Sharon, for så ved hun, at hun får en balle.

Men Ozzy viser sig som en ansvarlig far, ringer til Sharon og delayer
skideballen videre... Og siger så noget med, at man sq skal passe på med
tattoos, da man skal leve med dem resten af livet...

Men alt i alt en OK serie, IMØ.

--

Med Venlig Hilsen
Claus Ellegaard Skytte, 5750 Ringe.

Fra : Jens Laursen

Dato : 11-04-02 12:07

"Betina og Claus Ellegaard Skytte" <bces@adslhome.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
Ozzy
> sagde, da ungerne skulle i byen: "Hold Jer væk fra drugs, og hvis I skal

Jeg er ikke i tvivl om at det er en familie der er tættere knyttet end så
mange andre og at de dybest set elsker hinanden. Men du får mig ikke til at
kalde det den perfekte kernefamilie

Scenen med History Channel var meget sød - men selvfølgelig var det en ww2
dokumentar de så, hvilket sammen med geværfascinationen fik et par
kommentarer med på vejen her i køkkenet.

Men ligegyldig hvad man synes om familien må det da siges at være enormt
sjovt.

/Jens

Fra : Betina og Claus Elle~

Dato : 12-04-02 08:28

> [...]
> kommentarer med på vejen her i køkkenet.
>
> Men ligegyldig hvad man synes om familien må det da siges at være enormt

Nej, ikke den perfekte kernefamilie, men den har jeg da heldigvis aldrig
oplevet! *GG* (Det er et eller andet sted befriende at se, at andre
forældre også skal slæbe deres unger hjem fra børnehaven i armene/benene,
mens de skriger i vilden sky... Eller i det aktuelle tilfælde; se at de
skændes, at søskende smadrer hinandens ting (Og gode humør), bare for at
irritere, at de "voksne" kan have problemer, som ungerne kan klare. F.ex.
Ozzy og hans evige kamp med remoten...)

Men ja, deter sjovt, ikke mindst fordi det afliver det syn på familien, som
amerikanske serier har forsøgt at gi' os i de sidste mange år...