Skærme
Fijala 3554
Teil 1726
Aldi skærm Medion
Fra : AK

Dato : 09-04-02 23:27

Aldi har en Medion skærm 17" til 1399, 1600x1200, 0,25 mm. Er det et
godt tilbud ???

Jeg kan ikke finde skærmen på nettet. Min nuværende skærm er en IBM
6547-o1N som er nogle år gammel, men den er blevet ustabil - desværre.
Er der sket så meget med skærme at "Aldi-skærmen" er af samme kvalitet
som min IBM ???

Fra : Lars Lienhøft Larsen

Dato : 10-04-02 01:30

> Jeg kan ikke finde skærmen på nettet.

Et søg på google: http://monitore-verkauf.de/Medion.html
Det kan være du kan finde noget om den der hvis ikke der er nogen i NG der
ved noget :) - det plejer der jo at være
Larsen

Fra : Rasmus Ipsen

Dato : 10-04-02 09:52

Jeg købte en 19" for ca. ½ år siden, da Aldi solgte Medion'er. Den kostede
~2000,-. Den har jeg været tilfreds med...

Fra : Peter T.

Dato : 10-04-02 18:11

"Rasmus Ipsen" <rip_gekko@mail.tele.dk> wrote in

> Jeg købte en 19" for ca. ½ år siden, da Aldi solgte Medion'er. Den
> kostede ~2000,-. Den har jeg været tilfreds med...

Jeg er nysgerrig; er der mulighed for 1600*1200 pixels ved 85hz? Hvis ja -
står billedet skarpt og læseligt ved den opløsning?

--
Mvh. Peter T.
Korrekt citering -> <http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>

Fra : Rasmus Ipsen

Dato : 10-04-02 20:57

Jeg kører 1024x768 ved 100 Hz.

[SNIP]

Fra : Tom Kristensen

Dato : 11-04-02 22:40

Nej, den kan ikke køre 1600x1200 v/100 hz. Max 75 hx. Men
så står det stadig klart og roligt.