T65 selv lavet kabel
Fra : [88xx]me

Dato : 09-04-02 21:02

Hvad hedder de ting som skal til at lave et kabel som kan bruges med
"MyPicturesR2E". Hvor kan delene (stikkene) skaffes i løs salg. Hvilken
ledning skal jeg bruge?

--
/me
No lame SIGNATURER

Remove -NoSpam from e-mail

Fra : Per Olsen

Dato : 12-04-02 22:31

Hej!

For at lave sådan et kabel skal du altså bruge mere end stik og kabel.
På det orginale kabel fra Ericsson DRS-10 eller DRS-11 sidder der
også et filter/spændingsbegrænser.
Så det kan være at det er billigere (sikre) at købe det orginale kabel.

PS. Prøv også at hente Synchronization softwaren.
på: http://wap.sonyericsson.com

Hvis du ikke bruger Outlook så vælg den nederste:
Full functionality for non Outlook users
PE® =SEN
-
Fjernelse af SIM-lås på Ericsson A2618s, A2628s, T28s og T29s
(de eneste jeg har prøvet) Det skal kun koste dig forsendelsen.
-