S45 serienummer
Fra : Lars

Dato : 09-04-02 17:16

Jeg skal have opdateret min S45 med den seneste firmware, men da den er købt
i England får jeg ikke dansk med når jeg downloader firmwaren.

Er der nogen der har en dansk S45 der gider at sige hvad de tre sidste cifre
i serienummeret er (de tre cifre efter det store bogstav).

Fra : JMo.

Dato : 09-04-02 19:00

On Tue, 9 Apr 2002 18:15:57 +0200, "Lars" <la2192@hotmail.com> wrote:
>Er der nogen der har en dansk S45 der gider at sige hvad de tre sidste cifre
>i serienummeret er (de tre cifre efter det store bogstav).

201...

Fra : Lars

Dato : 09-04-02 22:09

Takker...

Fra : Jens Karstoft

Dato : 10-04-02 08:21

Hej Lars,

"Lars" <la2192@hotmail.com> skrev i en meddelelse:
> Er der nogen der har en dansk S45 der gider at sige hvad de tre sidste
cifre
> i serienummeret er (de tre cifre efter det store bogstav).

Må man spørge om hvorfor dette er vigtigt?

Mvh
Jens Karstoft
--
www.unlockzonen.dk - Unlock nu kun 100,-!

Fra : JMo.

Dato : 10-04-02 08:29

On Wed, 10 Apr 2002 09:20:56 +0200, "Jens Karstoft"
<jens@unlockzonen.dk> wrote:

>Må man spørge om hvorfor dette er vigtigt?

Når man skal downloade softwareopdatering spø'r den om serienummeret,
for dermed at finde ud af hvilken sprogversion man skal bruge.

Se evt.
http://www.dk.mobil.nu/nyheter/visa.asp?id=3780&sid=1

Fra : Jens Karstoft

Dato : 10-04-02 08:49

> Når man skal downloade softwareopdatering spø'r den om serienummeret,
> for dermed at finde ud af hvilken sprogversion man skal bruge.

> [...]

Det lyder spændende.. Hvor kan disse sprogversioner downloades?
Og er det meningen at man selv skal kunne flashe sin telefon med den rigtige
sprogversion?

Mvh
Jens Karstoft
--
www.unlockzonen.dk - Unlock nu kun 100,-

Fra : JMo.

Dato : 10-04-02 08:50

On Wed, 10 Apr 2002 09:49:28 +0200, "Jens Karstoft"
<jens@unlockzonen.dk> wrote:
>Det lyder spændende.. Hvor kan disse sprogversioner downloades?
>Og er det meningen at man selv skal kunne flashe sin telefon med den rigtige
>sprogversion?

Det er en generel firmware opdatering (særligt vedr. GPRS) for S45 og
ME45. Men der er forskellig firmware til de forskellige sprog.

Kan findes på:
http://www.my-siemens.com
- I højre side er der en grøn boks med "GPRS Upgrade"

Fra : Jens Karstoft

Dato : 10-04-02 09:07

"JMo." <ns-sf_001@mohr.cx> skrev i en meddelelse
> Det er en generel firmware opdatering (særligt vedr. GPRS) for S45 og
> ME45. Men der er forskellig firmware til de forskellige sprog.

Sørme ja, det er faktisk muligt selv at flashe sin telefon så!

Tak for info!

Mvh
Jens Karstoft
--