MS Windows
briani 27239
WP kan ikke kommunikere med modem
Fra : Birger Holm-Jensen

Dato : 09-04-02 22:32

Jeg har netop opgraderet til XP HE og efter 1. intallation kørte alt lige
igennem. XP fandt alt mit hardware og tingene virkede.
Af praktiske grunde ændrede jeg partitioneringen af min disk tre dage efter
og genindlæste XP igen, men nu kan den pludselig ikke kommunikere med mit
Eicon Diva ISDN modem?
XP installere fint modemet og jeg kan se det alle steder i systemet som
værende korrekt fungerende, men XP vil bare ikke kommunikere med det
tilsyneladende pga. manglende forbindelse. Jeg har intet lavet om siden 1.
installation og alle kabler er selvfølgelig tre-dobbelttjekket.

Jeg har afinstalleret modemet to gange nu og begge gange finder XP det og
installerer det tilsyneladende helt korrekt. Hvorfor har det virket i tre
dage uden problemer og nu pludselig ikke?
For sjov skyld rullede jeg min gamle Win98 installation på igen og så
virkede det pludselig igen.....

Hilsen

Birger

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 10-04-02 09:52

"Birger Holm-Jensen" <bhj@postman.dk> skrev:
> Jeg har netop opgraderet til XP HE og efter 1.
[snip]

Du crossposter, dette er ikke velset, især ikke uden en
korrekt måde.
Læs mere her:
<http://www.usenet.dk/netikette/crosspost.html>

Mvh.
Mikael

Fra : johnni

Dato : 10-04-02 12:50

"Birger Holm-Jensen" skrev d. 09-04-02 22:32 dette indlæg :
> [...]
>

> Hilsen
>
> Birger
> hej birger har selv haft samme problem gå til eicons hjemmeside og
opdater din driver.
mvh.johnni.

http://www.kandu.dk/