MS Windows
briani 27239
Hvordan gør man
Fra : Petit

Dato : 09-04-02 22:29

Hej!

Jeg er kommet til at slette nogle drivere i min windows 98 på min hd på min
ThinkPad

Jeg havde haft noget "lydforbedrende" software installeret og da jeg
slettede dette er den helt død uden lyd.
Når jeg forsøger at opdatere lyddriveren, fortæller den at den bedste driver
er der i forvejen, selvom den altså er slettet!

Mens jeg rodede med dette har jeg så oplevet at min Windows ikke har fat i
mit CD-drev længere - Det spinner bare op i hastighed men derud over sker
der intet.

Nu burde jeg være en lykkelig mand, for den person jeg købte maskinen af var
en meget "klog" fyr - Han fortalte mig at han havde alle driverne liggende
på hd'en i en gul mappe. Så det er jo lækkert! Men ......

Hvordan geninstallerer jeg hele Windows på ny?

Hvilken "kode" / "metode" anvender man hvis man vil installere Win ME på en
maskine på Pentium 133 Mhz, selvom det anbefales min. Pentium 150 Mhz!

m.v.h.

Peter

Fra : Thore Øivind Snipsta~

Dato : 09-04-02 22:39

"Petit" <petit@post.cybercity.dk> skrev i melding
> [...]
en
> maskine på Pentium 133 Mhz, selvom det anbefales min. Pentium 150 Mhz!

Jeg har med held innstallert win 98 over en gammel innstallasjon. Gul mappe

Ang. win me, så ville jeg heller ha valgt win 98 se pga at win me har
problemer med minnehåndteringen og går i "bluescreen" rett som det er.
Thore Øivind