MS Windows
briani 27239
KaZaA og XP
Fra : [88xx]me

Dato : 09-04-02 21:41

Jeg syntes ikke at det køre så godt sammen. Er det XP som laver en form for
sikkerheds blåkade?

--
/me
No lame SIGNATURER

Remove -NoSpam from e-mail

Fra : Asix

Dato : 09-04-02 22:01

Hvis du ikke er klar over det, så inst. Kazaa en del Trojans, og hvis du har
et firewall program som er effektivt og blokere for disse, virker kazaa
ikke!

Tilbage til dit spg. før formatering havde jeg kazaa i Xp, og der virkede
det fint.

asix

Fra : Henrik Jepsen

Dato : 10-04-02 07:58

"Asix" <bil@jagt.dk> wrote in message
> Hvis du ikke er klar over det, så inst. Kazaa en del Trojans, og hvis du
har
> et firewall program som er effektivt og blokere for disse, virker kazaa
> ikke!

Ja Kazaa er meget syndigt. En kammerat havde afinstalleret det, men han
synes det hele stadig kørte lidt sløvt... Vi prøvede at køre Ad-aware fra
Lavasoft og den fandt en masse "spy-ware" på hans spand.

http://www.lavasoft.de/aaw/

Kan kun anbefales at prøve

// Henrik

Fra : -=:| ZkiiFreak |:=-

Dato : 10-04-02 13:25

> [...]
> synes det hele stadig kørte lidt sløvt... Vi prøvede at køre Ad-aware fra
> Lavasoft og den fandt en masse "spy-ware" på hans spand.

Helt enig!
Jeg kørte også ovennævnte applikation... Jeg fandt noget med 22 ting efter
Kazaa blev installeret. De blev selvfølgelig fjernet, men så virkede Kazaa
ikke mere... Nåh... Det kan også være det samme, når de film jeg finder, er
elendig kval. Så nu bruger jeg udelukkende AudioGalaxy Satelite. Det
fungerer for fedt, og der er ALT musik!

Zkii

Fra : Deaster

Dato : 10-04-02 13:26

-=:| ZkiiFreak |:=- wrote:
> [...]
> film jeg finder, er elendig kval. Så nu bruger jeg udelukkende
> AudioGalaxy Satelite. Det fungerer for fedt, og der er ALT musik!

Nix, jeg kan næsten ikke finde noget med Anders Mattesen.

Ellers prøv Edonkey, Grokster, Gnutella eller Bearshare.

--
Mvh Jesper (Deaster)
På usenet repræsenterer jeg mig

Fra : Torben Nielsen

Dato : 10-04-02 14:50

> Ellers prøv Edonkey, Grokster, Gnutella eller Bearshare.

Hvis man ønsker Kazaa, men ikke vil have al den spyware der følger med,
kan man kigge lidt på www.kazaalite.tk. Så slipper man også for 128kb/s
begrænsningen på MP3-filer.

Mvh
Torben

Fra : Henrik Jepsen

Dato : 10-04-02 17:40

Torben skrev:

> Hvis man ønsker Kazaa, men ikke vil have al den spyware der følger med,

Det er egentlig lidt skræmmende med al den Spyware som der er. Uden at man
ved det, så har man installeret Gator eller et eller andet andet lorDte
program. Og siden jeg har installeret ZoneAlarm, jammen så er min undren da
blevet betydlig mere præget af noia... der er mange programmer som løbende
har meje lyst til at komme på nettet.

ZoneAlarm & Google er mine venner

// Henrik

Fra : Erik Aalund

Dato : 11-04-02 11:35

"Torben Nielsen" <torniel.fjernes@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis man ønsker Kazaa, men ikke vil have al den spyware der følger med,
> kan man kigge lidt på www.kazaalite.tk. Så slipper man også for 128kb/s
> begrænsningen på MP3-filer.

Jeg prøvede straks at installere dette "lite" program og efter et par
downsloads afsluttede jeg programmet og køret ad-aware som fandt omkring 8
forskellige filer som ikke skulle være der. Efterfølgende fungerede
Kazaalite ikke mere.

vh
Erik

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 14-04-02 19:15

Erik Aalund skrev:

> [...]
> som fandt omkring 8 forskellige filer som ikke skulle være der.
> Efterfølgende fungerede Kazaalite ikke mere.

Filerne, som Ad-Aware finder, er efter sigende dummy-filer og ikke
egentlig spyware.

--
Mvh. Peter