MS Windows
briani 27239
overførsel af instillinger m.m.
Fra : P.Sørensen

Dato : 09-04-02 13:57

Jeg er usikker på, hvordan man får selve emails`ne med i en overførsel. Hvis
man bare vælger at overføre Indstillinger i Outlook express, så kommer de
vel ikke med? Behøver man vælge "filer" også? (Jeg vil bruge pgl. facilitet
som "backup", just in case) Og hvad med adressebogen og "foretrukne"
websites? Hvad skal
man vælge for at få disse 3 kategorier med??

--
Windows XP home DA, 1400 mhz AMD, 512 mb ram, 30 GB HD.

Fra : Madsen

Dato : 09-04-02 16:25

P.Sørensen skrev:

> Jeg er usikker på, hvordan man får selve emails`ne med i en
> overførsel.

Jeg undrer mig over hvorfor du igen stiller det samme spørgsmål
som du stillede i går. I går fik du dette svar:

Har du tjekket denne side: ?
<http://www.microsoft.com/danmark/support/xmlkb/da306/1/86.asp>
Hvis du er i tvivl om dine e-mails kommer med så tag en kopi af
lagringsmappen for en sikkerheds skyld.

Madsen.

Fra : P.Sørensen

Dato : 09-04-02 19:32

ja det må du undskylde, men af en eller anden grund så er min spørgsmål fra
igår IKKE dukket op hos mig - så jeg formodede, at det simpelthen ikke var
blevet sendt??!
Men tak for svaret anyhow.
P.Sørensen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 09-04-02 22:05

Tue, 9 Apr 2002 20:31:54 +0200, skrev "P.Sørensen"
<psi@vestnet.dk>:

>ja det må du undskylde, men af en eller anden grund så er min spørgsmål fra
>igår IKKE dukket op hos mig - så jeg formodede, at det simpelthen ikke var
>blevet sendt?

Brug dtext.news.tele.dk til tekstgrupper, den er ikke belastet af
binært snask.
--
med venlig hilsen
Knud