Om at hente sin hjemmeside ned igen.
Fra : Karen Marie Madsen

Dato : 09-04-02 16:37

Hej gruppe

Jeg store fjols er kommet til at slette min hjemmeside lokalt på min
harddisk, men den ligger trygt og godt på Internettet. Inden jeg går helt i
sort over det, vil jeg høre om man ikke kan hente alle filer ned igen. Jeg
arbejder i Front Page 2000, og oploader direkte i Front Page (udgiv
web-sted).

MVH

Karen

Fra : El Jayz

Dato : 09-04-02 16:54

"Karen Marie Madsen" skrev
> Jeg store fjols

Shit happens ;-(

> er kommet til at slette min hjemmeside lokalt på min
> harddisk, men den ligger trygt og godt på Internettet. Inden jeg går helt
> sort over det, vil jeg høre om man ikke kan hente alle filer ned igen.

Du burde have fået nogle oplysninger om brugernavn og kode til en
FTP-adresse. Her ligger dine filer, du kan nemt hente dem ned via f.eks.
cute-FTP.

--
________
/El Jayz

Hvis du ikke kan sige hvad du mener,
så mener du aldrig hvad du siger.

Fra : Karen Marie Madsen

Dato : 09-04-02 18:43

Tusind tak for dit svar.

Det lykkes heldigvis. Det var rigtig fint.

MVH

Karen

Fra : El Jayz

Dato : 09-04-02 20:36

"Karen Marie Madsen" skrev:
> Tusind tak for dit svar.
>
> Det lykkes heldigvis. Det var rigtig fint.
>
> MVH
>
> Karen

Det var så lidt
--
________

Fra : hcma

Dato : 09-04-02 16:53

"Karen Marie Madsen" <K.M.Madsen@postkasse.net> skrev i en meddelelse
> [...]
> sort over det, vil jeg høre om man ikke kan hente alle filer ned igen. Jeg
> arbejder i Front Page 2000, og oploader direkte i Front Page (udgiv

FP2000 har en indbygget importfunktion.
Filer - Importer o.s.v.

mvh
HC

Fra : Karen Marie Madsen

Dato : 09-04-02 18:41

Tusind tak for svaret, men da jeg prøvede det stod der at stedet ikke
understøttede den funktion.

MVH

Karen