In article <95ck5p$ddl$1@news.inet.tele.dk>, tomaszekb@hotmail.com 
says...
> Men for din skyld så her er html link
> 
http://brodzikowski.homepage.dk/temp/post.html
Tak.  Nu kan jeg se din flash og jeg ser også dit problem.
Du skal jo tænke på at du tegner i vektor, så hvis du har animeret 
kanterne i dobbelt opløsning eller mere og derefter skaleret det ned til 
nuværende størrelse (som vi ser det på filmen), så vil der nogle gange 
komme nogle irriterende resultater ind over.  Det er jo matematiske 
formler, som bliver kalkuleret om til pixels under kørsel og derfor vil 
der højst sandsynlig komme unøjagtigheder i placeringen under 
nedskalering.
Min ide er at der bliver beregnet i floating point og det kan man ikke 
umiddelbart konvertere om til heltal (man kan jo ikke sige at der skal 
være en dot på x,y = 1.33,2.74 - enten er det x,y = 1,3 altefter op og 
nedrunding) og derfor vil disse forskydninger komme frem.  Kan desværre 
ikke lige komme med en bedre forklaring. :)  Jeg er selv meget forsigtig 
med at animere i stor opløsning og derefter at skalere det ned til den 
størrelse, jeg ønsker.
-- 
Peter T.
Finsk er sundt!
Mangler desperat et værelse i kbh. fra 1 marts
Alt har interesse.