Til dem som oplever problemer med IE6!
Fra : henrik

Dato : 09-04-02 22:13

Jeg havde fornyligt opgraderet til IE6 fra IE5.5 på win98se. Efter denne
opgradering oplevede jeg en del fejl. Primært i forbindelse med billed
visning og mit netbank. Da der tilsyneladende ikke var nogen løsning på
dette problem og minne muligheder for at gendanne den tidligere
konfiguration med IE5.5, var forsvundet under tilføj/fjern programmer af en
eller anden ukendt årsag. Så jeg desværre ikke så mange muligheder udover en
formattering. Men da jeg tilfældigvis kommer forbi siden
http://www.98lite.net/98lite.html Ser jeg et program (IEradicator) som
skulle være i stand til afinstallere IE, hvor efter man så skulle være i
stand til at geninstallere en tidligere version af IE. Og mindsandten om det
ikke virkede og sparede mig for en formattering!
Iøvrigt efterlader det OE indtakt!

mvh
henrik

Fra : Kurt Jørgensen

Dato : 11-04-02 21:02

Hej Henrik.
Tak for fidusen.
Brugte programmet og afstinstallerede IE. Herefter installerede jeg IE 5.5
igen og alt fungerer nu perfekt.
Det er bare et lille super program.
Tak hor hjælpen.
Mvh
Kurt

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 11-04-02 22:06

Thu, 11 Apr 2002 22:01:55 +0200, skrev "Kurt Jørgensen"
<nancy.kurt@wanadoo.dk>:

>Tak for fidusen.

Her er anden fidus, som også er værd at følge.
<http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>

med venlig hilsen
Knud
http://home13.inet.tele.dk/smedpark

Fra : Kaj Svenningsen

Dato : 11-04-02 22:20

henrik skrev:

>Iøvrigt efterlader det OE indtakt!

Ja desværre, hvordan slipper man af med den?

En dansk gennemgang af Hamsterens opsætning:
http://www.kajsvenningsen.dk/opsat/ham-01.shtml

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 14-04-02 01:08

"Kaj Svenningsen" <newssvar@kajsvenningsen.dk> wrote in message
> Ja desværre, hvordan slipper man af med den?

Tilføj/fjern programmer. Emailsupport.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Kaj Svenningsen

Dato : 14-04-02 01:58

Jesper G. Poulsen skrev:

>Tilføj/fjern programmer. Emailsupport.

Tak.

Fra : Benny Andersen

Dato : 18-04-02 19:26

Tak for rådet!

Programmet fungerer endnu bedre end du skriver. Jeg installerede IE6 - som
jeg ellers
havde store problemer med tidligere - i stedet for IE 5.5 Og det kører nu
100% perfekt
og meget meget hurtigere end før.

Så hvis du orker/tør skulle du måske prøve at køre IEradicator een gang til
og inst. 6.0

Faktisk har det også hjulpet på hastigheden på andre programmer (!)

mvh benny