Browser
stl_s 3840
arlet 2470
MSN og MSIE
Fra : Michael Thrane

Dato : 09-04-02 17:43

Hej, Hvis jeg forsøger at logge på Hotmail får jeg nedenstående
besked. Jeg bruger MSIE 6.0 i win2k pro DK. Jeg kan sagtens logge på msn
messenger.
Indtil for 1 1/2 dag siden virkede det. En lignende besked dukker op
hvis jeg vil ind på msn.dk, men ikke på msn.com

mails fra Hotmail kan heller ikke hentes i outlook express længere.
Jeg kan ikke finde noget om problemet på msn.com.

Jeg har geninstalleret hele windåsen igen, uden held.

mvh Mike

Browser Limitations

Your Current Web Browsing Software Will Limit Your Ability to Use
Hotmail
As you know, Hotmail is web-based e-mail. If you are seeing this page,
we have detected that you are using a web browser that Hotmail does not
support. Hotmail supports the following web browsers:

a.. Microsoft Internet Explorer - version 4.0 or higher.
We recommend that you upgrade your web browsing software, and invite
you to download Microsoft's Internet Explorer 5.0.
b.. Netscape Navigator - version 4.08 or higher.
If you continue to use your current browser software, we cannot
guarantee that Hotmail will work properly.

© 2002 Microsoft Corporation. All rights reserved. TERMS OF USE TRUSTe
Approved Privacy Statement