ASUS A7V Raid ATA 133 :(
Fra : Jack

Dato : 09-04-02 22:16

Er der nogle af jer der har fået ATA 133 raid til at køre ?

Jeg har 2 maxtor ata 133 diske i raid 0 hvorpå jeg har installeret Windows
XP.

Det virker som om system hænger engang imellem. Eventloggen melder følgende:

Kilde: Fasttrak Event-id: 9

Enheden \device\scsi\fasttrak1 svarede ikke inden for timeout perioden

Desuden kommer der ofte BSOD som følger:

KERNEL_DATA_INPAGE_ERROR

STOP: 0X0000007A

WIN32K.SYS ELLER CLASSPNP

Bundkortet er opdateret med de nyeste drivere vedr. dette bundkort fra ASUS
hjemmeside, herunder bios opgradering til ver. 1005

Jeg er ved at være godt træt af dette bundkort, er der nogle der har nogle
ideer til hvad der kan gøres ???

Processoren er xp 1900+ og der er 256 mb twinmos ddr 333 ram i. Derudover
kører den med geforce2mx grafikkort.

HJÆÆÆLP !!!!