OT: Bios til Asus P4s333
Fra : Sid

Dato : 09-04-02 20:15

Hej

Har siddet og prøvet at downloade bios 1005 fra asus i over 1 time nu, men
der er ikke hul igennem
Er der en venlig sjæl der har den, og gider at maile den...

Takker
Mvh Sid
Ps! Skriv lige i gruppen hvis du mailer en, så jeg ikke får alt for mange

Fra : Sid

Dato : 09-04-02 20:39

Har fået den.

Fra : Dr. Ahcir

Dato : 09-04-02 15:24

"Sid" <sls@sol.dk> wrote in message news:a8up8s$bkt$1@news.cybercity.dk...
> [...]
> Mvh Sid
> Ps! Skriv lige i gruppen hvis du mailer en, så jeg ikke får alt for mange

Du kan også fint bruke BIOS til ASUS P4S533
Har gjort dette selv og har fått 3:6, 4:6, 5:6 divider på FSB/MEMclk.

Fra : H3nrik V!

Dato : 09-04-02 15:36

"Dr. Ahcir" <rgallagher@c2i.net> wrote in message

> Du kan også fint bruke BIOS til ASUS P4S533
> Har gjort dette selv og har fått 3:6, 4:6, 5:6 divider på FSB/MEMclk.

Virker det?!? Altså også divideren???

/H3nrik!

Fra : Dr. Ahcir

Dato : 09-04-02 20:22

"H3nrik V!" <dj.dreng@get2net.dk> wrote in message

> "Dr. Ahcir" <rgallagher@c2i.net> wrote in message

> Virker det?!? Altså også divideren???
>
> /H3nrik!

Det fungerer 100% på mitt kort, selv under posting står det med store
bokstaver på skjermen "ASUS P4S533" ...
Dividerene fungerer 100% (+ litt til
Det er vel det samme med dette kortet som det var med de "gamle" A7V,
A7V133C/M hvor alle BIOS'ene kunne brukes om hverandre.
Husker desverre ikke linken men jeg tror at det var å finne på hardware.no
sine forumssider.

Richard

Fra : Dr. Ahcir

Dato : 10-04-02 06:11

> "Dr. Ahcir" <rgallagher@c2i.net> wrote in message

> Virker det?!? Altså også divideren???
>
> /H3nrik!

Les tråden "P4S333 Bios Flash SIS645-->SIS645DX!?!" i
alt.comp.hardware.overclocking el. alt.comp.periphs.mainboard.asus
Alle dividerene fungerer men noen rapporterer at ASUS probe ikke leser av
temperaturene rett, har selv dette problemet men det var der også før jeg
flashet opp BIOS'en til 1006c.

Richard

Fra : H3nrik V!

Dato : 11-04-02 15:06

"Dr. Ahcir" <rgallagher@c2i.net> wrote in message

Kan jeg iøvrigt få dig til at kigge i BIOS, om der kommer en FSB166/PCI33
setting? Jeg tror nemlig, der er mere tilbage i min processor, men over
151MHz begynder jeg at få "corrupted files" fejlmeddelelser i WinDoze...!

/H3nrik - P41G6A@2.4@1.5V

Fra : Dr. Ahcir

Dato : 10-04-02 07:35

> "Dr. Ahcir" <rgallagher@c2i.net> wrote in message

> Virker det?!? Altså også divideren???
>
> /H3nrik!

Links:
http://www.asusboards.com/forums/showthread.php?s=c7cd54fc0cb0f68e99a29bcc51
fcc772&threadid=15321

http://www.asusboards.com/forums/showthread.php?s=c7cd54fc0cb0f68e99a29bcc51
fcc772&threadid=15169

Fra : H3nrik V!

Dato : 11-04-02 14:37

Rigtig mange tak!

Har du selv prøvet at flashe via WinDoze utility'en eller kun via DOS?!?

/H3nrik!

Fra : Dr. Ahcir

Dato : 11-04-02 15:06

> Rigtig mange tak!
>
> Har du selv prøvet at flashe via WinDoze utility'en eller kun via DOS?!?
>
> /H3nrik!
>
> "Dr. Ahcir" <rgallagher@c2i.net> wrote in message

DOS er mest stabil for flashing.

Fra : Sid

Dato : 09-04-02 17:25

Ps!! Sorry for forkert tid, har lige smidt det nye board i og havde lige
glemt at indstille uret...