Asus P4S333 og Floppydrev
Fra : [2500] André

Dato : 09-04-02 13:42

Er jeg blind eller kan der kun tilsluttes 1 floppy??

Fra : Sid

Dato : 09-04-02 20:12

Jeg har aldrig set et MB med 2 floppy sokler, men du kan sætte 2 floppydrev
på et kabel..

Mvh Sid

Fra : [2500] André

Dato : 09-04-02 15:07

Jeps, det var også det jeg mente. Men i BIOS kan man
kun indstille 1 floppy (1.2, 1.4 & 2.8 Mb).

Fra : Leony

Dato : 10-04-02 09:54

> Jeps, det var også det jeg mente. Men i BIOS kan man
> kun indstille 1 floppy (1.2, 1.4 & 2.8 Mb).

Det er da et held at det ikke er legacy-free så havde der måske slet ikke
været en floppyoption.
Så havde du og dine 2 floppydrev været helt på spanden
Tror du ikke bare at indstillingen gælder for begge drev.

mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/

Fra : [2500] André

Dato : 10-04-02 10:26

Nope for jeg kan kun se det ene drev.
Begge er tilsluttet på kablet.

Fra : Jacob Kaagaard

Dato : 10-04-02 15:30

"[2500] André" <andersen@nospam.dk> wrote in message
> Nope for jeg kan kun se det ene drev.
> Begge er tilsluttet på kablet.

Og de er vel vendt korrekt?

Anyways, køb et eksternt floppy drev hvis du virkelig må og skal ha' 2
floppydrev (hvad man så end skal bruge den slags til)

Mvh
Jacob

Fra : Leony

Dato : 11-04-02 08:51

"Jacob Kaagaard" <jacob@kaagaard.dk> skrev i en meddelelse

> Anyways, køb et eksternt floppy drev hvis du virkelig må og skal ha' 2
> floppydrev (hvad man så end skal bruge den slags til)

Prøv dog først en mail til supporten, det er billigere og måske løser det
problemet.
Det kan være han kopierer mange disketter.