Lampricthys Tanganicanus ( Tanganyika Kill~
Fra : Jesper Michelsen

Dato : 09-04-02 08:15

Liste,

Jeg har gennem længere tid forsøgt at skaffe disse fisk - indtil videre forgæves.

Er der nogen på denne liste der har/ kender nogen / hørt rygter om disse.

På forhånd tak

/Jesper

Fra : Carsten Gall

Dato : 09-04-02 10:16

Jesper Michelsen <jesper.michelsen@risk.sungard.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:e10965a1.0204082314.1d9c1330@posting.google.com...
> Liste,
>

> Jeg har gennem længere tid forsøgt at skaffe disse fisk - indtil videre
forgæves.

> Er der nogen på denne liste der har/ kender nogen / hørt rygter om disse.

Jeg har ikke selv haft dem ,men kan huske for mange år siden at de
jævntligt
kom med sendinger fra Tanganyika søen. Desværre var de vist nok, både
ganske
dyre, og temmeligt sarte, så derfor var de svære for forhandlerne at komme
af med.
Det er vel grunden til at vi ikke ser dem i handlen mere.

Carsten

Fra : René Krogh

Dato : 09-04-02 21:00

Jesper Michelsen wrote in message ...
> [...]
forgæves.

>Er der nogen på denne liste der har/ kender nogen / hørt rygter om disse.

Hej Jesper,

Før jul havde Calles dyrerige i Aalborg en flok af dem. En af de ansatte er
selv meget interreseret i dem, så det er ikke utænkeligt at der kan være en
flok med i den sending vildfangede tanganyika de skal modtage her i april.

Såvidt jeg husker, var prisen ca. 80 kr / stk.

Prøv evt at give dem et ring på 98 18 17 11

mvh
René Krogh