K7S5A + OS?
Fra : GeNemesis

Dato : 09-04-02 08:14

Har dette bundkort problemer med nogle styresystemer? Eller sagt på en
anden måde, hvad virker bedst?
Jeg skal ha' indkøbt et grafikkort til brug i et system med Amd xp
1800+ og dette bundkort. Nogle forslag?
Jeg har selv været ved at kigge på et InnoVision SIS 315 tv-out med
128 mb ram. Er der nogen der har erfaring med dette kort?

På forhånd tak

Fra : Jan Ransdam

Dato : 09-04-02 11:10

Hej

Jeg har har pt. ikke haft nogen problemer med dette motherboard. Jeg
anvender det sammen med Win200 og Win XP - kører 100% upåklageligt på 5.
måned.

Jeg ville nok vælge WinXp hvis jeg stod med valget her og nu, da det i
mine øjne er det mest stabile Microsoft itv. har lavet og jeg har ikke
haft nogen problemr ned at få min hardware til at virke. Dog er der
nogle lidt ældre spil som ikke lader sig afvikle uanfægtet af at jeg
anvender kompatibilitetsmode.

Mht. til grafikkort så er det kort du nævner vist ikke lige frem nogen
hurtig løber hvis det er spil du har tænkt dig at afvikle på din PC. Her
vil jeg klart anbefale et Geforce3 eller 4 (Har selv et Daytona Geforce
3 Ti200). Om der er 64 eller 128 Mb på kortet er pt. ligegyldigt da der
i dag ikke rigtig er nogen applikationer, der kan udnytte de 128 fuldt
ud.

mvh
Jan

Fra : Santa Xcaze

Dato : 09-04-02 12:21

SNIP

Har sat 4 spil PC'er op med nævnte bundkort, Duron 1 ghz, ddr ram, geforce 3
ti 200 128 MB ddr ram fra palit ... og de kører med win xp ... De er alle
sammen clocket på grafikkortet og kører med nvidia 21.83 og det kører bare
pisse stabilt, har ik oplevet nogen crash endnu ... ;) Er med 300 Watt
psu'er ... Ved godt mange har problemer med nævnte bundkort og athlon xp,
men det er vist nok med sdram, så køb for gud's skyld ddr ram,
prisforskellen er heller ik så stor ... Mere info så kig tilbage i trådene
har nærmest lige været 3 tråde om nævnte mobo, kan os anbefale dig at tage
det med på onboard lan/audio!