Ny type bundmaling?
Fra : Torben Lund

Dato : 09-04-02 07:04

Er der nogle der har kendskab til Power Shield og SSC-44 fra Amko Trading?
(www.amko.dk)

Mvh,

Torben Lund

Fra : Chr. Tychsen

Dato : 13-04-02 19:17

Ja mon ikke, Jeg har prøvet dette for et par år siden med det resultat at
båden var total tilgroet efter et par måneder, da båden kom på land om
efteråret sad der store muslinger og ruger over alt jeg måtte skrabe det
hele af med en hakker og herefter slibe det resten af med sandpapir resten
af vosken måtte jeg tage af med opløsningsmiddel. Importøren af SSC-44 sagde
at jeg ikke havde rørt bundmarlingen ordentlig op og derfor virkede det
ikke. Jeg prøvede så igen på et lille stykke året efter resultatet var det
samme. Jeg vil på det kraftigste advare om dette produkt.
Chr.