Noget galt med dk.binaer.historie ???
Fra : Ejvind Vestergaard

Dato : 09-04-02 06:23

Er der noget i vejen med dk.binaer.historie?

Indtil ca. 15. marts gik alt tilsyneladende strygende, men siden da er
der ikke meget at se her.

Her er hvad jeg har modtaget siden 15. marts:

"Re: hvor er dette billede fra? (dk.kultur.billedekunst)"
inklusive 4 svar, det sidste fra Rikke F. Ravn. Alle er fra 15/3

Det næste er:
"Fantastic" (Spam fra Spanien) dateret 11 dage senere den 26/3

Derefter:
"Jylllandsposten: Påsken er aflyst" med 2 svar. Alt dateret den 29/3

Derefter:
"Hvilken bror?" dateret 4/6

Siden da ingenting.......

Hvad kan grunden være til alle de manglende artikler?

Er der andre i gruppen, som har lignende vanskeligheder med
dk.binaer.historie?

Med venlig hilsen
Ejvind Vestergaard

Fra : Arne Eckmann

Dato : 09-04-02 07:36

"Ejvind Vestergaard" <vestergaard@canada.com> skrev i en meddelelse:

> Er der noget i vejen med dk.binaer.historie?

Her i Kongeriget førte sunsite i Aalborg gruppen
i en kort tid, hvorefter de droppede gruppen igen.

Kan det tænkes, at din udbyder måske også
har droppet gruppen igen - måske fordi de
fik den i et newsfeed, der ikke længere fører
gruppen ?

Bortset fra, at indlæg der postes via TDC godt
kan være flere timer under vejs, så er der mig
bekendt ingen problemer med gruppen pt. hos
de udbydere der fører gruppen.

mvh
Arne

Fra : Ejvind Vestergaard

Dato : 09-04-02 08:01

On Tue, 9 Apr 2002 08:35:55 +0200, "Arne Eckmann" <arne@eckmann.net>
wrote:

Goddag Arne, og tak for svaret.

>Her i Kongeriget førte sunsite i Aalborg gruppen
>i en kort tid, hvorefter de droppede den igen.

Ja, jeg fik også gruppen via Sunsite til at begynde med, men måtte
bestille den lokalt, da Sunsite gav op. Min udbyder, Sympatico.ca
(Bell Canada) var så flinke at levere den efter anmodning fra mig.

>Kan det tænkes, at din udbyder måske også
>har droppet gruppen igen - måske fordi de
>fik den i et newsfeed, der ikke længere fører
>gruppen ?

Hvis det var tilfældet, ville der sikkert være endnu længere mellem
indlæggene end tilfældet er i øjeblikket.

>Bortset fra, at indlæg der postes via TDC godt
>kan være flere timer under vejs, så er der mig
>bekendt ingen problemer med gruppen pt. hos
>de udbydere der fører gruppen.

Det virker ikke særlig godt på denne side af Atlanten i den sidste
tid.

Med venlig hilsen,
Ejvind Vestergaard

Fra : Arne Eckmann

Dato : 09-04-02 09:13

"Ejvind Vestergaard" <vestergaard@canada.com> skrev:

> Hvis det var tilfældet, ville der sikkert være endnu længere mellem
> indlæggene end tilfældet er i øjeblikket.

Ja, ja, men det var jo dog en mulighed, som vi
altså kan se bort fra.

> Det virker ikke særlig godt på denne side af Atlanten i den sidste
> tid.

Jeg abonnerer på driftsinfo'er hos TDC, og der
har jeg lagt mærke til, at der har været forskellige
afbrydelser i forbindelserne til USA i den senere
tid (og de forbindelser hænger i vel med på). Men,
det har dog typisk drejet sig om 15 minutter ad
gangen, og kun i de stille nattetimer.

Jeg ved ikke, om sådan noget kan give udfald
på newsfeed til jer?

Jeg kan fortælle, at hos mig ligger der pt. 6
indlæg i binærgruppen:

Teksttydning FT-1845 Haraldsted - 5. april 2002 18:53
Hvilken ven? - 6 Apr 2002 00:43
Hvilken bror? - 6 Apr 2002 15:32
Hvilken gård i Vendsyssel ? - 6 Apr 2002 23:06
Hjælp til teksttydning - 8 Apr 2002 18:11
Det håndskrevne gotiske alfabet - 8 Apr 2002 21:29

mvh
Arne

Fra : Ejvind Vestergaard

Dato : 09-04-02 17:45

On Tue, 9 Apr 2002 10:12:54 +0200, "Arne Eckmann" <arne@eckmann.net>
wrote:

Hej Arne. Tak for svaret.

> [...]

>Hvilken gård i Vendsyssel ? - 6 Apr 2002 23:06
>Hjælp til teksttydning - 8 Apr 2002 18:11
>Det håndskrevne gotiske alfabet - 8 Apr 2002 21:29

Af ovenstående har jeg kun modtaget:
"Hvilken bror? - 6 Apr 2002 15:32"

Mvh
Ejvind Vestergaard