MS Windows
briani 27239
REQ: Desktop billede fra Windows 2000
Fra : Finn Jensen

Dato : 09-04-02 05:26

Godda,

Er der en venlig sjæl der har det billede fra Windows 2000 som hedder noget
alá "Fisker" som bruges som desktop billede ?.
Billedet kan postes i news:dk.binaer eller evt. mailes direkte til mig.

På forhånd tak.

--
De Bedste Hilsner
Finn Jensen

Fra : Madsen

Dato : 09-04-02 17:04

Finn Jensen skrev:

> [...]
> noget alá "Fisker" som bruges som desktop billede ?.
> Billedet kan postes i news:dk.binaer eller evt. mailes direkte til

Jeg har Win2000 installeret og mig bekendt er der kun den der hedder
Fiskeflue.jpg som er en baggrund. Derudover er der så også en der hedder
På Fisketur.bmp, men den er vist ikke beregnet til baggrundsbillede, men
prøv selv at kigge på dem. De skulle ligge på følgende link:

<http://www.wol.dk/~hijklm/win2000/fiskeflue.jpg>
<http://www.wol.dk/~hijklm/win2000/paa_fisketur.bmp>

Madsen.