Heroes of Might and Magic 1
Fra : Jógvan Lindenskov

Dato : 09-04-02 02:48

Jeg leder med lys og lygte efter det go'e gamle Heroes Of Might And Magic.
Altså 1'eren.

Er der nogen der har den, eller nogen der ved hvor man kan købe den?

Fra : Kenn Gerdes

Dato : 09-04-02 20:15

"Jógvan Lindenskov" skrev:

> Jeg leder med lys og lygte efter det go'e gamle Heroes Of Might And Magic.
> Altså 1'eren.
>
> Er der nogen der har den, eller nogen der ved hvor man kan købe den?

Jeg ved ikke om den kan købes separat, men du kan købe Heroes of Might And
Magic Millennium Edition, indeholdende heroes 1, 2 (+udvidelse) og 3 (uden
udvidelser).

Med venlig hilsen
Kenn Gerdes
--
Såfremt bedækningen af hoppen sker ved, at en hingst bedækker hoppen
naturligt, er det Told- og Skattestyrelsens vurdering, at ydelserne er

Fra : John Smith

Dato : 09-04-02 20:53

"Jógvan Lindenskov" <quadro_jog@hotmail.com> wrote in message
> Jeg leder med lys og lygte efter det go'e gamle Heroes Of Might And Magic.
> Altså 1'eren.
>
> Er der nogen der har den, eller nogen der ved hvor man kan købe den?

Kan købes her: http://store.3do.com/

Smith

Fra : Jógvan Lindenskov

Dato : 09-04-02 22:35

> Kan købes her: http://store.3do.com/
>
> Smith

a.. 3DO does not ship outside of the U.S. and Canada. Please See our list of
international distributors for contacts in your area. Customers requesting
shipments to outside of the United States are responsible for all related
duties and customs of the country in question. "