MS Windows
briani 27239
win2000: IE5/6 og "an error log is being c~
Fra : Peter T.

Dato : 09-04-02 00:24

Når jeg lukker IE5/6 ned i win2000, sker det af og til at der popper et
lille fejlvindue op med teksten "An error log is being created", som
fejlbesked. Hvor ligger denne log, så jeg kan læse den?

Jeg kan ikke umiddelbart finde nogen log under kontrol panel->
administrative tools->event viewer og fejlen opstår tilsyneladende helt
tilfældigt.

--
Mvh. Peter T.
Korrekt citering -> <http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>

Fra : Arcana

Dato : 09-04-02 15:39

"Peter T." <n@d.a> skrev i en meddelelse

> Når jeg lukker IE5/6 ned i win2000, sker det af og til at der popper et
> lille fejlvindue op med teksten "An error log is being created", som
> fejlbesked. Hvor ligger denne log, så jeg kan læse den?

Hvis du laver en Start -> Søg -> *.log, dukker der en masse logfiler op, en
del af dem ligger i \WINNT og \WINNT\SYSTEM32 (og ..\DEBUG), så mon ikke det
er dér man skal kigge efter?

arc@na

Fra : Madsen

Dato : 09-04-02 20:46

Peter T. skrev:

> [...]
> popper et lille fejlvindue op med teksten "An error log is being
> created", som fejlbesked. Hvor ligger denne log, så jeg kan læse

Som regel er det Dr. Watson der træder ind.
Han gemmer sin log i Documents and Settings\All Users\Dokumenter\
DrWatson og filen hedder drwtsn32.log

Madsen.

Fra : Peter T.

Dato : 09-04-02 21:01

Madsen <nospam@madsen.tdcadsl.dk> wrote in

> Som regel er det Dr. Watson der træder ind.
> Han gemmer sin log i Documents and Settings\All Users\Dokumenter\
> DrWatson og filen hedder drwtsn32.log

Aha, der er den. Men efter at have studeret log-filen, blev jeg _næppe_
klogere. :)

Tak for hjælpen.

Fra : Madsen

Dato : 09-04-02 21:13

Peter T. skrev:

> Aha, der er den. Men efter at have studeret log-filen, blev jeg
> _næppe_ klogere. :)

Det lovede jeg heller ikke ;)

> Tak for hjælpen.

Velbekom.