Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Til Niels Ebbesen ang min hjemmeside
Fra : John

Dato : 08-04-02 22:26

Du er en utrolig arrogant person hr Ebbesen. Men jeg skal da gerne svare dig
alligevel. Serveren en XP server med Frontpage 2002 serverudvidelser, og
Microsoft Sharepoint.
Hvis du havde svaret anstændigt og med den korrenkte fejlmeddelelse kunne
jeg straks have fortalt dig hvad fejlen var, og rettet den. Det være hermed
gjort. Det var en simpel script fejl, og har ikke noget at gøre med
versionen af server ej heller Bill Gates.

Jeg vil dog under alle omstændigheder frabede mig at blive omtalt som
amatør.

MVH
John K Hansen

Fra : Esben

Dato : 09-04-02 23:59

"John" <hansenj@cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> versionen af server ej heller Bill Gates.
>
> Jeg vil dog under alle omstændigheder frabede mig at blive omtalt som

Der er da ikke noget galt i at være amatør. Mange af dem der skriver i dette
forum er fx amatører.

--
Esben

Fra : Kristian Amby

Dato : 10-04-02 18:07

Nej da. Husk på Noahs ark blev bygget af en amatør, hvorimod Titanic
blev bygget af professionelle

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 10-04-02 19:36

Kristian Amby wrote:

> Nej da. Husk på Noahs ark blev bygget af en amatør, ..cut.......

Ja hvis man tror på "Det gamle testamente"...!

Fra : Magnus Rohde

Dato : 11-04-02 02:37

Niels Ebbesen <info@niels-ebbesen.net> wrote:

> Ja hvis man tror på "Det gamle testamente"...!

OT!

xfut: dk.videnskab.teologi