MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Windows 2000 drivere til HP Laserjet 3100
Fra : Harald

Dato : 08-04-02 20:11

Hej

Jeg mangler subj. De kan ikke downloades på HP´s hjemmeside men skal
bestilles på en CD og det kommer man sikkert til at betale for og vente lang
tid på. Har jeg ret?

Mvh
HK

Fra : Magnus Pedersen

Dato : 08-04-02 20:19

"Harald" <swobu@kroning.dk> wrote in message
> [...]
>
> Jeg mangler subj. De kan ikke downloades på HP´s hjemmeside men skal
> bestilles på en CD og det kommer man sikkert til at betale for og

Jeg bestilte til HP scanjet, det var gratis og jeg havde skiven efter
tre dage.

--
Magnus

Fra : Harald

Dato : 09-04-02 11:54

"Magnus Pedersen" <mgpeder@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Harald" <swobu@kroning.dk> wrote in message

> vente lang
>
> Jeg bestilte til HP scanjet, det var gratis og jeg havde skiven efter
> tre dage.

Og jeg fik at vide at printeren var uden for den gratis´ telefon support
periode så det kostede hvis jeg ville have en CD, det er sgu for dårlig at
man betaler 7500,- for en printer og så skal man også betale for software
bagefter for at få den til at virke. Hvorfor i h.... kan man ikke downloade
driverne fra deres hjemmeside som man kan med alle andre printere?

Nu vil jeg gøre mit bedste for at finde en der har en nyere CD med drivere
til win2k og så vil jeg tage en PIRAT KOPI af den og derefter sende en
besked til HP om at nu har jeg fået en PIRAT KOPI af deres elendige drivere
og så kan de ellers rende mig et vis sted.

Med venlig hilsen
Harald

Fra : Henrik, Aalborg

Dato : 09-04-02 16:06

"Harald" <swobu@kroning.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg mangler subj. De kan ikke downloades på HP´s hjemmeside men skal
> bestilles på en CD og det kommer man sikkert til at betale for og vente

Hejsa.

Jeg havde samme problem som dig, men klarede det ved at stoppe den service,
der hedder 'Print Spooler' i Windows2000 inden inst. af driveren til
printeren. Jeg installerede den oprindelige version af softwaren, som fulgte
med til min LJ3100.

Hvis det stadig ikke virker, så skriv lige en mail til mig - vi skal nok få
det til at virke hos dig, for jeg fik det til at virke hér hos mig.

Mvh

Henrik, Aalborg

Fra : Madsen

Dato : 10-04-02 14:26

Henrik, Aalborg skrev:

> Jan kan godt se din pointe, og det var absolut ikke min mening, at
> afskære gruppen, da jeg selv finder mange problemløsninger
> herinde...

Fint og det er jo også hele ideen bag usenettet. :)

Madsen.

Fra : Madsen

Dato : 09-04-02 20:47

Henrik, Aalborg skrev:

> Hvis det stadig ikke virker, så skriv lige en mail til mig - vi
> skal nok få det til at virke hos dig, for jeg fik det til at virke
> hér hos mig.

Og det var der sikkert mange i gruppen der kunne bruge til noget, men
skynd jer da endelig at lave det om til en privat samtale.
[Ironi off]

Madsen.

Fra : Henrik, Aalborg

Dato : 10-04-02 04:33

> Og det var der sikkert mange i gruppen der kunne bruge til noget, men
> skynd jer da endelig at lave det om til en privat samtale.
> [...]

Hej Madsen.

Jan kan godt se din pointe, og det var absolut ikke min mening, at afskære
gruppen, da jeg selv finder mange problemløsninger herinde...

Sagen er, som jeg skrev, at jeg løste problemet under Windows2000 på nævnte
måde, og håbede på, at Harald også kunne gøre det.

Desværre var det ikke nok, men jeg har så fået fat i en nyere programpakke
til printeren, som i hvert fald virker under WindowsXP, så den foreslog jeg
ham at prøve, og det så ud til at virke

Driveren fylder 17,5 MB, såfremt andre måtte være interesseret.

mvh

Henrik, Aalborg

Fra : Henrik, Aalborg

Dato : 10-04-02 05:43

"Henrik, Aalborg" <henrik_aalborg@pc.dk> skrev i en meddelelse
> "Madsen" <nospam@madsen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Hej Madsen.
>
> Jan kan godt se din pointe, og det var absolut ikke min mening, at afskære
Der skulle nok lige have stået 'Jeg' i stedet for 'Jan' - det må være fordi,
jeg ikke havde fået gnedet søvnen ud af øjnene

mvh

Henrik, Aalborg