MS Windows
briani 27239
Flere downloads i xp
Fra : Kasper

Dato : 08-04-02 19:59

Fra : Peter Hindsgaul

Dato : 08-04-02 20:02

Fra : Madsen

Dato : 08-04-02 20:09

Fra : [9000] Kim Fritze Si~

Dato : 08-04-02 20:14

--
Mvh. Kim, Aalborg

Forget 911, I dial .357
Trespassers will be shot
Survivors will be shot again

Fra : Madsen

Dato : 08-04-02 20:33

[9000] Kim Fritze Sillasen skrev:

> Shift alene er da nok.....Ctrl+Alt er for at tvinge Getright igang.

Jeg trykker altid Shift + Ctrl ned, men skidt pyt. Det virker også ;)

Madsen.

Fra : [9000] Kim Fritze Si~

Dato : 08-04-02 20:43

> Jeg trykker altid Shift + Ctrl ned, men skidt pyt. Det virker også ;)

Kiggede lige i Help og der står Shift alene

Fra : Madsen

Dato : 08-04-02 20:48

[9000] Kim Fritze Sillasen skrev:

> Kiggede lige i Help og der står Shift alene

Okay. Så tror jeg fremover at jeg nøjes med Shift. :)

Madsen.

Fra : Madsen

Dato : 08-04-02 21:06

Morten Bowman Hansen skrev:

> Men FlashGet er meget bedre

Kender det ikke.
Får alle mine behov stillet med Getright ;)

Madsen.

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 08-04-02 21:41

On Mon, 8 Apr 2002 22:05:41 +0200, "Madsen" <nospam@madsen.tdcadsl.dk>
wrote:

>Kender det ikke.
>Får alle mine behov stillet med Getright ;)

Jeg brugte først Gozilla, derefter GetRight i lang tid.
Men FlahGet er det nemmeste og hurtigst imo.
Men som alt andet er det jo en vanesag

Morten
morten@NOSPAMbowman.dk

Fra : Lars Lienhøft Larsen

Dato : 08-04-02 22:54

> Jeg brugte først Gozilla, derefter GetRight i lang tid.
> Men FlahGet er det nemmeste og hurtigst imo.
> Men som alt andet er det jo en vanesag

Jeg bruger Download Accellerator Plus, det virker fint.
Jeg vil da gerne høre om hvad der er det smarte med FlashGet
Larsen

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 08-04-02 23:37

On Mon, 8 Apr 2002 23:53:51 +0200, "Lars Lienhøft Larsen"
<lars.lienhoeft.larsen@mail.dk> wrote:

>Jeg bruger Download Accellerator Plus, det virker fint.
>Jeg vil da gerne høre om hvad der er det smarte med FlashGet
>Larsen

Jeg ved ikke om det er smartere/bedre end de øvrige. Jeg har ikke
prøvet DAP, men har det liggende.
Jeg oplever FlashGet hurtigere. Den deler alle filer op i 5, hvilket
gør at den hos mig meget tit henter med 120kbs.
Den ligger også højreklik-menuen så man kan vælge at hente derfra og
hvis der er flere kan man vælge Hent alle filer...
Det er jo et alternativ til Ctrl i andre prog, men så er jeg fri for
at integrere den i IE, hvilket jeg er meget glad for.

Det er sikkert vanenes magt osv, men ift. GetRight og Gozilla er det
imo bedre. Nu er det jo også lang tid siden jeg har brugt dem

Morten
morten@NOSPAMbowman.dk

Fra : Leony

Dato : 09-04-02 11:23

"Morten Bowman Hansen" <morten@NOSPAMbowman.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg oplever FlashGet hurtigere. Den deler alle filer op i 5, hvilket
> gør at den hos mig meget tit henter med 120kbs.

Det kan Getright også.
Hvor hurtig er din linie?

> Den ligger også højreklik-menuen så man kan vælge at hente derfra og
> hvis der er flere kan man vælge Hent alle filer...

Er det så alle filer på siden eller hvordan.
Getright's browser er et glimrende alternativ til dette.
Tast adressen herefter kommer alle filer på siden op, marker de filer du vil
downloade, højreklik og vælg gem, vælg en mappe og du er flyvende.

> Det er sikkert vanenes magt osv, men ift. GetRight og Gozilla er det
> imo bedre. Nu er det jo også lang tid siden jeg har brugt dem

Nemlig har brugt Getright i 4 år efterhånden, så det synes jeg er bedst.
Det eneste jeg savner (måske det eneste jeg ikke har fundet ud af) er træk
og slip af links i Opera til Drop Target.

mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 09-04-02 13:24

On Tue, 9 Apr 2002 12:22:55 +0200, "Leony"
<leony@REMOVETHIScyberjunkie.dk> wrote:

>"Morten Bowman Hansen" <morten@NOSPAMbowman.dk> skrev i en meddelelse

>Det kan Getright også.
>Hvor hurtig er din linie?

Jeg har Stofa (1024) så det er faktisk max.

>Er det så alle filer på siden eller hvordan.

Jep du får listen med alle filer på siden, som du så kan vinge af.

Morten
morten@NOSPAMbowman.dk

Fra : Lars Lienhøft Larsen

Dato : 09-04-02 16:32

Kan man integrere flashget i opera? og i så fald hvordan? og er det en
fordel?
Larsen

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 10-04-02 05:48

On Tue, 9 Apr 2002 17:32:06 +0200, "Lars Lienhøft Larsen"

>Kan man integrere flashget i opera? og i så fald hvordan? og er det en
>fordel?

Ved det ikke. Jeg bruger ikke Opera da den stadig har mangler.

Morten
morten@NOSPAMbowman.dk

Fra : Zip

Dato : 11-04-02 20:03

Lars Lienhøft Larsen skrev i meddelelsen <3cb3095e$0$58729$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...

>Kan man integrere flashget i opera? og i så fald hvordan? og er det en
>fordel?
>Larsen

Den nye Flashget med Opera plugin skulle virke i Opera.
Flashget er Shareware så du ka' jo prøve den inde du køber.
--
Hygge
Kim

Fra : Madsen

Dato : 09-04-02 16:21

Leony skrev:

> Der er nogle sider der ikke tillader downloadmanagere.

Ja, det ved jeg godt. Der er også sider der ikke tillader at man henter
mere end 4 ting ad gangen fra samme side, for det tillader HTTP 1.1
standarden vist ikke.

> Har du Getright til at blive genkendt som IE?

Getright har jeg stillet til at starte når jeg starter IE og har også
stillet den til at reagere på visse filer jeg klikker på i IE, så det
må jeg sige ja til.

Madsen.

Fra : Madsen

Dato : 08-04-02 20:21

[9000] Kim Fritze Sillasen skrev:

> www.getright.com behøver man mere?

Ja nogle gange gør man faktisk.
Jeg har i hvert tilfælde tit oplevet sider hvor Getright ikke kan hente
fra, men hvis man så omgår Getright med Shift og Ctrl trykket ned, så
kan man få lov til at hente det med Windows egen downloadfunktion.
Dog vil jeg også sige at Getright er et godt program. Bruger det selv
meget.

Madsen.

Fra : [9000] Kim Fritze Si~

Dato : 08-04-02 20:26

> Ja nogle gange gør man faktisk.

Sandt nok, men så er det vel ikke mange filer (har jeg i hvert fald
aldrigværet ude for)

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 08-04-02 20:58

On Mon, 08 Apr 2002 21:20:51 +0200, Madsen <nospam@madsen.tdcadsl.dk>
wrote:

> [...]
>kan man få lov til at hente det med Windows egen downloadfunktion.
>Dog vil jeg også sige at Getright er et godt program. Bruger det selv

Men FlashGet er meget bedre

Morten
morten@NOSPAMbowman.dk

Fra : Leony

Dato : 09-04-02 11:13

Fra : [007] Mogens

Dato : 08-04-02 22:18

"Kasper" <cerberus@pc.dk> wrote in message
> Hvordan?

Windows Registry Editor Version 5.00

[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet
Settings]
"MaxConnectionsPer1_0Server"=dword:00000020
"MaxConnectionsPerServer"=dword:00000020

Indsæt hele teksten i notepad og omdøb den til *.reg. Og kør den.

Mogens