SAYBIA - Billetter KØBES
Fra : supersus

Dato : 08-04-02 19:00

Hejsa

Jeg ville blive ufattelig glad, hvis der er nogen der vil sælge mig 3
billetter til SAYBIA koncerten i VOX HALL den søndag 14/4-2002.
Vær nu sød og hjælp mig

Sus
supersus@yahoo.dk

Fra : zcully

Dato : 08-04-02 22:26

Hmmmmm
Jeg har lige købt til koncerten på E-Billet NU til den først annoncerede....
Så gad vide om du ikke også godt kunne have fået da du skrev det indlæg her
til xtra koncerten du nævner?

Mystisk...

/Zcully

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 08-04-02 22:46

On Mon, 8 Apr 2002 23:26:18 +0200, "zcully" <zcully@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>Så gad vide om du ikke også godt kunne have fået da du skrev det indlæg her

Ja til d.14/4, for 11/4 skulle være udsolgt.
Jeg ville meget gerne enten have en ekstra til 11/4

Morten
morten@NOSPAMbowman.dk

Fra : supersus

Dato : 09-04-02 09:58

Hej

> [...]
annoncerede....
> Så gad vide om du ikke også godt kunne have fået da du skrev det indlæg

Nej, der er desværre udsolgt, så derfor prøver jeg her...

/Supersus

Fra : supersus

Dato : 09-04-02 10:34

Hej

> Jeg ville blive ufattelig glad, hvis der er nogen der vil sælge mig 3
> billetter til SAYBIA koncerten i VOX HALL den søndag 14/4-2002.
> Vær nu sød og hjælp mig

Kom til at se at min email-adr. var forkert (og så får man da aldrig nogen
svar) - den rigtige er:

supersus@yahoo.com

Tak
Sus