Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Afprøv dette nye panorama
Fra : Henrik Lynge

Dato : 08-04-02 19:05

http://www.panoram.subnet.dk/porsmose/index.html

Nu har jeg forsøgt at arbejde lidt med hastigheden, og det kører glidende på
min PII 900Mhz i både IE og NS 6.1, men er der andre der har informationer.

Jeg har desuden prøvet på at arbejde lidt mere med
indpakningen...kommentarer vil være meget velsete.

Ps..Jeg håber ikke at dette er alt for langt fra emnet fritid.foto, men sig
lige til hvis i syntes det.

Med venlig hilsen

Henrik Lynge

Fra : U. Pedersen

Dato : 08-04-02 19:27

On Mon, 8 Apr 2002 20:04:51 +0200, "Henrik Lynge"
<lynge@post9.tele.dk> wroti:

>Nu har jeg forsøgt at arbejde lidt med hastigheden, og det kører glidende på
>min PII 900Mhz i både IE og NS 6.1, men er der andre der har informationer.
fint på en 400 celeron, og dsl 284 kbps

U.P.
http://dk.photos.yahoo.com/luf123
http://users.cybercity.dk/~dsl23348/ (min legeplads)
http://www.pbase.com/luf123/root

Fra : Per Bruus

Dato : 09-04-02 00:20

"Henrik Lynge" <lynge@post9.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> indpakningen...kommentarer vil være meget velsete.
>
> Ps..Jeg håber ikke at dette er alt for langt fra emnet fritid.foto, men

Du har stadig appletten sat til 300 i højden, det hjælper ikke at sætte
billedet til 220, Det er hele højden incl. navigation der bestemmer
hastigheden.
Hvis du vælger en højde på 200 og evt. ligger navigationen i siden eller
reducerer
den til 15 pixel, vil du opnå markant bedre resultat.

Vh.
Per