Tællerproblem
Fra : Flemming Poulsen

Dato : 08-04-02 19:13

Jeg har lavet en hjemmeside, hvorpå jeg har indsat en tæller for
antal besøgende. Dette virker også, men hvis man bevæger sig
rundt i menuerne og kommer retur til start side har tæller steget
et trin. Hvad gør jeg ved dette ??

Med venlig hilsen
Flemming

--
KONKURRENCE PÅ HTML.dk:
fortæl hvordan din drømmeeditor ser ud

Fra : Tonny Eskesen

Dato : 09-04-02 16:21

"Flemming Poulsen" <box8532@post1.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> antal besøgende. Dette virker også, men hvis man bevæger sig
> rundt i menuerne og kommer retur til start side har tæller steget

Hæi do

Jeg lavede en side jeg kaldte forsiden.htm, der ligenede index.html men uden
tæller og det var så den man blev smidt ind på når man klikkede på
start/forsiden/hjem/eller havd den nu bliver kaldt.

På den anden side jeg lavede, smed jeg så en tæller fra www.bravenet.com ind
på og den tæller ikke den slags hits.
Siden med tæller og forside = http://home7.inet.tele.dk/hamselv
Siden med bravenet = www.dkmc.dk

Måske det lyder besværligt med den første løsning, men det var den eneste
jeg kendte da jeg begyndte i tidernes morgen.

hamselv herfra