Download falde når der bliver uploadet
Fra : Jorgen M.

Dato : 08-04-02 17:13

Hej

Vi er nogle stykker som har en 2048/512Kbit/s ADSL og vi har et
ploblem som jeg håber at kunne få løst.

Ploblemmet består i at når der bliver oploadet med alt hvad linen kan
klarer 512Kbit/s så falder vores download til ca. 512Kbit/s.

Så vil jeg høre om det er mugligt at sætte en linuxbox op, imellem os
og internet som gør at den førspørsel trafik, (hvis også kaldet
header) som skal sendes ud til internette kommer først ud, i forhold
til den øvrige trafik som kan bestå at alt fra opload til ftp,
fildeling med Edonkey, Gnotella, Mynapster ovs.

Er det mugligt at lave en sådan en Linux server???

Ps. jeg har læst Bandwidth-Limiting-HOWTO men synes ikke at der lige
var beskrevet noget som kan gører det vi gerne ville.

Alle forslag er velkomen.

Hilsen
Jørgen M.