SMS til Email
Fra : Troels

Dato : 08-04-02 17:10

Hej
Er der mulighed for at sende SMS'er til en emailaddresser, eller kan man få
et prgm. som man kan sende til ?

/Troels

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 08-04-02 17:58

"Troels" <tllund[slet_det_her]@hotmail.com> wrote in message
> Hej
> Er der mulighed for at sende SMS'er til en emailaddresser, eller kan man

> et prgm. som man kan sende til ?

Det kan du gøre fra din mobilos
Jeg ved ikke hvordan det fungerer med de øvrige udbydere men med TDC skal du
sende en SMS til 200 med syntaxen :
emaildresse@etellerandet.dk enellerandenbesked

/Dennis

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 08-04-02 18:47

> Det kan du gøre fra din mobilos
> Jeg ved ikke hvordan det fungerer med de øvrige udbydere men med TDC skal du
> sende en SMS til 200 med syntaxen :
> emaildresse@etellerandet.dk enellerandenbesked

Helt korrekt.
For de andre udbydere - se en af mine hjemmesider:
http://home.tiscali.dk/~gsmlrold/Mobil/index.htm - set er et stykke tid siden
jeg lavede siden, men det hele skulle passe endnu.

--
Michael
http://www.vitsms.tk - GRATIS, daglige vittigheder på din mobil....

Fra : Troels

Dato : 08-04-02 20:48

> [...]
siden
> jeg lavede siden, men det hele skulle passe endnu.

Mange tak for det begge to.

Hvad er prisen for det? er det normal takst?

/Troels

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 08-04-02 22:03

> skal du

> siden
>
> Mange tak for det begge to.
>
> Hvad er prisen for det? er det normal takst?

Normal SMS takst

/Dennis

Fra : Bachelor

Dato : 08-04-02 22:19

"Michael Kjærsgård" <webmaster@post10.zzn.com> skrev i en meddelelse news:3CB1D798.3DEF9D15@post10.zzn.com...

> Helt korrekt.
> For de andre udbydere - se en af mine hjemmesider:

Hvorfor springer alle let og elegant over Debitel ?
Hvordan skal beskeden forøvrigt skrives ? efter
mailadressen med eller uden mellemrum ?

Fra : Ctrl + Alt + Del ®

Dato : 08-04-02 22:32

Det er nok fordi Debitel er noget hø!
Jeg har forgæves at sende både mail + sms til en Debitel abb. fra nettet -
intet er kommet frem.

Understøtter Debitel ikke sms'er sendt fra internettet???

--
Email minus .com

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
:

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 08-04-02 23:13

Ctrl + Alt + Del ® skrev:

>Det er nok fordi Debitel er noget hø!
>Understøtter Debitel ikke sms'er sendt fra internettet?

Debitel har ikke eget netværk, nogle kunder er på Sonofons netværk,
andre på TDCs.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - også opdatering af software i din mobiltelefon.

Fra : Bachelor

Dato : 08-04-02 23:32

Lasse Hedegaard wrote:

> Debitel har ikke eget netværk, nogle kunder er på Sonofons netværk,
> andre på TDCs.

Kan man forstå det sådan, at man hvor man skal spec. udbyder så
i stedet kan vælge hhv. Sonofon eller TCD ?

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 09-04-02 13:25

> Kan man forstå det sådan, at man hvor man skal spec. udbyder så
> i stedet kan vælge hhv. Sonofon eller TDC ?

Yep.

Fra : Ctrl + Alt + Del ®

Dato : 09-04-02 08:10

Ja, men alligevel har jeg forgæves forsøgt at sende sms'er til 2 forskellige
Debitel abb. - og ingen af dem er kommet frem.

Derfor mener jeg at Debitel ikke kan bruges til web-afsendte
sms/mails......men jeg kan jo tage fejl...de er da sket før

--
Email minus .com

:
: --
: http://www.simlock.dk/ - også opdatering af software i din mobiltelefon.

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 09-04-02 11:54

Ctrl + Alt + Del ® skrev:

>Derfor mener jeg at Debitel ikke kan bruges til web-afsendte
>sms/mails......men jeg kan jo tage fejl...de er da sket før

Igen - det har sådan set ikke noget med Debitel at gøre -
Debitel-kunder er enten på Sonofons eller TDCs netværk - og det er
altså enten Sonofon eller TDC problemet ligger hos, når du ikke kan
sende SMSer til en Debitel-kunde.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - også opdatering af software i din mobiltelefon.

Fra : Bachelor

Dato : 08-04-02 23:04

Ctrl + Alt + Del ® wrote:
> Det er nok fordi Debitel er noget hø!
> Jeg har forgæves at sende både mail + sms til en Debitel abb. fra
> nettet - intet er kommet frem.
>
> Understøtter Debitel ikke sms'er sendt fra internettet???

Jo, det mene jeg, men logoer og lign. er næsten kun
muligt fra udlandet, og dem kunne vi ikke gemme, men
dog godt se ?