counter....!!
Fra : Cool Fool

Dato : 08-04-02 14:47

jeg mener såfølgelig AWM og ikke AWP..
Måtte hellere lige få det med da, der somregel altid er nogen der har mere
travlt med at lege dansk lærer en at svare på spørgsmål!!

Fra : Martin K

Dato : 08-04-02 14:56

Cool Fool wrote:
> jeg mener såfølgelig AWM og ikke AWP..
> Måtte hellere lige få det med da, der somregel altid er nogen der har
> mere travlt med at lege dansk lærer en at svare på spørgsmål!!

Hvis man nu skulle påpege et eller andet kunne det være, at man som
hovedregel poster i tråd!

--
Martin K

Fra : Kiwi

Dato : 08-04-02 15:13

uden at prale vil jeg påstå at jeg kan lave flyvende awp headshots over
lange afstande :P

træning gør mester, og der er forbandede mange danskere der er gode
spillere, og for alle dem der har spillet CS siden starten, så hedder det
altså en AWP. (dont whine)

- kiw

Fra : S3N80R

Dato : 08-04-02 15:34

Hejsa Cool Fool,

Arctic Warfare Pistol =)

Med venlig hilsen
S3N80R

Fra : Sadat

Dato : 08-04-02 16:16

"S3N80R" <sen@webglobe.dk> wrote in message

> Arctic Warfare Pistol =)

Det er nu en riffel.

Arctic Warfare Police Rifle eller sådan noget lign.

--
_________________
Sadat ~ No Ones Iller

- What would you do if it was you?

Fra : Dorthe Aagaard Niels~

Dato : 08-04-02 17:36

> Det er nu en riffel.
>
> Arctic Warfare Police Rifle eller sådan noget lign.
for lige at rette jer alle så står det for artic warface magnum alle kalder
den awp, men den hedder AWM. hvis i slår vgui menu i jeres cs til går ind
under rifler står der AW/M og ikke AWP.

Hygge

Fra : Dorthe Aagaard Niels~

Dato : 08-04-02 17:44

> for lige at rette jer alle så står det for artic warface magnum alle
kalder
> den awp, men den hedder AWM. hvis i slår vgui menu i jeres cs til går ind
> under rifler står der AW/M og ikke AWP.
typo skulle være warfare. Men grunden til awp er opstået er jo nok at folk
har tænk magnum er jo en pistol. Så om man bruger ordet AWP eller AWM er vel
lige rigtigt, tror forøvrigt AWP bliver brugt mest.

Hygge

Fra : S3N80R

Dato : 08-04-02 18:24

Hejsa Dorthe,

Du har desværre ikke ret:

AWP/M: Arctic Warfare Pistol/Magnum - Per-retail release this was known as
the AWP, in the retail release they changed it to AWM. Either or it is
acceptable.
Med venlig hilsen--

Med venlig hilsen
S3N80R

Fra : Dorthe Aagaard Niels~

Dato : 08-04-02 21:29

> AWP/M: Arctic Warfare Pistol/Magnum - Per-retail release this was known as
> the AWP, in the retail release they changed it to AWM. Either or it is
> acceptable.
bortset fra jeg ikke køre med retail, så forklar lige hvorfor der står aw/m
i mit cs når jeg køre med modden?

Ang3lFire

Fra : Dorthe Aagaard Niels~

Dato : 08-04-02 21:46

> [...]
her er hvad der står i mit cs i vgui menuen, som ikke er retail versionen,
men modden som er ældre end retail versionen.
Accuracy int. arctic warefare/magnum (AWM) står intet med pistol eller
police. så vidt jeg kan huske et stykke tid tilbage da retailen udkom, hed
våbene IKKE det samme som i modden. hvis i kigger på counter-strike skins er
der lige så mange der kalder skins til denne sniper rifel awm som awp. så
min konklusion er at den må hedde AWP i retailen og AWM i modden.

hygge

Ang3lFire

Fra : Simon Kamber

Dato : 09-04-02 13:41

On Mon, 8 Apr 2002 22:45:48 +0200, "Dorthe Aagaard Nielsen"
> [...]

>der lige så mange der kalder skins til denne sniper rifel awm som awp. så
>min konklusion er at den må hedde AWP i retailen og AWM i modden.
Magnum er kaliberen, er ikke sikker på hvad awp står for, men jeg ved
at den kaldes awp næsten overalt.
--
Simon "Black" Kamber
ved email, fjern REMOVETHIS fra adressen

Fra : Sadat

Dato : 09-04-02 16:02

"Dorthe Aagaard Nielsen" <angelfire@cyberjunkie.dk> wrote in message

[Snip]

Pågrund af den våbenindustriens "rettigheder", de ville lægge sag an mod en
masse software firmaere fordi de brugte deres "navne" uden at have spurgt.

--
_________________

Fra : Simon Kamber

Dato : 08-04-02 19:24

On Mon, 8 Apr 2002 18:35:55 +0200, "Dorthe Aagaard Nielsen"
> [...]

>den awp, men den hedder AWM. hvis i slår vgui menu i jeres cs til går ind
Det er muligt, men nu har den heddet awp i århundreder(næsten). Og det
vil den blive ved med uanset hvad der står i vgui. Tror det står for
police, men er ikke helt sikker

Fra : Sune Grønskov Nielse~

Dato : 08-04-02 23:46

Kamber" <simon_kamber@hotREMOVETHISmail.dk> wrote in message

> Det er muligt, men nu har den heddet awp i århundreder(næsten). Og det
> vil den blive ved med uanset hvad der står i vgui. Tror det står for
> police, men er ikke helt sikker

Desuden skriver consollen ALTID awp, når den henfører til, at man har
splattet en, med AI Artic Warfare/Magnum!
Så kan man spørge sig selv, hvorfor valve ikke har ændret det i consollen,
da de ændrede navnet i vgui?

MVH

Sune

Fra : Simon Nejmann

Dato : 09-04-02 01:36

On Tue, 9 Apr 2002 00:46:23 +0200, "Sune Grønskov Nielsen"
<sunegn@ostenfeld.dk> wrote:

>Så kan man spørge sig selv, hvorfor valve ikke har ændret det i consollen,
>da de ændrede navnet i vgui?

Lidt off topic, men Valve har ikke noget at gøre med Counter Strike.
CS bliver lavet af en gruppe glade amatører i deres fritid (ok, den
beskrivelse passer måske ikke helt efter CS retail udkom).

The CS Team: http://www.counter-strike.net/csteam.html

--
Med venlige hilsner
Simon Nejmann

Fra : Dorthe Aagaard Niels~

Dato : 09-04-02 08:28

> [...]
> splattet en, med AI Artic Warfare/Magnum!
> Så kan man spørge sig selv, hvorfor valve ikke har ændret det i consollen,
så må man da håbe de retter det når cs 1.4 udkommer hvor våbene igen har
fået nye navne. så blir der totalt forvirring igen. Bare utroligt de først
nu finder ud af det med copyright på våbenavnene, for cs har jo brugt de
navne i umindelige tider.

hygge

Ang3lFire

Fra : Simon Kamber

Dato : 08-04-02 19:24

> [...]

>den awp, men den hedder AWM. hvis i slår vgui menu i jeres cs til går ind
Forøvrigt, kom lige til at tænke på noget: Så vidt jeg husker står der
Arctic warfare / magnum. Kunne det ikke være at det står sådan fordi
det er Arctic warfare police(brugere) / magnum(producent eller
kaliber)

Fra : S3N80R

Dato : 08-04-02 18:14

Hejsa Sadat,

Nå jeg syntes også den var for lang til at være en pistol ! Heh...

Men desværre nej, jeg har ret min ven:
http://www.cs-maps.jolt.co.uk/index.php?page=newbie.htm ...

Undskyld jeg sendte dig en mail med dette indhold - min egen PC er død og
jeg bruger en anden med skod Outlook Express og trykkede på den forkerte
knap !

Med venlig hilsen
S3N80R

Fra : Sune Grønskov Nielse~

Dato : 08-04-02 18:41

Hehe

Jeg bliver nødt til at rette jer begge. I dit link står der såmænd:
Artic Warfare Police/Magnum (AWP)
ikke Artic Warfare Pistol/Magnum som du skrev til Dorthe ;)

--

MVH

Sune

Fra : S3N80R

Dato : 08-04-02 20:13

Hejsa Sune,

Argh - ved godt at der under billedet ad AWP'en står Police men prøv at se
øverst under forkortelserne: dér står den rigtige betegnelse IMHO =)

Med venlig hilsen
[sIQ]S3N80R_@_shite_compu

Fra : Sune Grønskov Nielse~

Dato : 08-04-02 23:55

Hej S3N8OR

Det kan vel ogsaa vaere lige meget med hvad den hedder rigtig. Saalaenge vi
kan blive enige om at forkortelsen skal vaere awp? ;)

MVH

Sune

Fra : S3N80R

Dato : 09-04-02 06:55

Hejsa Sune,

Jeps - enig: navnet er helt sikkert AWP! Enig i, at det er ligemeget, hvad
forkortelsen står for især efter at have søgt nettet tyndt efter AW Pistol
og et opslag i news:alt.games.half-life.counterstrike =)

Tror alligevel ikke det står for pistol...men Police. Sjovt, for det var
ellers, hvad vi kaldte den i tidernes morgen da CS endnu var spædt !

Med venlig hilsen
S3N80R

Fra : Sune Grønskov Nielse~

Dato : 09-04-02 08:45

Hejsa S3N8OR

Ifølge Simon Nejmanns udmærkede links er det også Police. Det giver også
mest mening at Warfare/Police henføre til hvad anvendelses mulighederne
er... Så kan man stille sig uforstående overfor, hvordan den kan have i
terrorist hænder på samme tid. Så i CS burde den jo hedde:
Warfare/Police/Terrorist ;)
Men som Dorthe så udmærket påpeger, kan det gøre fløjtende ligegyldig, hvad
de hedder i vgui, for i CS1.4 ændres hele baduljen (... ja jeg skrev
baduljen... sjældent man bruger det ord :) ).
Og mon ikke forkortelserne i console er forbliver de samme alligevel?

MVH

Sune

Fra : Simon Kamber

Dato : 09-04-02 13:41

On Tue, 9 Apr 2002 09:45:22 +0200, "Sune Grønskov Nielsen"
<sunegn@ostenfeld.dk> wrote:

>de hedder i vgui, for i CS1.4 ændres hele baduljen (... ja jeg skrev

>Og mon ikke forkortelserne i console er forbliver de samme alligevel?
Jeg er næsten sikker på at den vil hedde awp i _meget_ lang tid endnu
ligemeget hvad de kalder den i 1.4. Altså hvor mange med respekt for
sig selv vil kalde deagle for en night hawk?

Fra : Sune Grønskov Nielse~

Dato : 09-04-02 14:38

"Simon Kamber" <simon_kamber@hotREMOVETHISmail.dk> wrote in message

> [...]
> Simon "Black" Kamber
> ved email, fjern REMOVETHIS fra adressen
> Skriv under det du svarer på og klip overflødig tekst væk

Hæhæ

Jeg kunne ikke give dig mere ret!

MVH

Sune

Fra : Sadat

Dato : 08-04-02 20:46

> [...]

> Artic Warfare Police/Magnum (AWP)
> ikke Artic Warfare Pistol/Magnum som du skrev til Dorthe ;)

Magnum står bare for kaliberen. Den hedder Police.

--
_________________

Fra : Dorthe Aagaard Niels~

Dato : 08-04-02 21:51

> [...]
> jeg bruger en anden med skod Outlook Express og trykkede på den forkerte

så prøv at kig her http://www.cscentral.com/csinfo/weapons/

her hedder den AI Arctic Warfare/Magnum

Ang3lFire

Fra : Rune Manscher

Dato : 08-04-02 22:05

> så prøv at kig her http://www.cscentral.com/csinfo/weapons/
>
> her hedder den AI Arctic Warfare/Magnum

Det er - som tidligere nævnt - fordi man valgte at lave navnene på våbnene
om i forbindelse med lanceringen af retail-versionen, hvor fx. de to
Berettaer kom til at hedde Elites...

*Rune

Fra : Jakob Levisen

Dato : 09-04-02 01:07

Vil mene at navnet er Arctic Warfare Magnum /police model

Fra : Simon Kamber

Dato : 09-04-02 13:41

On Tue, 9 Apr 2002 02:07:28 +0200, "Jakob Levisen"
<jakobl@rocketmail.com> wrote:

>Vil mene at navnet er Arctic Warfare Magnum /police model
Der står i gui: arctic warfare / (bemærk: SKRÅSTREG) magnum. Vil i
ikke godt holde op med at argumenter på baggrund af den skide HUD? Der
er jo heller ingen der holder på at kalde colten for en m4a1 carbine?
m4 måske, men ikke m4a1 eller cmc (colt m4a1 carbine) elller sådan
noget bras

Fra : Simon Nejmann

Dato : 09-04-02 01:25

On Mon, 8 Apr 2002 15:47:06 +0200, "Cool Fool" <johngs25@stofanet.dk>
wrote:

>jeg mener såfølgelig AWM og ikke AWP..
>Måtte hellere lige få det med da, der somregel altid er nogen der har mere
>travlt med at lege dansk lærer en at svare på spørgsmål!!

Jeg her været ude at kigge lidt med google og har fundet det her link:
http://www.securityarms.com/20010315/galleryfiles/0100/138.htm
hvor der er et billede at en:
"Accuracy International Arctic Warfare/Police Sniper Rifle (AWP)"

Hehe, der ville nok komme en del brok i CS hvis de valgte at smide
dens bror i:
"Accuracy International Arctic Warfare/Police Sniper Rifle
(Suppressed)"
http://www.securityarms.com/20010315/galleryfiles/0300/353.htm

--
Med venlige hilsner
Simon Nejmann

Fra : Simon Kamber

Dato : 09-04-02 13:41

On Tue, 09 Apr 2002 02:25:02 +0200, Simon Nejmann
<snejmann@worldonline.dk> wrote:

>Hehe, der ville nok komme en del brok i CS hvis de valgte at smide
>dens bror i:
>"Accuracy International Arctic Warfare/Police Sniper Rifle
>(Suppressed)"
Tror altid der vil være brok hvis noget laver nye våben i cs:(