Counter AWP
Fra : Cool Fool

Dato : 08-04-02 14:39

jeg fatter simpelt hen ikke den måde der er nogen der kan bruge awpèn på det
er nogen gange selv over store afstande at de kan nå både at sigte og ramme
inden for en brøkdel af et sekund ...enten er de sindsygt dygtige , sindsygt
heldige eller sindsyge cheatere......
de kan sgu nogen gange både springe og ramme plet....og jeg ved sgu snart
ikke hvad de ikke kan..
Er det bare mig der skal øve lidt mere eller hva...

Fra : Nuke-DK

Dato : 08-04-02 16:36

"Cool Fool" <johngs25@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ikke hvad de ikke kan..
> Er det bare mig der skal øve lidt mere eller hva...

vil gi dig helt ret :) men det er fordi de snart ikke laver andet end at
spille CS.
hmm der er noget med at man kan trykke på en use knap så man rammer lige i
mitten men det skulle blive lavet i den nye V...
men ja jeg tror bare at du skal øve dig noget mere :) sådan er det...

Fra : AJC

Dato : 08-04-02 22:24

"Nuke-DK" <kph_82@mobilixnet.dk.dk> skrev i en meddelelse

> vil gi dig helt ret :) men det er fordi de snart ikke laver andet end at
> spille CS.

Ja, de er heldige. Vi andre er jo nødt til at passe vores arbejde/skole og
har derfor ikke de samme muligheder for at gøre sig gældende i CS!

Mvh
AJC (som er glad for at det snart er weekend!)