unreal 2
Fra : ALLAN-HEIDI

Dato : 08-04-02 14:32

hej

er der nogen der ved om unreal 2 er ved at være på trapperne,og hvis ,hvor
det kan købes.

MVH ALLAN
aht@tdcadsl.dk

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 08-04-02 15:58

ALLAN-HEIDI wrote:

> hej
>
> er der nogen der ved om unreal 2 er ved at være på trapperne,og hvis ,hvor
> det kan købes.

Det kommer nok inden jul, men Unreal Tournament 2003 er sat til Juni og demoen
kommer nok samtidig med E3 så der er noget at fordrive ventetiden med. Ellers
så er der lige Morrowind som snart kommer

Mvh

Bruno aka. Cool.DK

Fra : Rune Manscher

Dato : 08-04-02 17:05

<iddqd@worldonline.dk> wrote in message
> [...]
Ellers
> så er der lige Morrowind som snart kommer

Er det bare mig, eller er det Unreal 2 der er sat til juni (19/6), og Unreal
Tournament 2003 der kommer til efteråret ??

*Rune

Fra : Rune Manscher

Dato : 08-04-02 17:23

"Rune Manscher" <manscher@hotmail.com> wrote in message
> [...]
Unreal
> Tournament 2003 der kommer til efteråret ??

Hmmm, det lader til, at der er ganske modstridende oplysninger i den sag. Du
har muligvis ret.

*Rune

Fra : Jakob Nørskov

Dato : 08-04-02 18:55

On Mon, 8 Apr 2002 18:23:17 +0200, "Rune Manscher"
<manscher@hotmail.com> wrote:

>"Rune Manscher" <manscher@hotmail.com> wrote in message

>Unreal
>
>Hmmm, det lader til, at der er ganske modstridende oplysninger i den sag. Du
>har muligvis ret.

Jeg syntes ikke jeg har set andet end at UT2003 skulle komme til
sommer og Unreal 2 til jul (forhåbentlig)

/Jakob

Fra : Herold³

Dato : 08-04-02 20:23

> Hmmm, det lader til, at der er ganske modstridende oplysninger i den sag.
Du
> har muligvis ret.

Det har han :) Hvor har du dine oplysninger fra?

Fra : Rune Manscher

Dato : 08-04-02 20:39

"Herold³" <jacob@spammerswillbeshotboomtown.net> wrote in message

> Du
>
> Det har han :) Hvor har du dine oplysninger fra?

Blandt andet fra http://www.gonegold.com/releases/

*Rune