Cover af Blue Monday
Fra : Wertigo

Dato : 08-04-02 14:23

Forleden dag i radioen hørte jeg en udgave af New Orders klassiske 80'er hit
Blue Monday (en af mine absolutte favoritter fra det årti). Sangen blev
sunget af en kvinde, og det var en ganske anderledes (lidt mere drømmende)
udgave, men den var sådan set ganske smuk.

Er der nogen, der ved, hvem der kunne tænkes at have lavet covernummeret?

Nu er jeg er igang - for et stykke tid siden spillede P3 regelmæssigt en
elektonisk version af Coldplays Trouble. Nogen der ved noget om denne?

MVH MIkkel

Fra : Troels

Dato : 08-04-02 15:16

> Er der nogen, der ved, hvem der kunne tænkes at have lavet covernummeret?

Det er Swan Lee der har indspillet den til cden Reminder, der er en støttecd
som en del danske kunstnere har indspillet mod racisme.

/Troels

Fra : Uffe Holst

Dato : 08-04-02 22:37

In an article of 8 Apr 2002 Troels wrote:

> Det er Swan Lee der har indspillet den til cden Reminder, der er en støttecd
> som en del danske kunstnere har indspillet mod racisme.

Er der nogen, der har en tracklist for denne CD?

Ud over Saybia og Swan Lee, så ved jeg ikke, hvad der er på CD'en.

--
Uffe Holst

Fra : Troels

Dato : 08-04-02 22:49

>Er der nogen, der har en tracklist for denne CD?
>
>Ud over Saybia og Swan Lee, så ved jeg ikke, hvad der er på CD'en.

Snuppet fra det sidste nye gaffa:

Freya - Talking 'bout a revolution
C.V. Jørgensen - Elisabeth (ny version)
Tim Christensen - Todays' the day
Hotel Hunger - The KKK took my baby away
Big Fat Snake - One (jep, U2-nummeret. Jeg kan kun forstille mig det er
synd)
Swan Lee - Blue Monday
Søren Sko - Let it grow
Superheroes - Kiss Kiss Kiss
Saybia - Ordinary world
Laust Sonne - You sexy thing (den er til gengæld fed)
Sebastian - Losepladsen bløder (ny version) (Jeg troede den hed Lossepladsen
bløder, men man har jo lov at tage fejl

Der er link til www.una.dk/2001 , men jeg har ikke lige tid til at tjekke
den.

/Troels

Fra : Uffe Holst

Dato : 09-04-02 09:37

In an article of 8 Apr 2002 Troels wrote:

> Snuppet fra det sidste nye gaffa:

Takker!

--
Uffe Holst

Fra : Kasper Aae

Dato : 09-04-02 16:43

On Mon, 8 Apr 2002 23:49:22 +0200, "Troels"
<tllund[slet_det_her]@hotmail.com> wrote:

>Snuppet fra det sidste nye gaffa:

<snip tracklist>

>Der er link til www.una.dk/2001 , men jeg har ikke lige tid til at tjekke
>den.

Du har tid til at skrive af fra Gaffa, men ikke at checke et link?!

: )

--
Kasper Aae

E-mail: rbb at rocketmail.com

Fra : Troels

Dato : 09-04-02 19:27

> Du har tid til at skrive af fra Gaffa, men ikke at checke et link?!
>
> : )

Har en skidt vane med lige at tjekke alt muligt andet hvis jeg _lige_ skal
tjekke et link

Troels

Fra : Michelle

Dato : 14-04-02 21:49

"Troels" <tllund[slet_det_her]@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> Laust Sonne - You sexy thing (den er til gengæld fed)
> Sebastian - Losepladsen bløder (ny version) (Jeg troede den hed

I would love to hear the songs by Swan Lee, Hotel Hunger, Big Fat Snake,
Superheroes and Saybia. I searched for the Swan Lee cover but only came up
with a live version. :o/ Does anyone have this album?

Fra : nikolaj borg

Dato : 08-04-02 15:21

"Wertigo" <MS_Knudsen@yahoo.com> wrote in message
> [...]
> udgave, men den var sådan set ganske smuk.
>
> Er der nogen, der ved, hvem der kunne tænkes at have lavet covernummeret?

Kan det være Swan Lee? De har lavet et covernummer til en hyldestplade...

**Tjekker P3's playliste**

Jo, sandelig så. Det _er_ dem.
http://www.dr.dk/p3/3musik/2002/13n.htm

/Nikolaj

Fra : Wertigo

Dato : 08-04-02 16:00

nikolaj borg <nikol@jSbPoArMg.dk> skrev i

> "Wertigo" <MS_Knudsen@yahoo.com> wrote in message
> hit

> Kan det være Swan Lee? De har lavet et covernummer til en hyldestplade...

Tak for svaret - også til Troels. Det kan godt passe, at det var Swan Lee -
ved nærmere eftertanke lød det lidt som Pernille Rosendahl.

> **Tjekker P3's playliste**
>
> Jo, sandelig så. Det _er_ dem.
> http://www.dr.dk/p3/3musik/2002/13n.htm

[røde ører] - måske skulle jeg have kigget her først...

Men er der så nogen, der ved noget om versionen af Trouble?

Fra : Christian Muus

Dato : 08-04-02 16:23

"Wertigo" <MS_Knudsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Nu er jeg er igang - for et stykke tid siden spillede P3 regelmæssigt en
> elektonisk version af Coldplays Trouble. Nogen der ved noget om denne?

Apropos; hvad er det for et nummer Tim Christensen har lavet til samme
formål?

Christian

Fra : Troels

Dato : 08-04-02 16:50

> Apropos; hvad er det for et nummer Tim Christensen har lavet til samme
> formål?

Nummeret hedder Today's the day, og er faktisk ret fedt. Jeg ved ikke hvem
der har lavet det originalt, men jeg mener Tim sagde at det ikke var så
kendt et nummer.

/Troels

Fra : Jakob Strandgaard An~

Dato : 08-04-02 18:35

Det er noget med at det nummer Tim C lavede, er en b-side fra en eller anden
EP, som kun er udgivet i 2000 eksemplarer! Så den blive nok lidt svær at
opdrive!!
Tror nok at det måske var et tysk band.