For ringe!
Fra : Michael Helsvig

Dato : 08-04-02 14:40

Hvor er det bare ringe, at ingen her i grupperne tilsyneladende ved, hvad
der er blevet af de rigtige motorbåde, som Chris Craft træmotorbådene, med
V8. Utroligt, at så mange, beskæftiger sig med små plasticbåde, helt uden
stil og klasse.

Beklager, men jeg måtte bare ud med det.

Fra : ZuluZapper

Dato : 08-04-02 14:51

Hej Michael...
Jeg er ked af jeg ikke kan hjælpe dig, men i dag er jeg til sejl og ikke
motor.
Da jeg var ung forstod jeg ikke dem der sejlede med sejl og lå det samme
sted timer i træk. Dengang havde jeg det sådan at hvis der ikke skete nok
ville jeg bare kunne dreje nøglen og komme videre.
- Jeg tror ikke der er så mange der i denne gruppe der er til de både der.
- Måske du skulle prøve et andet sted

Mange sejlerhilsner
Gunnar

Fra : @ndersson

Dato : 08-04-02 16:14

"Michael Helsvig" <mic@lostinlove.dk> skrev i en meddelelse
> Hvor er det bare ringe, at ingen her i grupperne tilsyneladende ved, hvad
> der er blevet af de rigtige motorbåde, som Chris Craft træmotorbådene, med
> V8.
Jeg er ikke helt sikker men jeg tror at en ret stor del af dem er rådnet
bort...

Andre er skrottet fordi man ikke har råd til en ny motor når den gamle er
slidt op...

Og så er der sikkert en del der ikke er blevet købt med de benzinpriser vi
har i Danmark..

Utroligt, at så mange, beskæftiger sig med små plasticbåde, helt uden
> stil og klasse.
>
> Beklager, men jeg måtte bare ud med det

Måske skulle du bare begynde at skrive om dem du kender her i NG. Gruppen
her hedder jo ikke dk.plastic.sejl.hadermotor

Og så kender jeg lidt til een af ovennævnte... Den endte sine dage sankt
hans aften 2001 i sydhavnen... Sørgeligt men sandt..

Hilsen

Andy

En glad sejler fra Brøndby Havn

Fra : Ole

Dato : 08-04-02 21:19

For nogle år siden lå der en og rådnede op i Århus, den er væk nu !
Mht din kritik: det er de samme 20 personer der går igen på denne NG, og
hvis der ikke er nogle af dem der ved noget, ja, så svarer de ikke. Du må
regne med at det kun er et lille udsnit af et lille lands sejlere, ikke den
samlede verdens befolkning !

--
Hilsen Ole

Mail to: o.n.l@mail.dk -de tre z'er fjernes.

Fra : Peder Jensen

Dato : 09-04-02 10:34

Hej
Jeg havde for mange år siden en træbåd (blank maghoni).
De ni måneder om året brugte jeg til klargøring, da det Danske vejr
ikke ligefrem er til udendørs lakering og maling, så det var om at
vente på gunstige vejrforhold,da jeg ikke havde mulighed for at have
båden indendørs, og slet ikke råd til at lade et værft tage sig af
vedligeholdelsen.
De første par år synes jeg det var meget sjovt, men jeg ville nu hellere
ud og sejle.
Nu har jeg en plastic-båd, det er måske ikke så prestige fyldt, men
sejlsæsonen er meget længere.

Med sejlerhilsner

Peder Jensen