Kropsbehåring på piger/kvinder.
Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 08-04-02 14:13

Hej

Efter "hår på brystet"-tråden, kunne jeg da godt tænke mig at høre
meningerne om kropsbehåring på kvinder. Tænder f.eks. hår på benene jer
eller tænder der jer af? Hvad med hår under armene?

Mvh Trine

Fra : Henning

Dato : 08-04-02 16:04

"Trine Kornum Christiansen" <tkc@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Efter "hår på brystet"-tråden, kunne jeg da godt tænke mig at høre
> meningerne om kropsbehåring på kvinder. Tænder f.eks. hår på benene jer

Nej.

>Hvad med hår under armene?

Hverken eller.

MVH
Henning

Fra : -Carina

Dato : 08-04-02 16:07

"Trine Kornum Christiansen" <tkc@mail.dk> wrote in message
> [...]
> meningerne om kropsbehåring på kvinder. Tænder f.eks. hår på benene jer
> eller tænder der jer af? Hvad med hår under armene?

De fleste har jo lige skrevet at det er fuldstændig ligegyldigt.

Så det samme må vel gælde for kvinderne.

Gad vide om de samme mænd tænder på behårede kvinder? Jeg tror det faktisk
ikke helt!

-Carina

Fra : Hanne L

Dato : 08-04-02 17:42

Carina skrev i en meddelelse news:3cb1b1f2$0$11947$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> "Trine Kornum Christiansen" <tkc@mail.dk> wrote in message

> De fleste har jo lige skrevet at det er fuldstændig ligegyldigt.

> Så det samme må vel gælde for kvinderne.

Det tror jeg desværre ikke. Jeg kan da høre på mine teenagedrenge,
at de synes, hår under armene og på benene hos pigerne er klamme.
Ligesom ham på snart 15 foretrækker, kæresten trimmer sig forneden.

Men jeg spurgte lige min kæreste, som svarede, at det gad han
ikke tænke i, for det var jo naturligt, at man havde hår. Bare
der ikke er overskæg, som han sagde *S*. Og så ved jeg, at han
godt kan lide, at jeg fjerner hårene forneden, men det er, fordi
der bliver så blødt at røre ved bagefter.

> Gad vide om de samme mænd tænder på behårede kvinder? Jeg tror det faktisk
> ikke helt!

Heller ikke her.

Venlig hilsen
Hanne L

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 08-04-02 18:58

Hanne L wrote:

> Det tror jeg desværre ikke. Jeg kan da høre på mine teenagedrenge,
> at de synes, hår under armene og på benene hos pigerne er klamme.
> Ligesom ham på snart 15 foretrækker, kæresten trimmer sig forneden.

Der er nok noget om det de skriver i aviserne. Jeg troede at drenge blev
senere udviklede end piger, og da jeg var snart 15 tænkte jeg da vist
mest på hvad drenge i det hele taget var for en størrelse.

/Trine

Fra : Hanne L

Dato : 08-04-02 20:56

Trine Kornum Christiansen skrev i en meddelelse news:3CB1DA37.571F0039@mail.dk...

Hej Trine

> Der er nok noget om det de skriver i aviserne. Jeg troede at drenge blev
> senere udviklede end piger, og da jeg var snart 15 tænkte jeg da vist
> mest på hvad drenge i det hele taget var for en størrelse.

Drenge blev senere udviklet end pigerne både fysisk og hvad angår
modenhed, da jeg var ung (er nu 50 år), men når jeg ser på mine
børn og deres venner, synes jeg, de harmonerer meget godt med
hinanden på begge udviklingsområder. Men det er da meget individuelt.
Skulle der være en tendens, er drengene de mest fjollede/barnlige.

Min søn på 16 har endnu ikke kysset en pige, mens den yngste blev
seksuelt aktiv som 13-årig. Til gengæld fører den ældste dybsindige
samtaler med pigerne. Han vil simpelthen ikke følge det mønster, de
andre gør, hvor de snart har været kærester på kryds og tværs
alle sammen. Selvom han siger, han mange gange har haft lyst
til at bolle med nogen, vil han ikke gøre det, før han bliver forelsket.
Og det har han kun været for alvor een gang, og hun var optaget.
Hun var også forelsket i ham, men de holdt sig på måtten og er
i dag hinandens bedste venner.

Til sammenligning havde jeg min seksuelle debut som 14-årig.

Venlig hilsen
Hanne L

Fra : Jacob Jensen

Dato : 08-04-02 23:16

> Min søn på 16 har endnu ikke kysset en pige....

hmm jeg er 21 *s*

Fra : Hanne L

Dato : 09-04-02 00:04

Jacob Jensen skrev i en meddelelse news:a8t4re$bga$1@sunsite.dk...

Hej Jacob

> hmm jeg er 21 *s*

Nu ved jeg jo ikke, hvad der er grunden til, at du aldrig har
kysset en pige. Men måske hører du også til dem, der ikke
gider kysse en masse frøer, før du finder lige den, der er
prinsessen *S*.

Kærlig hilsen
Hanne L

Fra : Jacob Jensen

Dato : 09-04-02 09:58

> Nu ved jeg jo ikke, hvad der er grunden til, at du aldrig har
> kysset en pige. Men måske hører du også til dem, der ikke
> gider kysse en masse frøer, før du finder lige den, der er
> prinsessen *S*.

hmm... ok... lige det med at kysse er nok fordi jeg ikke lige kan se det
dejlige i at kysse (...men det kan jo være det kommer). Jeg har været meget
indelukket og tilbagetrukket. Det er jo en af grundene. En anden er at jeg
er ret kræsen, og at jeg ikke kan ta den der mainstream, så jeg møder ikke
folk de steder som "man" ellers gør. En tredje er nok at jeg er lidt en
kylling

Fra : Jacob Jensen

Dato : 09-04-02 09:59

I øvrigt.... for ikke at komme helt OT, så synes jeg da ikke kvinder skal
barbere sig.

Fra : Hanne L

Dato : 09-04-02 12:26

Jacob Jensen skrev i en meddelelse news:a8uah2$7tq$1@sunsite.dk...

Hej Jacob

> I øvrigt.... for ikke at komme helt OT, så synes jeg da ikke kvinder skal
> barbere sig.

Dejligt at høre endnu en mand tilslutte sig det synspunkt.

Men i øvrigt er du medbestemmende til, hvor tråden bevæger
sig hen. Så længe det bare er i ovenersstemmelse med dss´
fundats og holder sig indenfor denne, er alt tilladt. Og ikke OT.

Kærlig hilsen
Hanne L

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 09-04-02 19:08

"Jacob Jensen" <jayz@mail.dk> schrieb:

>I øvrigt.... for ikke at komme helt OT, så synes jeg da ikke kvinder
>skal barbere sig.

Det er nemlig rigtigt, det er os som skal barbere dem.
--
Lav en korrekt signaturadskiller i OE, med OE-Tools:

Fra : Hanne L

Dato : 09-04-02 12:18

Jacob Jensen skrev i en meddelelse news:a8uaf1$7pk$2@sunsite.dk...

Hej Jacob

> [...]
> folk de steder som "man" ellers gør. En tredje er nok at jeg er lidt en

Jeg forstod på dig, at du endnu ikke har kysset en pige, og så er
det klart, du ikke kan se det dejlige i det. Det er noget af det
dejligste i verden. Jeg kan kysse i timevis. Det er så intimt og
bringer en så tæt på hinanden, når man kysser en, man elsker.
Og så er det ophidsende tillige med.

Det er bedre at være kræsen, end at hoppe i kassen med hvem
som helst. Min 14-årige var på et tidspunkt bekymret over, hvad
en bestemt pige, han var forelsket i, tænkte om ham, fordi han jo
havde været kæreste med hele omgangskredsen næsten. Han var
bange for, hun ville tro, han var overfladisk og gik hurtigt videre til
den næste. De har nu været kærester i et ½ år. Men han er ikke
videre stolt af at have kommet sammen med så mange piger.

Hvordan er du en kylling?
Stoler du ikke på, at du er god nok?

Kærlig hilsen
Hanne L

Fra : Jacob Jensen

Dato : 10-04-02 11:04

> [...]
> dejligste i verden. Jeg kan kysse i timevis. Det er så intimt og
> bringer en så tæt på hinanden, når man kysser en, man elsker.

Det tror jeg bare ikke jeg syns.

> [...]
> den næste. De har nu været kærester i et ½ år. Men han er ikke
> videre stolt af at have kommet sammen med så mange piger.

hmmm... det ved jeg faktisk ikke. Tror mere jeg er lidt bange for det, hvis
jeg er noget.

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 09-04-02 01:14

Hej Jacob

> hmm jeg er 21 *s*

Kom i gang, hvis du kan.

Jeg fik min første kæreste som 27-årig. Det har jeg ikke fortrudt, men
jeg er da gået glip af noget.

Jeg brugte alt for meget tid på at tænke over, hvad andre ville tænke om
de piger der viste interesse.

Mark
www.mandezonen.dk - Når du er træt af Tidens Kvinder
Vi kan altid bruge en ny skribent.

Fra : Jacob Jensen

Dato : 09-04-02 09:55

> Jeg brugte alt for meget tid på at tænke over, hvad andre ville tænke om
> de piger der viste interesse.

det tænker jeg nu ikke over, for det ved jeg godt Tak for rådet.

Fra : Henning

Dato : 09-04-02 11:00

Mark Thomas Gazel wrote:

Hej Mark

> Jeg brugte alt for meget tid på at tænke over, hvad andre ville tænke
> om de piger der viste interesse.

Jeg husker tydeligt min første kæreste, hvor jeg den første tid var
flov over at vise mig offentligt sammen med hende, for hun var
jo ikke så "smuk og velskabt" som de piger mine kammerater kunne
score, men det viste sig, at mine kammerater faktisk var misundelige
på mig, fordi "min" kæreste var langt mere moden og voksen end
de overfladiske, pop/tøj/useende-intereserede piger de scorede.
Kropshår havde hun ikke meget af, og der der var under arme og
på hendes skød skulle da være der, ellers var det jo slet ikke
Annelise *GGG*

MVH
Henning

Fra : Puk

Dato : 08-04-02 20:07

"Hanne L" <maanelys@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
klamme.
> Ligesom ham på snart 15 foretrækker, kæresten trimmer sig

Jeg tror du har ret Hanne. Så sent som idag så jeg i et andet
debatfora et opslag hvor man ledte efter kvinder der IKKE
trimmede sig i skridtet og var villige til at få taget nogle
billeder til et blad (Woman tror jeg nok det var. Jeg fik
indtryk af at det var pornografisk mere sådan noget med "sådan
kan kusser se ud"). Anyway det blev nævnt at de simpelthen ikke
kunne opdrive piger/kvinder som ikke trimmedes sig i skridtet,
der var tilsyneladende ikke rigtig nogen af dem. Dermed ikke
sagt at kvinderne kun gør det, fordi gutterne gerne vil have det,
men jeg er ret sikker på, at det er en ikke uvæsentlig faktor.

Hyg sig så vældigt
Puk

Fra : Hanne L

Dato : 08-04-02 21:29

Puk skrev i en meddelelse news:XQls8.20734$iY5.732731@news010.worldonline.dk...

Hej Puk

> [...]

> sagt at kvinderne kun gør det, fordi gutterne gerne vil have det,
> men jeg er ret sikker på, at det er en ikke uvæsentlig faktor.

Det tror jeg desværre også.
Det lyder helt utroligt, at et helt kvindekøn er bukket under for
tyranniet, hvis det er, fordi de gør det for mændenes skyld.

Venlig hilsen
Hanne L

Fra : Tomas O.

Dato : 08-04-02 22:46

Hanne L skrev:

SNIP

> Det tror jeg desværre også.
> Det lyder helt utroligt, at et helt kvindekøn er bukket under
> for tyranniet, hvis det er, fordi de gør det for mændenes
> skyld.

Nu kommer der et ramaskrig om at de skam gør det for deres egen
skyld (silikone debatten)

Hilsen
Tomas O.

Fra : Henning

Dato : 09-04-02 11:06

Tomas O. wrote:
> Hanne L skrev:
>
> SNIP

> Nu kommer der et ramaskrig om at de skam gør det for deres egen
> skyld (silikone debatten)

Det gør de skam også kære Tomas *GGG*
Men nogle af dem gør det også fordi de elsker deres kæreste og
han synes hun ser fræk ud med lillepige fisse, min kone synes
hendes ser dum ud, hvis den er barberet, men af og til, når vi
er i det legehjørne, bliver den da barberet aligevel, så DET gør
hun del for min skyld og dels for legens skyld *G*

MVH
Henning

Fra : Hanne L

Dato : 09-04-02 12:33

Tomas O. skrev i en meddelelse news:Xns91EAF20C72902vampyre@teledanmark.dk...

Hej Tomas

> Nu kommer der et ramaskrig om at de skam gør det for deres egen
> skyld (silikone debatten)

Jaja, and so what? *S*

Jeg gør visse ting for min egen skyld, men så sandelig også
ting, fordi jeg ved, det vil glæde min kæreste. Det er vel også
en del af et parforhold at glæde hinanden?
Havde jeg nu f.eks. godt kunnet lide at gå i BH, ville jeg sagtens
kunne finde på at lade være, fordi min kæreste bedst kan lide mig
uden.

Og så er der ting, jeg lader være med, fordi min kæreste synes,
det er ligemeget. Jeg skulle f.eks. have været opereret for noget,
der kunne have medført en del gener bagefter. Men pga min
kærestes holdning om, at det ikke generede ham, lod jeg være.
Og det er jeg glad for.

Til gengæld har jeg nogle pletter på øjenlågene pga forhøjet
kolesteroltal. Og jeg ser kun dem, når jeg kigger mig i spejlet
og synes, de er SÅ grimme. Når jeg snakker med folk, tænker
jeg også på, om de lægger mærke til dem. Så selvom min
kæreste også her bedyrer, at de ikke generer ham, at han
stort set aldrig ser dem, vil jeg alligevel gerne have dem
fjernet med laser, hvis det kan ske over sygesikringen.

Venlig hilsen
Hanne L

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 09-04-02 19:08

"Hanne L" <maanelys@mail.dk> schrieb:

Hej Hanne

>nogle pletter på øjenlågene
>Når jeg snakker med folk, tænker jeg også på,

Det er godt at kvinder er gode til at multitaske, ellers ville du aldrig
få tænkt over noget eller trukket vejret.

>om de lægger mærke til dem.

Nu ved jeg ikke om du har haft dem altid, men jeg har ikke lagt mærke
til dem.

Hmm, har alle gammelfolk ikke pletter?
--
Lav en korrekt signaturadskiller i OE, med OE-Tools:

Fra : Hanne L

Dato : 11-04-02 17:55

Peder Vendelbo Mikkelsenm> skrev i en meddelelse news:a8v7th.b8.1@mjoelner.aaks.aarhus.dk...

Hej Peder

> Det er godt at kvinder er gode til at multitaske, ellers ville du aldrig
> få tænkt over noget eller trukket vejret.

Nej, bare synd mænd til gengæld kun kan en ting ad gangen

> Nu ved jeg ikke om du har haft dem altid, men jeg har ikke lagt mærke
> til dem.

Næh, kun det sidste 1½ år, så du _har_ virkelig ikke lagt mærke til dem.
Men du lægger måske heller ikke mærke til "gamle" kvinder?

> Hmm, har alle gammelfolk ikke pletter?

*rækker tunge*

Kærlig hilsen
Hanne L

Fra : Tomas O.

Dato : 08-04-02 20:49

Hanne L skrev:
SNIP

> Det tror jeg desværre ikke. Jeg kan da høre på mine
> teenagedrenge, at de synes, hår under armene og på benene hos
> pigerne er klamme. Ligesom ham på snart 15 foretrækker,
> kæresten trimmer sig forneden.

Lyder for mig som om de ser for mange ameriksanek serier og får
deres kvindeidealer genem det.

Lyder som om du skulle ´tage en snak med dme om hvor
hammeroverfladisk det er

SNIP

> Heller ikke her.

Jeg er som sagt fløjtende...

Hilsen
Tomas O.

Fra : Hanne L

Dato : 08-04-02 21:26

Tomas O skrev i en meddelelse news:Xns91EADE2581773vampyre@teledanmark.dk...

> Lyder for mig som om de ser for mange ameriksanek serier og får
> deres kvindeidealer genem det.

Det gør de ikke, men de er meget sammen med deres kammerater,
som har de holdninger. Og så skal man ikke tage fejl af, at pigerne
skam fører an i det ræs, hvor de tiske-hvisker om de piger, der ikke
barberer sig. Hvor de så får de skøre ideer fra, har vi diskuteret i
dss for ikke så længe siden. Viser de amerikanske serier virkelig,
at man skal barbere sig forneden? *S*

Jeg kan da også fortælle dig, at begge mine drenge fortæller deres
veninder, når de synes, de er blevet for tynde, og at de ikke bryder
sig om det, men gerne vil have noget at holde om.

> Lyder som om du skulle ´tage en snak med dme om hvor
> hammeroverfladisk det er

Er gjort for meget længe siden og har været et led i deres
opdragelse. Men jeg er jo ligesom ikke længere deres primære
inspirationskilde Men får såmænd også hug med på vejen
over mine hår under armene *GGG*.

Dejligt at høre!

Venlig hilsen
Hanne L

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 09-04-02 19:07

"Hanne L" <maanelys@mail.dk> schrieb:

Hej Hanne

>Viser de amerikanske serier virkelig, at man skal barbere sig forneden?

Nejda, folk går heller aldrig på toilet i de amerikanske produktioner.
Til gengæld har jeg hørt bikini-linien nævnt, det er nok derfra pigerne
har det (pigerne har vel diskuteret indbyrdes, hvad det mon betyder).

>Jeg kan da også fortælle dig, at begge mine drenge fortæller deres
>veninder, når de synes, de er blevet for tynde, og at de ikke bryder
>sig om det, men gerne vil have noget at holde om.

Sådan, de drenge er vist gode nok.
--
Lav en korrekt signaturadskiller i OE, med OE-Tools:

Fra : Tomas O.

Dato : 08-04-02 20:47

-Carina skrev:

> "Trine Kornum Christiansen" <tkc@mail.dk> wrote in message

> De fleste har jo lige skrevet at det er fuldstændig
> ligegyldigt.

Jeps

> Så det samme må vel gælde for kvinderne.

jeps

> Gad vide om de samme mænd tænder på behårede kvinder? Jeg
> tror det faktisk ikke helt!

Jeg er en af dem der er fløjtende ligeglad. Jeg kunne aldrig vælge
en pige fra bare fordi hun for eksempel havde flere hår på benene
end det er moderne eller fordi hendes trekant gik op til navlen.

Hvis det handlede om det ville jeg ikke have kendt halvdele af de
dejlige kvinder jeg har kendt i mit liv.

Hilsen
Tomas O.

Fra : Rodenberg

Dato : 08-04-02 20:05

> [...]
meningerne om kropsbehåring på kvinder. Tænder f.eks. hår på benene jer
> eller tænder der jer af? Hvad med hår under armene?

Et turn-off for mig er en glatbarberet kvinde (både mellem benene og under
armene).
Hvis jeg skal tænde på en kvinde skal hun helst ikke minde om en baby, men
have sin naturlige (og gerne kraftige) hårvækst de steder som jeg nævner.
Jeg kan til nød forstå, hvis en kvinde vælger at barbere benene i
sommertiden.

Jeg mener hele denne mode trend med barbering er en følge af vores samfunds
fokuseren på at det er in at være ung og out at være gammel.
Too bad, fordi de fleste bliver ældre med alderen ikke !

Mvh Rodenberg

Fra : Michael

Dato : 08-04-02 20:29

Hej med jer...

Ville lige komme med et lille spørgsmål.

En anden grund til at barbere sig div. steder, er det ikke også fordi at
efter man har barberet det de første par gange, så bliver hårene "hårde" og
begynder at stikke?? Lige som mænds skæg.....

Eller hva?

Mvh
Michael

Fra : Puk

Dato : 08-04-02 20:37

"Michael" <Michael.falkenberg@mail.dk> skrev i en meddelelse

Hej Michael

> [...]
> efter man har barberet det de første par gange, så bliver
hårene "hårde" og
> begynder at stikke?? Lige som mænds skæg.....

Nej det er en skrøne. Hårene virker naturligvis mere stive lige
når de vokser ud men det er jo fordi de er kortere. Når de er
vokset helt ud igen så er de ligesom de før har været. Håret på
hovedet virker jo også mere stridt og stift hvis det er helt
kortklippet end hvis det er langt. Selv et skæg kan være blødt
mens skægstubbe ofte stikker lidt.

Hyg sig så vældigt
Puk

Fra : Tomas O.

Dato : 08-04-02 20:50

Michael skrev:

> [...]
> også fordi at efter man har barberet det de første par gange,
> så bliver hårene "hårde" og begynder at stikke?? Lige som

Det er en skrøne. Når hårene er under en vis længde, ja så stikker
de, men er de først lange nok er de fuldstændig lige så bløse so
før. Mit skæg er silkeblødt når det er langt nok.. i alle tilfælde
de skæghår der ikke er hvide hehe

Hilsen
Tomas O.

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 09-04-02 14:03

Michael wrote:

> En anden grund til at barbere sig div. steder, er det ikke også fordi at
> efter man har barberet det de første par gange, så bliver hårene "hårde" og
> begynder at stikke?? Lige som mænds skæg.....

Jo, det begynder da at prikke og stikke, men ligesom med skæg, så bliver
det også blødere hvis det får lov til at vokse så det når den naturlige
længde.

/Trine

Fra : Hanne L

Dato : 08-04-02 21:14

Rodenberg skrev i en meddelelse news:3cb1ea34$0$5256$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Hej Rodenberg

> [...]

> fokuseren på at det er in at være ung og out at være gammel.
> Too bad, fordi de fleste bliver ældre med alderen ikke !

Jeg kan kun tilslutte mig dine synspunkter. Jeg bryder mig heller
ikke om at associere til babyer eller små piger, når jeg ser på
fuldvoksne kvinder.

MEN ........ når man nu ikke har så kraftig hårvækst mellem benene
længere, og den begynder at blive grå tillige med, så har jeg i hvert
fald valgt at barbere dem helt væk. Og så bliver man så dejligt blød
dernede.
Jeg kunne ikke finde på at fjerne håret under armene, men fjerner
hårene på benene om sommeren, da de er sorte, lange og sidder
med lange mellemrum, hvilket jeg synes ser fjollet ud.

Ellers er jeg ligeglad med, at jeg er ved at blive gammel i nogles
øjne. Indeni er jeg en fjollet, legesyg og forelsket 15-årig *S*.

Venlig hilsen
Hanne L

Fra : Rodenberg

Dato : 08-04-02 22:00

> Hej Rodenberg

Hej Hanne

> [...]
> længere, og den begynder at blive grå tillige med, så har jeg i hvert
> fald valgt at barbere dem helt væk. Og så bliver man så dejligt blød

Okay, det er da et udemærket argument, det kan jeg godt forstå, og fuldt ud
acceptere.
Jeg synes bare det er synd for alle de mennesker unge som gamle, der ligger
under for forskellige mode luner.
Så er du for behåret ! Så er du for tyk ! Så er dine bryster for små !,
Tilsvarende undertrykkende tendenser gælder også for mænd.

> Jeg kunne ikke finde på at fjerne håret under armene, men fjerner
> hårene på benene om sommeren, da de er sorte, lange og sidder
> med lange mellemrum, hvilket jeg synes ser fjollet ud.

Jeg kan godt forstå dig, det gør min kone også ^_^

Smukt sagt Hanne

Venlig hilsen Rodenberg

Fra : Hanne L

Dato : 09-04-02 00:16

Rodenberg skrev i en meddelelse news:3cb2053a$0$5271$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Hej Rodenberg

> Okay, det er da et udemærket argument, det kan jeg godt forstå, og fuldt ud
> acceptere.

Det kommer også indefra mig selv og ikke som et krav fra min
kæreste, selvom han elsker, jeg er nybarberet og blød forneden.
Men det fik jeg først at vide, efter jeg havde gjort det.

> [...]
> Så er du for behåret ! Så er du for tyk ! Så er dine bryster for små !,
> Tilsvarende undertrykkende tendenser gælder også for mænd.

Og det eneste, det medfører, er, at det er nedbrydende for ens
selvværd, hvis man underlægger sig det. Selvom jeg ikke
underkender, at det kan være svært.

Jeg bliver jo aldrig glad for min mave, men vælger at have den
fremfor at tabe mig, fordi jeg så også taber mig på brysterne,
som jeg er så glad for. Det er et valg, jeg har truffet for meget
længe siden. Derfor er det da ikke uden betydning, at jeg har
mødt en mand, der elsker mine bryster og er totalt ligeglad med
min mave. Havde det modsatte været tilfældet, ved jeg ikke,
hvad jeg skulle have gjort! Det ville aldrig have fungeret.

> Jeg kan godt forstå dig, det gør min kone også ^_^

Okey

> Smukt sagt Hanne

Jamen, sådan har jeg det bare til stadig forundring og glæde
for mig selv og kæresten. At være blevet 50 og kunne blive
ligeså fjollet forelsket, som da man var ung, er en gave.

Venlig hilsen
Hanne L

Fra : Henning

Dato : 09-04-02 11:12

Hanne L wrote:

Hej du Kære

> Jamen, sådan har jeg det bare til stadig forundring og glæde
> for mig selv og kæresten. At være blevet 50 og kunne blive
> ligeså fjollet forelsket, som da man var ung, er en gave.

Mit kors, er at jeg altid har været "voksen" Jeg kan kun
"fjolle" få minutter af gangen *GGG*

MVH
Henning

Fra : Hanne L

Dato : 09-04-02 12:48

Henning skrev i en meddelelse news:3cb2be8d$0$5239$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Hej du Dejlige

> Mit kors, er at jeg altid har været "voksen" Jeg kan kun
> "fjolle" få minutter af gangen *GGG*

Årh lad være!
Jeg har da set dig fjollet i længere tid til festerne *GGGG*.
Men måske ikke helt så fjollet som vi andre kan være.

Og jeg vil bestemt ikke råde dig til at blive forelsket med den
dejlige kone, du har! Så skal det i hvert fald være i hende.

Kærligst
Hanne L

Fra : Girlie

Dato : 09-04-02 17:38

"Rodenberg" <bulderbassen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:3cb1ea34$0$5256> Hvis jeg skal tænde på en kvinde skal hun helst ikke
minde om en baby, men
> have sin naturlige (og gerne kraftige) hårvækst de steder som jeg nævner.
> Jeg kan til nød forstå, hvis en kvinde vælger at barbere benene i
> sommertiden.

Jeg må erkende, at jeg føler mig som en mand, hvis jeg ikke barberer ben
eller under armene - kan også bedst lide at være trimmet andre steder:) Jeg
synes glat hud over det hele er feminint. Omvendt elsker jeg en behåret
mand, forid det er ultramaskulint. Jeg kan dog allerbedst lide, hvis kan
også trimmer sig selv mellem benene - ikke glat, men bare kort:) Så er det
dejligere at stikke hovedet derned;)

Det virker meget velsoigneret på mig, at man fjerner hår..*g* Og ja, jeg
plukker også øjenbryn...*g*

ET andet mere praktisk argument for trimining i skridtet, er at mine hår
bliver meget lange, og kan ligesom ligge sig over hinanden som en hinde over
skamlæberne...DET er ikke lækkert eller sexet...

Fra : Jacob Jensen

Dato : 11-04-02 00:16

> Det virker meget velsoigneret på mig, at man fjerner hår..*g* Og ja, jeg
> plukker også øjenbryn...*g*

arhrhrhhr!!!

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 11-04-02 00:21

> arhrhrhhr!!!

Hvis du plukker det hele af og laver en streg i stedet, så
er jeg enig med Jacob:

arhrhrhhr!!!

Mark
Vi kan altid bruge en ny skribent.

Fra : Girlie

Dato : 11-04-02 08:46

"Mark Thomas Gazel" <mark@fjerndettegazel.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis du plukker det hele af og laver en streg i stedet, så
> er jeg enig med Jacob:
>
> arhrhrhhr!!!

HAHA - slap af, guys!! Jeg HAR selvkritik..*g*...JA, jeg plukker øjenbryn,
således, at de får en form - en pæn bue - og ikke ligger som to
skovsnegle-pindsvin med stritter, over mine øjne!..*G*.
Jeg plukker dem for at løfte mine øjne og for at fjerne de sorte lange hår,
der vokser næsten ned på mine øjenlåg...:)
Så ligner jeg nemlig en kvinde og ikke Erik Paaske...*g*

Fra : Spook

Dato : 08-04-02 20:13

> [...]
>
> Efter "hår på brystet"-tråden, kunne jeg da godt tænke mig at høre
> meningerne om kropsbehåring på kvinder. Tænder f.eks. hår på benene jer

Hår på benene er et absolut turn-off!!! Mellem benene må der godt være lidt,
men ikke for meget - jeg har hørt, at bjørne er farlige!

>Hvad med hår under armene?

Endnu et turn-off. Så hellere hår mellem benene.

> Mvh Trine

MVH

JJ

Fra : f.u.j.il.s

Dato : 08-04-02 21:25

Kvinder bør kun have hår ET sted, det er på hoved !!!
Jeg bryder mig ikke om behørede kvinde ben, elelr kvinder der har hår under
armene, men hår mellem benene er et totalt turn off for mig

hvorofr, det ved jeg ikke, så har jeg det bare !!

smag og behag

Bo

Fra : Chokmah Dog Fever

Dato : 09-04-02 08:17

On Mon, 8 Apr 2002 22:24:46 +0200, "f.u.j.il.s" <noemail@maiul.com>
wrote:

>Kvinder bør kun have hår ET sted, det er på hoved !!!
>Jeg bryder mig ikke om behørede kvinde ben, elelr kvinder der har hår under
>armene, men hår mellem benene er et totalt turn off for mig

hvilket vil sige hvis du nu falder for en ... der lever op til
kreteriet om ikke at have et dun andre steder ind på hovedet og dettte
så skulle gro ud - så er kærligheden betagelse whate ever forbi ?
MV
Bo

--
http://www.chokmah.dk/
No Tame dog is gonna take my bone (Lou Reed)

Fra : Lillie Brent

Dato : 08-04-02 23:42

"Trine Kornum Christiansen" <tkc@mail.dk> skrev i melding

> Efter "hår på brystet"-tråden, kunne jeg da godt tænke mig at
> høre meningerne om kropsbehåring på kvinder. Tænder f.eks.
> hår på benene jer eller tænder der jer af? Hvad med hår under
> armene?

Det er mange grunner til at unge piger fjerner håret mellom ben
og under armene, - det er ikke blott fordi alle andre gjør det.
Selv har jeg fjernet håret mellom benene av to grunner:
1. Min kjæreste liker ikke hår i munnen, og
2. Jeg blir mer følsom der nede.

Lillie

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 09-04-02 01:09

Hej Trine

> Efter "hår på brystet"-tråden, kunne jeg da godt tænke mig at høre
> meningerne om kropsbehåring på kvinder. Tænder f.eks. hår på benene jer
> eller tænder der jer af? Hvad med hår under armene?

Nu kommer jeg selv sammen med en rimelig lådden kvinde (hendes udtryk)
og jeg må sige at hår på benene er bare ikke særligt kønt, hvis du
spørger mig.

I skridtet og under armene er det helt fint, hvis det ikke er for
voldsomt. Lidt justering hist og her.

Fra : PG

Dato : 09-04-02 23:11

Hellow,

> Efter "hår på brystet"-tråden, kunne jeg da godt tænke mig at høre
> meningerne om kropsbehåring på kvinder. Tænder f.eks. hår på benene jer
> eller tænder der jer af? Hvad med hår under armene?

Hvis pigen syntes du skal barbere sig så må hun da gerne det, men det er så
sandelig ikke et krav fra min side, dog syntes jeg det er lækrest hvis det
ikke er en 4 cm tyk busk der gemmer sig forneden men vel klippet, lige som
man gør med det på hovedet...

For bare et par år siden hvor jeg ikke havde den store erfaring inden for
piger/sex, tænkte jeg selv på at det var da et must at pigen ikke havde hår
diverse steder, men efter hånden finder man ud af at det er sku ikke hårene
der er det vigtige i et samleje..

/PG
17 år!

Fra : Tomas O.

Dato : 10-04-02 04:58

PG skrev:
SNIP
> [...]
> da et must at pigen ikke havde hår diverse steder, men efter
> hånden finder man ud af at det er sku ikke hårene der er det

Smukt sagt PG

Hilsen
Tomas O.

Fra : Lasse

Dato : 14-04-02 09:02

Der findes da ikke noget bedre en feks en blondine der lader sin kønbehåring
vokse, så man rigtig kan se hendes dusk!!!

Mvh. "en der tænder på kønsbehåring"

Fra : Henning

Dato : 14-04-02 15:12

"Lasse" <lhj26@hotmail.com> skrev i en meddelelse

Hej Lasse

> Der findes da ikke noget bedre en feks en blondine der lader sin
kønbehåring
> vokse, så man rigtig kan se hendes dusk!!!
>
> Mvh. "en der tænder på kønsbehåring"

Deer er da ikke noget så skønt som at lade hånden
glide kærtegnende gennem det bløde hår på en kvindes
skød

MVH
Henning

Ps. vær rar ikke at lave top-besvarelser!
Klip der bort, der ikke svares på og svar
_under_ det der citeres.
På forhånd tak

Fra : Carl Munk

Dato : 17-04-02 23:27

> [...]

> meningerne om kropsbehåring på kvinder. Tænder f.eks. hår på benene jer
> eller tænder der jer af? Hvad med hår under armene?

Jeg foretrækker mænd og kvinder helt glatte dvs. glatbarberede som
børn endnu engang er fødte uden hår under armene i skridtet m.m.
Det er en skøn oplevelse at føle med fingeren på en helt glatbarberet
krops kønsområder - prøv det !!!!!!!!!!!