GIF(anim)2SWF
Fra : Martin Henriksen

Dato : 08-04-02 13:11

Ang. Gif animationer som skal konverteres til SWF filer (Flash)

Det er jo ikke noget problem at konverterer en gif fil til swf, men
hvis det er en gif animation er det desv. en anden sag. Jeg har søgt
alle mulige stedet på nettet efter en converter i C, PHP, Java eller
Perl, men uden held.

Er det nogen der evt. har et godt bud på dette ?

-mvh. Martin Henriksen

Fra : Christian Rishoej

Dato : 08-04-02 23:18

> [...]
> Perl, men uden held.
>
> Er det nogen der evt. har et godt bud på dette ?

Skriv din egen : )

Det burde vaere muligt at lave et script der:

- Hiver de enkelte frames ud af gif'en
- Genererer en flash-fil indholdene en frame for hver gif-frame
- Smider en gif-frame ind paa hver flash-frame

Til generering af flash findes der i hvert fald noget der hedder "Ming'. Der
er ret nemt at gaa til.

Christian

Fra : Martin Henriksen

Dato : 09-04-02 09:03

On Tue, 9 Apr 2002 00:18:14 +0200, "Christian Rishoej"
<chrris@mail.dk> wrote:

> [...]
>- Smider en gif-frame ind paa hver flash-frame
>
>Til generering af flash findes der i hvert fald noget der hedder "Ming'. Der

Hej Christian
Og tja'.. tak for din hjælp. desv. er jeg også selv kommet til den
konklution at jeg nok bliver nødt til at skrive en selv... Hvilket jeg
nu er i fuld gang med.

Ha' en god dag.

Mvh. Martin Henriksen