Bil spil...
Fra : Michael Thomsen

Dato : 08-04-02 12:58

Hej

Jeg havde engang et spil hvor man skulle købe ny motor, gearkasse,
karburator m.m. Findes der ikke et ny spil ala dette?

Mvh Michael

Fra : Martin K

Dato : 08-04-02 13:34

Michael Thomsen wrote:
> Hej
>
> Jeg havde engang et spil hvor man skulle købe ny motor, gearkasse,
> karburator m.m. Findes der ikke et ny spil ala dette?
>
> Mvh Michael

Street Rod... ? Nej, tror jeg ikke! Ikke på samme måde...

--
Martin K

Fra : Lars Stokholm

Dato : 08-04-02 13:42

In dk.spil.computer, Michael Thomsen wrote:

>Jeg havde engang et spil hvor man skulle købe ny motor, gearkasse,
>karburator m.m. Findes der ikke et ny spil ala dette?

I Need For Speed Porsche Unleashed (5'eren i serien), kan man i
Evolution Mode købe nye dele til sin bil, når man har tjent penge nok.

--
Med venlig hilsen / With kind regards, Lars Stokholm
Da : Svar venligst i gruppen hvis emnet tillader det (!)
En : Please reply to the group if the topic permits it (!)

Fra : Martin K

Dato : 08-04-02 13:51

Lars Stokholm wrote:

> I Need For Speed Porsche Unleashed (5'eren i serien), kan man i
> Evolution Mode købe nye dele til sin bil, når man har tjent penge nok.

Ja det er sq rigtigt, men altså... Gammelt spil! Men det er nok det tætteste
du kommer...

--
Martin K

Fra : Mikkel Gram-Hansen

Dato : 08-04-02 14:10

Martin K <kirschmeyer@hotmail.com> wrote in message
> Ja det er sq rigtigt, men altså... Gammelt spil! Men det er nok det
tætteste
> du kommer...
> --
> Martin K

Eller MotorCity Online måske.... ?

Mikkel

Fra : DWM

Dato : 08-04-02 16:40

Mikkel Gram-Hansen wrote:
> Eller MotorCity Online måske.... ?

Ja det er helt sikkert det sejeste bilspil :)
Det er bare lidt dyrt.

/Kenneth Iversen

Fra : Lars Stokholm

Dato : 09-04-02 15:11

In dk.spil.computer, Martin K wrote:

>Ja det er sq rigtigt, men altså... Gammelt spil!

Gammelt...? Så gammlet er det heller ikke, det er det nyeste spil i
Need For Speed serien. Ja, ok, hvis vi ser bort for Motorcity Online,
men det kan vel næppe påstås at høre til NFS serien. I øvrigt har jeg
hørt rygter om at en egentlig 6'er skulle være på vej. Derud over
udkommer (er det udkommet?) NFS HP II til PS... Hvem ved, måske også
til PC. Jeg ved ikke hvad det indeholder, men alligevel...

--
Med venlig hilsen / With kind regards, Lars Stokholm
Da : Svar venligst i gruppen hvis emnet tillader det (!)
En : Please reply to the group if the topic permits it (!)