Præ-bestille et spil ?
Fra : Rune Manscher

Dato : 08-04-02 10:37

Nu er det jo sådan, at jeg vil prøve noget nyt, nemlig at bestille spil over
nettet, i stedet for bare at smutte på Falkonér Alle og købe dem der, og så
var det, at jeg havde et lille spørgsmål.

Man hører af og til i denne gruppe, om personer, der modtager deres spil (de
lovlige, ikke suger dem fra nettet) et par dage før de ender i butikkerne,
vel fordi de bliver sendt så snart forhandleren har dem. Hvilke butikker gør
det, eller med andre ord: Hvor kan I anbefale, at man køber sine spil på
nettet ?

*Rune

Fra : JH

Dato : 08-04-02 11:22

"Rune Manscher" <manscher@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
butikker gør
> det, eller med andre ord: Hvor kan I anbefale, at man køber sine spil

Jeg har gode erfaringer med
www.gamemail.dk og www.realgames.dk

Desuden er der www.ebgames.dk
som jeg ikke har prøvet (endnu)

JH

Fra : SonofonoS

Dato : 08-04-02 20:13

Prøv evt. http://www.amazon.co.uk
Der kan du finde de fleste titler og også få dem lidt før tid. Også tit
billigere end danske butikker. Mig og en kammi bestilte AO for ca. 230,-
inkl. forsendelse... Det er jo værd at tage med... :)

SonofonoS

Fra : Rune Manscher

Dato : 08-04-02 22:05

"SonofonoS" <henrik-lene@stofanet.dk> wrote in message
> [...]
> billigere end danske butikker. Mig og en kammi bestilte AO for ca. 230,-
> inkl. forsendelse... Det er jo værd at tage med... :)

Det må jeg jo så hellere tage et kig på - tak !

*Rune

Fra : cb

Dato : 11-04-02 20:07

Hej

Vil det sige at jeg fx kunne sidde og spille Dungoen Siege nu? Da spillet
havde udgivelsesdato d. 4/4 (eller deromkring) i usa. Gælder det også for
det Engelske site "Amazon"? -hvor udgivelsesdatoen i England er som i DK d.
19/4.
Jeg har set flere gange, at det i virkeligheden bare er ens nærmeste
forhandler der sender spillet og, at man altså derfor er afhængig af den
udgivelsesdato spillet er sat til i DK - og så ka det jo være lige meget
(med mindre der se´fø´li´ er mange penge at spare)

cb