MS Windows
briani 27239
Internet Explorer
Fra : Jacob Mjelde

Dato : 08-04-02 10:02

Hej....
Jeg har prøvet at tweake mit Xp lidt, og det gik da også meget godt. Men
Internet Explorer er gået koldt som følge af den tweakin'. Det holder op med
at svare efter 5-10 min. Mit Systemgendannelse virker heller ikke,
såå.....skal jeg formatere og installere Xp, eller skal jeg bare vælge en
anden browser, og i så fald hvad er så bedst...Opera eller Nescape???
Håber nogen kan hjælpe lidt(hvis nogen har en løsning til problemet med IE
ville det være cool).

Med venlig hilsen Jacob Mjelde

Fra : Martin K

Dato : 08-04-02 10:09

Jacob Mjelde wrote:
> [...]
> bedst...Opera eller Nescape??? Håber nogen kan hjælpe lidt(hvis nogen
> har en løsning til problemet med IE ville det være cool).

Hvis det kommer så vidt at du vil vælge en anden browser, vil jeg uden tøven
anbefale Opera 6. Hurtig og stabil...
--
Martin K

Fra : Leony

Dato : 08-04-02 10:30

"Jacob Mjelde" <jacobmjelde@b2mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Internet Explorer er gået koldt som følge af den tweakin'.
> Håber nogen kan hjælpe lidt(hvis nogen har en løsning til problemet med IE

Hvis du har brugt et tweakprogram så er der garanteret en indstilling der
hedder "restore to factory-settings" eller lignende.
En reinstallering vil uden tvivl hjælpe, ellers kan Opera anbefales.

mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/