Ericsson 520m - Hvornår?
Fra : Søren Jacobi

Dato : 01-02-01 11:14

Nu er det godt et halvt år siden den blev præsenteret. Blåtand, GPRS und
alles. Den har været "Kommer snart" på deres website de sidste par måneder.
Godt før jul var der tale om at de første par stykker var kommet til landet,
men siden har man ikke hørt noget som helst om den. Hvad sker der med den?
Er den blevet opgivet eller er de faldet i søvn med en lunken pripps i
hånden? Er der nogle der ved noget?

- Søren

Fra : Peter Rongsted

Dato : 01-02-01 13:40

"Søren Jacobi" <sjac00@hum.auc.dk> wrote:

> [...]
>men siden har man ikke hørt noget som helst om den. Hvad sker der med den?
>Er den blevet opgivet eller er de faldet i søvn med en lunken pripps i

Ericsson sagde fra starten, at den ville komme i små mængder i 2000Q4 og være
i forretningerne i 2001Q1. Ifølge www.mobil.nu skulle det have været januar.
De seneste oplysninger lyder på marts, men det jo også Q1. Så til nu har
Ericssons melding holdt stik.

Peter

Fra : Lars F. Jørgensen

Dato : 01-02-01 18:00

Hej,

> De seneste oplysninger lyder på marts, men det jo også Q1. Så til nu har
> Ericssons melding holdt stik.

Hmmm, rygter siger at vi ikke skal forvente noget fær til sommer :-/

/Lars

Fra : Anders H. Andersen

Dato : 02-02-01 20:37

On Thu, 01 Feb 2001 10:14:24 GMT, "Søren Jacobi" <sjac00@hum.auc.dk>
wrote:
> Er der nogle der ved noget?
Har du ikke hørt Ericsson er holdt op med lave mobiletelefoner: Jeg
kunne bare ikke lade være med at gøre lidt grin med den udbredte
misforståelse at Ericsson er holdt fulstændig med lave mobiltelefoner,
som enhver velunderettet mobiltelefon bruger (folk der ikke deres
nyheder fra upålidlige kilder som TV-avisen ved har ericsson
solgt produktions afdelingen til Flextronic men forsætter med at
designe og udvikle telefonerne selv.

Nå tilbage til 520m, det jeg har læst at den skulle komme til marts og
det håber jeg den gør men efter erfaringerne med R320 og R380 vil jeg
gætte på at den kommer til maj eller juni.

Jeg kan desværre ikke prale af at have prøvet den, men er der ikke en
eller anden der har haft den i hånden som kan fortælle lidt om hvor
godt den virker på GPRS osv.?

Det mest interessante ved den synes jeg faktisk er at den understøtter
WAP 1.2 med push, det kunne være spænende hvis der kom nogle WAP
tjenster som kunne bruges til noget.

mvh
Anders