MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
sulfnbk.exe
Fra : Snip

Dato : 08-04-02 08:56

Fik besked på at slette sulfnbk.exe da det skulle være en virus. Det er
imidlertid en and. Hvordan gendanner jeg den?
--
Hilsen fra snipNOSPAME@post8.tele.dk

Fra : Flemming Holm Jensen

Dato : 08-04-02 09:11

Snip wrote:

> Fik besked på at slette sulfnbk.exe da det skulle være en virus. Det er
> imidlertid en and. Hvordan gendanner jeg den?
> --
> Hilsen fra snipNOSPAME@post8.tele.dk

Læs her.
http://vil.nai.com/vil/content/v_99084.htm

Venligst
Flemming

Fra : Mogens

Dato : 08-04-02 09:17

http://netsquirrel.com/msconfig/sulf.html

Fra : Jan Eliasen

Dato : 08-04-02 16:25

Fra : Kurt Lund

Dato : 08-04-02 16:47

"Jan Eliasen" <jan@eliasen.dk> skrev:

> Jeg vil egentlig gerne vide hvad den fil gør?

Den sørger for, at Windows kan bruge lange filnavne.

--
Kurt Lund