TDC Router eller "egen" ?
Fra : Jensn

Dato : 08-04-02 06:37

Hej

Jeg har en TDC ADSL Linie (256/128) med tilhørende Router.

Nu har jeg så fået en Router (SpeedStream 2601 magen til min egen) foræret
af et firma som havde glemt at returnere den efter en overgang til Pro@ccess
og derfor blev faktureret for den.

Kan jeg umiddelbart ændre mit abonnement til typen "uden router" og så bare
sætte den anden router på - vil alt så køre som før ? - Det skal måske også
nævnes at jeg har fast IP.

"Fidusen" med dette skulle jo selvfølgelig være at spare penge på
abonnement, når
nu jeg alligevel bare har den anden router liggende

Kan jeg f.eks. bruge routeren til en Boomtown ADSL løsning (512/512) ?

Mvh.
Jensn

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 08-04-02 07:16

"Jensn" <m3m5@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Kan jeg f.eks. bruge routeren til en Boomtown ADSL løsning (512/512) ?

Ja, begge dele kan lade sig gøre

http://www.harrys-kaelder.dk/ - Mødes vi fredag?

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 11-04-02 21:14

"Jensn" <m3m5@hotmail.com> wrote in message

> Nu har jeg så fået en Router (SpeedStream 2601 magen til min egen) foræret
> af et firma som havde glemt at returnere den efter en overgang til
Pro@ccess
> og derfor blev faktureret for den.

Øhh hvorfor så ikke sende den tilbage, og få pengene?

Hvad tager TDC forresten for den der skodrouter? 2500 sindsyge kroner eller
ligende? Her kunne man jo (næsten) få en Wireless router, med switch,
wireless og router, og jeg ved ikke hvad.

Fra : Jan

Dato : 13-04-02 22:41

> Hvad tager TDC forresten for den der skodrouter? 2500 sindsyge kroner
eller
> ligende? Her kunne man jo (næsten) få en Wireless router, med switch,
> wireless og router, og jeg ved ikke hvad.

15,- kroner i leje om måneden...

/Jan

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 14-04-02 08:27

"Jan" <jan@ingenmail.dk> wrote in message news:a9a8pk$gbl$1@sunsite.dk...

> 15,- kroner i leje om måneden...

Nej, få pengene tilbage for routeren, som firmaet har betalt for routeren..
Sikkert noget der ligner 2000 kroner. og så samtidigt kan man jo så aflevere
sin egen router tilbage, og spare ydeligere 15 kr/m det har jeg fx gjort.
Hvad skal jeg dog med den router?