Spørgsmål til alle piger!
Fra : NB

Dato : 08-04-02 01:59

Er det "IN" eller "YT" -som fyr, at have hår på brystet ???

NB.

Fra : -Carina

Dato : 08-04-02 06:25

"NB" <nikolaj.borup@tdcadsl.dk> wrote in message
> Er det "IN" eller "YT" -som fyr, at have hår på brystet ???
>
> NB.

Helt klart YT, hvilket også gælder for hår på ryggen Just in case....

-Carina .o)

Fra : Girlie

Dato : 08-04-02 06:32

"-Carina" <carina@tdcspace.dk> skrev i en meddelelse

> "NB" <nikolaj.borup@tdcadsl.dk> wrote in message

> Helt klart YT, hvilket også gælder for hår på ryggen Just in case....

Helt klart IN, for mit vedkommende...jeg ved ikke, hvad det er, men jeg
synes det er så lækkert og maskulint og blødt med en mave/bryst med
hår...uanset farve, men mellemblondt/brun er bedst..:)
Hvis det er på ryggen, skal han dog ikke ligne en gorilla...men der må da
godt være lidt..
Det er dog mave/bryst-måtten, der tænder mig mest...har oplevet at blive
helt skuffet, når jeg fik trøjen af en mand og der kun sad 3 hår...*G*
Det er nok generelt set yt, dog - min smag er bare lidt speciel måske...*g*.

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 08-04-02 06:46

"Girlie" <girlie@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> helt skuffet, når jeg fik trøjen af en mand og der kun sad 3 hår...*G*
> Det er nok generelt set yt, dog - min smag er bare lidt speciel

næppe
jeg er også til hår på brystet*G* selvom det dog ikke er det der afgør om
jeg falder for en fyr synes jeg dog det er at foretrække på MÆND!!
små lækre knægte omkring 20 års alderen derimod må godt bevare deres
ungdommelighed*GGG*

ryggen.... lidt er ok...en hel måtte fjerner jeg selv hvis jeg synes det er
for meget....
--
knus sabina

Læs mine artikler på www.MandeZonen.dk
Spændende?? Vi kan altid bruge nye skribenter
send os en linie og lad os se hvad vi kan finde ud af.

Fra : Henning

Dato : 08-04-02 06:51

"Sabina Hertzum" <sabina@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

Hej fødselar

> ryggen.... lidt er ok...en hel måtte fjerner jeg selv hvis jeg synes det
er
> for meget....
> --
> knus sabina

Jeg havde da ikke bemærket du havde hår på ryggen? *GGG*
Er du slange-menneske *G*

MVH
Henning

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 08-04-02 18:24

Henning" <h2m@madsen.mail.dk> wrote in message

> "Sabina Hertzum" <sabina@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
>
> Hej fødselar

hey det er da overstået *G* nu er jeg bare en gammel kone*G*

> Jeg havde da ikke bemærket du havde hår på ryggen? *GGG*

der er meget i ikke ved om mig*G*

> Er du slange-menneske *G*

if only you knew )

Fra : Henning

Dato : 08-04-02 06:48

--
Klip det bort der ikke svares på,
og svar under det der citeres
"-Carina" <carina@tdcspace.dk> skrev i en meddelelse

> "NB" <nikolaj.borup@tdcadsl.dk> wrote in message

> Helt klart YT, hvilket også gælder for hår på ryggen Just in case....
>
> -Carina .o)

Ja vær så unaturlig som muligt, så kan man leve på en Ken & Barbie
drømmesky! Steril plastic!

MVH
Henning

Fra : Tomas O.

Dato : 08-04-02 09:37

-Carina skrev:

> "NB" <nikolaj.borup@tdcadsl.dk> wrote in message

> Helt klart YT, hvilket også gælder for hår på ryggen Just
> in case....

Sikek noget pis at lukke ud!

Det er naturligt at have hår foran på brystet når man er en fyr.
Nogle har næsten intetog nogle har meget. At lave dette om til et
modefænomen på linje med silikone bryster er da for helvede noget
unaturligt pladder. Og igen skal andre til at afgøre hvad der er
rigtigt og forkert. Jeg brækker mig lige... hvad med at få en
selvstændig holdning til tingewne? Hvad med lige at kigge ind i
dig selv og lade være med at lefle for andre.. hvad med lige at
tænke bare en selvstændig tanke..

Det meste af dette indlæg er henvendt til spørgeren!

Hilsen
Tomas O.

Fra : Per G\(ildhøj\)

Dato : 08-04-02 10:34

> [...]
> tænke bare en selvstændig tanke..
>
> Det meste af dette indlæg er henvendt til spørgeren!

Gad vide hvordan dit svar havde været, hvis din brystkasse var glat som en
baby-numse :-?

Der er ikke meget plads til åben debat her, hvar??

/Per

Fra : Tomas O.

Dato : 08-04-02 10:42

Per G(ildhøj) skrev:

> Gad vide hvordan dit svar havde været, hvis din brystkasse
> var glat som en baby-numse :-?

Jeg har ikke meget hår foran. Det er ikke det mit indlæg handler
om!

> Der er ikke meget plads til åben debat her, hvar??

Pladder med dig. Mit indlæg handler jo om at bruge hjernen selv.

Hilsen
Tomas O.

Fra : Per G\(ildhøj\)

Dato : 08-04-02 13:24

> Pladder med dig. Mit indlæg handler jo om at bruge hjernen selv.
>
> Hilsen
> Tomas O.

...... holdt på et meget på et meget "seriøst" og "upersonligt" plan?... jvf.
nedenstående.

Lad nu for f..... folk have deres meninger, og kommenter på dem istedet på
på personen.

/Per (med megamåtte både for og bag

Fra : Tomas O.

Dato : 08-04-02 14:03

Per G(ildhøj) skrev:

> [...]
> dem istedet på på personen.
> Helt klart YT, hvilket også gælder for hår på ryggen Just in

Dette er så noget jeg skal tage alvorligt?

Hilsen
Tomas O

Fra : -Carina

Dato : 08-04-02 16:02

"Tomas O." <tfo@gmx.net> wrote in message

> Dette er så noget jeg skal tage alvorligt?
>
> Hilsen
> Tomas O

Åh gud Thomas...Han spørger og han får et svar..Lad dog være med at blande
dig i det så!

-Carina

Fra : Tomas O.

Dato : 08-04-02 20:41

-Carina skrev:

SNIP
> Åh gud Thomas...Han spørger og han får et svar..Lad dog være
> med at blande dig i det så!

Det må jeg vel selv om! Det er så vidt jeg ved et frit land med
ytringsfrihed.

Sender man indlæg på usenet skal man regne med at dem der har lyst
svarer på indlægget. Kan man ikke lide svarene kan man skrive til
sin skrivebordsskuffe. Det er helt uden risiko

Hilsen
Tomas O.

Fra : -Carina

Dato : 09-04-02 16:38

> [...]
> svarer på indlægget. Kan man ikke lide svarene kan man skrive til
> sin skrivebordsskuffe. Det er helt uden risiko

Jeg har heller ikke noget imod folk svarer, eller svarer kritisk...Det var
ordvalget, jeg blev en smule pikeret over. Det fik resten af dit indlæg til
at virke useriøst, og jeg gætter ikke på at det var meningen?

Ja, det er et frit land. Man må skrive som man vil, og andre må også gerne
have en mening om det man skriver. Hellere end gerne, ellers bliver det et
noget debatløst usenet

-Carina

Fra : -Carina

Dato : 08-04-02 16:01

> [...]
> tænke bare en selvstændig tanke..
>
> Det meste af dette indlæg er henvendt til spørgeren!

Han spurgte, og jeg svarede. Hos nogle er det naturligt med meget hår, dem
tænder jeg ikke på! Hos andre er det naturligt med blot lidt hår, dem tænder
jeg på! I virkeligheden ganske simpelt og ganske subjektivt, uden at der
dermed dømmes om det er rigtig eller forkert.

At kalde andre folks ganske enkle svar for pis..tjaaaa....

-Carina

Iøvrigt tror jeg det er fåtallet af fyre der tænder på meget behårede
kvinder. Feks. hår fra navlen og ned, overskæg osv...Selv om det er åh så
naturligt, tænder det ikke alligevel.

Gad vide om det var rigtig citeret og svaret? Der bør vel være plads til os
nye der ikke er så tekniske .o)

-Carina

Fra : [9000] Kim Fritze Si~

Dato : 08-04-02 16:26

> Gad vide om det var rigtig citeret og svaret? Der bør vel være plads til
os
> nye der ikke er så tekniske .o)

Du kunne nu godt have skåret lidt ned på den, som jeg gør her.

--
Mvh. Kim, Aalborg

Forget 911, I dial .357
Trespassers will be shot
Survivors will be shot again

Fra : Kat

Dato : 08-04-02 09:51

"NB" skrev:

> Er det "IN" eller "YT" -som fyr, at have hår på brystet ???

Jeg har altid synes, at det var YT, at mænd havde hår på brystet,
indtil jeg for 2 år siden mødte én!
Så jeg må erkende, at alt det der med IN og YT er helt lige meget, når
man virkelig vil og elsker hinanden.
--
/kat
---

Fra : Tomas O.

Dato : 08-04-02 09:58

Kat skrev:

> Jeg har altid synes, at det var YT, at mænd havde hår på
> brystet, indtil jeg for 2 år siden mødte én!
> Så jeg må erkende, at alt det der med IN og YT er helt lige
> meget, når man virkelig vil og elsker hinanden.

Tak her rammer du sømmets hoved

Hilsen
Tomas O.

Fra : Anita

Dato : 08-04-02 12:05

"Kat" skrev

> Jeg har altid synes, at det var YT, at mænd havde hår på brystet,
> indtil jeg for 2 år siden mødte én!
> Så jeg må erkende, at alt det der med IN og YT er helt lige meget, når
> man virkelig vil og elsker hinanden.

HØRT!
- Sjovt nok har jeg oplevet det på fuldstændigt samme måde

Venligst Anita

Fra : Henning

Dato : 08-04-02 14:06

"Kat" <katras@REMOVETHISofir.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har altid synes, at det var YT, at mænd havde hår på brystet,
> indtil jeg for 2 år siden mødte én!
> Så jeg må erkende, at alt det der med IN og YT er helt lige meget, når
> man virkelig vil og elsker hinanden.

Det har sandsynligvis noget med kvinders forhold til deres
fædre at gøre, så hår på brystet/kroppen giver disse kvinder
nogle assosiasioner der er dem ubehagelige.

" Intet " må efterhånden være naturligt længere, det næste bliver
vel race-hygiejne, tvangs kasteration af rødhårede.
Nogle steder i verdenen er kvinder og ægtepar, begyndt at købe
sæd fra sædbanker, hvis donatorer er Nobel-pristagere, elite-
sports udøvere etc. etc.

Jeg synes fandeme, det er uhyggeligt, at så mange mennesker,
ikke har andet og mere at gå op i, end deres og andres udseende.

Alle disse tiltag er for mig at se, bare en skvattet livsholdning, hvor
disse mennesker forsøger at købe sig til et "lykkeligt liv" uden
at skulle kæmpe for det eksistentielle, nemlig vores indre værdier,
vores selvværfølelser, " Straks pengene i plastic kirougens kasse
klinger, "sjælen" ud af skærsilden springer" Hold kæft for en
gang hult og værdiløst lort, hvilken mangel på respekt for og kærlighed
til sig selv.
Igen og igen tales der om at være sig selv, at acceptere sig selv, at
finde sig selv, at være stærk!
Vores forfædre var stærke, havde livsværdier, som andre havde
gavn af, fordi de gennem deres liv skulle kæmpe for den menneskelighed
de besad, de der får "alt forærende" eller "køber lykken" for den sags
skyld. har meget lidt at give til andre.

Jeg ser det som et egocentreret, navlebeskuende fænomen, svage
personligheder tyr til, for ikke at skulle yde noget personligt for at
opnå selvrespekt, indre styrke, en personlighed andre ønsker at
være i nærheden af, jeg synes det kan sammenlignes med alkoholisten,
der drikker sig mod til at være sammen med andre, fordi de ikke
føler de er noget i sig selv, når man ændre sit udseende, for at " komme
ind i varmen" hos grupper man "absolut" vil accepteres af.
Men selvværd der bygger på de præmisser er seudo værdier på linie
med livsløgne.
Behåring eller ej? I guder for en gang despekt for mennesket er det
ikke et udtryk for? Hvilken mangel på accept af at vi er mennesker?
Det bliver sku som i landbruget, hvor man fremavler dyr med bestemte
egenskaber og udseende, med tab af oceaner af sunde resurser til følge.
I Guder hvor må det være mentalt fattigt liv at have, når udseendet
betyder så meget for nogle.
Og så kan den enkelte i øvrigt vælge at gøre som han/hun vil, uanset
hvad jeg eller andre mener.
Men jeg synes det er tragikomisk, når man tror man bliver elsket
mere, højere, dybere, af flere, scorer nemmere etc. etc. hvis man
barbere håret af ryg og bryst, eller hvilken kosmetisk betinget ændring
af udseendet man nu vælger, i troen på at man så bliver mere attråværdig
i andres opfattelse.

MVH
Henning

Fra : Anita

Dato : 08-04-02 20:05

"Henning" skrev

Hej Henning

> Det har sandsynligvis noget med kvinders forhold til deres
> fædre at gøre, så hår på brystet/kroppen giver disse kvinder
> nogle assosiasioner der er dem ubehagelige.

Det gælder vist ikke i mit tilfælde.
- Hvilket pludselig fik mig til at tænke over betydningen af at sige om én
at "han har hår på brystet", hvilket jo må siges at have en positiv
genklang, mens det herinde lyder til at hårene ikke just anses som nogen
kompliment. Det er lidt spøjst.

> " Intet " må efterhånden være naturligt længere, det næste bliver
> vel race-hygiejne, tvangs kasteration af rødhårede.

Mon dog?

> Nogle steder i verdenen er kvinder og ægtepar, begyndt at købe
> sæd fra sædbanker, hvis donatorer er Nobel-pristagere, elite-
> sports udøvere etc. etc.

Ja det er direkte klamt. (Jeg undrer mig også over at nobelpristagerne og
sportsudøverne overhovedet vil sælge deres sæd på den bekostning).

> Jeg synes fandeme, det er uhyggeligt, at så mange mennesker,
> ikke har andet og mere at gå op i, end deres og andres udseende.

Tja... men vågn op til den virkelige verden. Her har materielle goder og
skønheder værdi og har man ikke disse kan de købes for penge. Indre værdier
er man 'bare' heldig, hvis man har og uheldig hvis man ikke har.

[KLIP]
> [...]
> ind i varmen" hos grupper man "absolut" vil accepteres af.
> Men selvværd der bygger på de præmisser er seudo værdier på linie

JA!

[KLIP]

> Men jeg synes det er tragikomisk, når man tror man bliver elsket
> mere, højere, dybere, af flere, scorer nemmere etc. etc. hvis man
> barbere håret af ryg og bryst,

Ja, det kan være. Men ikke desto mindre er det jo noget mandlige
skuespillere og fotomodeller m.m. har accepteret og udført i flere år (ja,
jeg ved faktisk ikke om det er et nyere eller gammelt 'fænomen'). Så der må
jo et eller andet sted være noget om snakken mht. at pigerne skulle
foretrække hud frem for hår.

Venligst Anita

Fra : Tomas O.

Dato : 08-04-02 20:43

Henning skrev:

SNIP

SUBSCRIBE!

Tomas O.

Fra : Chokmah Dog Fever

Dato : 08-04-02 16:03

On Mon, 8 Apr 2002 10:51:00 +0200, "Kat" <katras@REMOVETHISofir.dk>
wrote:

>Jeg har altid synes, at det var YT, at mænd havde hår på brystet,
>indtil jeg for 2 år siden mødte én!
>Så jeg må erkende, at alt det der med IN og YT er helt lige meget, når
>man virkelig vil og elsker hinanden.

Hmmm :) øhhemm Ja !!!
går folk vikrleigt og tænker i perioder af deres liv SÅ meget på
hvordan den de er forelsket i - ser ud ?
og kan man blive forelsket fordi noget er IN ?

så er der sgu da ikke ret meget tilbage - eller måske det meste ?

Mv
Bo

--
http://www.chokmah.dk/
No Tame dog is gonna take my bone (Lou Reed)

Fra : Hanne L

Dato : 08-04-02 18:56

Chokmah Dog Fever skrev i en meddelelse news:t5c3buob4vcl9cbcusamnj4dv2o3t16g11@4ax.com...

> Hmmm :) øhhemm Ja !!!
> går folk vikrleigt og tænker i perioder af deres liv SÅ meget på
> hvordan den de er forelsket i - ser ud ?
> og kan man blive forelsket fordi noget er IN ?

Unge mennesker har helt sikkert med i deres overvejelser,
hvordan en kommende kæreste ser ud, fordi det er IN at se
ud på en bestemt måde og ligeså kikset, hvis man ikke gør det.

Jeg tænker da også på, hvordan min kæreste ser ud, men det er
på en helt anden måde, hvor jeg bare nyder at sidde og se på
hans dejlige ansigt, når vi sidder og snakker, fordi jeg er så forelsket
i ham *S*. Ellers stiller jeg ingen krav til hans udseende.

Kærlig hilsen
Hanne L

Fra : Lillie Brent

Dato : 09-04-02 14:34

"Hanne L" <maanelys@mail.dk> skrev i melding

> Unge mennesker har helt sikkert med i deres overvejelser,
> hvordan en kommende kæreste ser ud, fordi det er IN at se
> ud på en bestemt måde og ligeså kikset, hvis man ikke gør det.

Vel, jeg tror ikke unge mennesker er så opptatt av hvordan en
kommende kjæreste ser ut. Da teller det mer hvordan hvordan
han/hun er. Utseendet er bare et førsteinntrykk, og blekner
ganske fort, slik at det blir personen inni som avgjør.

Men jeg kan bare uttale meg av egen erfaring. Jeg traff min
nuværende kjæreste for tre år siden, og han er slett ikke det man
vil kalle en drømmemann. Han er ikke pen, altfor mager, og hans
kamerater talte alltid nedsettende om ham, og forsøkte hele tiden
å sette ham i et dårlig lys overfor meg, slik drenge ofte kan gjøre
for å fremheve seg selv.

Vel, den dårlige reklamen virket stikk imot sin hensikt for min del,
den pirret bare min nysgjerrighet etter å få vite hvem som gjemte
seg bak fasaden. Jeg ville gjerne ha en fyr som så totalt ignorerte
hva andre mente om ham, og jeg fikk ham, selv om han var meget
kostbar at få... Og jeg har aldri angret siden...

Så mitt poeng er altså, ikke alle unge bryr seg om hvordan en
kjæreste ser ut... heller ikke hvor mye eller lite hår de har...

Lillie

Fra : Tomas O.

Dato : 09-04-02 15:01

Lillie Brent skrev:
SNIP
Hej Lillie

> [...]
> han/hun er. Utseendet er bare et førsteinntrykk, og blekner
> ganske fort, slik at det blir personen inni som avgjør.

ja det r jo dne erfaring man gør med tiden, men jeg tror desværre
mange unge skelner ganske betydeligt til udseendet.

> [...]
> forsøkte hele tiden å sette ham i et dårlig lys overfor meg,
> slik drenge ofte kan gjøre for å fremheve seg selv.

Du er ikke helt som alle andre så.. det er da glædeigt at vide at
mange ikke hopper på alt det der med IN og YT men mange hopper..

> [...]
> som så totalt ignorerte hva andre mente om ham, og jeg fikk
> ham, selv om han var meget kostbar at få... Og jeg har aldri

egativ omtale er bedre end ingen omtale får her en helt ny
betydning. Godt for dig at det pirrede din nysgerrighed i stedet
for at jage dig væk.

> Så mitt poeng er altså, ikke alle unge bryr seg om hvordan en
> kjæreste ser ut... heller ikke hvor mye eller lite hår de
> har...

Nej du har da ret

Hilsen
Tomas O.

Fra : Chokmah Dog Fever

Dato : 09-04-02 17:02

On Mon, 8 Apr 2002 19:55:36 +0200, "Hanne L" <maanelys@mail.dk> wrote:

HI Hanne

>Unge mennesker har helt sikkert med i deres overvejelser,
>hvordan en kommende kæreste ser ud, fordi det er IN at se
>ud på en bestemt måde og ligeså kikset, hvis man ikke gør det.

ja nu står vi jo over for det her dillema med at definer ; hvad vil
det sige at være *IN* jeg læser det som at man på den måde man ser ud
er et udtryg for at sin samtids flertal af mennesker , mener man er
pæn at se på i form af fresure make upp beklædning alle de her ting
der skifter : den har jeg arldrig været med på !

men jow jeg vil da nok mene at mine kærster igenem årene fra jeg var
16 var pæne - det er faktisk i grunde sært , jeg har nu altid haft
nogen pæne kærster jeg er jo ikke lige frem jordens bedste parti

men et eller andet sted synes man well altid , om ikke andet som mand
at ens kærste er pæn !

ellers ville hverken jeg eller min søster på min biologiske fæderlige
anes side ikke have væert en realitet hvis kvinder ikke tog andre ting
i betragning , for han er stame om nogen grim da !
og det lægger hverken min mor eller hans nuværende kone skjul på at -
det står ikke til at rede :)
Han ville kunne være med i en b zombi film fra 70 erne uden at skulle
bære make upp !

Nå men tilbage til sagen nu er det jo ikke altid at alle er enige om
hvem der lige er den bedste sild i universet ... jeg har menst som
udgangs punkt at hvis de var langhårede og der var et liv i øjenen der
berørte mig - så var den fysiske side af sagen klaret .... krops vægt
bryst & talje mål ser jeg næsten ikke...eller det gør jeg da , men er
meget lidt fikseret på det !
hvor maneg handels skole elever af han køn har en mening om stor ste
alle bryster ( prøver lige at se om jeg kan få Peder til at skrive
lidt )

> [...]
>hans dejlige ansigt, når vi sidder og snakker, fordi jeg er så forelsket
>i ham *S*. Ellers stiller jeg ingen krav til hans udseende.

Puhh ja som mand der har jeg jo altid ment man er født som en
katastrofe at se til om end nogen som min bilogiske far lå i den
absolut ringste del af - skalaen af katastrofenes omfang !

Mv
Bo

Fra : Kat

Dato : 09-04-02 10:21

"Chokmah Dog Fever"skrev:
> [...]
> og kan man blive forelsket fordi noget er IN ?
>
> så er der sgu da ikke ret meget tilbage - eller måske det meste ?

Jeg bliver vist nød til at forklare yderligere
Jeg havde aldrig før mødt en mand med ret megen kropsbehåring, før for
2 år siden. Så jeg havde jo ikke ret meget at sammenligne med i min
ungdom (til jeg var 30 år gammel!) andet end min (dumme forskruede??)
fantasi. Så jeg mener ikke, at jeg gik specielt meget op i, hvordan
manden i mit liv skulle se ud, men blev jeg spurgt dengang, så mente
jeg da klart, at uden-hår var at foretrække. Igen ud fra en
forestilling, som jo åbenbart ikke holdt i virkeligheden. Det hedder
at blive klogere og gøre sig nogle erfaringer.
Men jeg kan da give Henning ret i, at der nok er noget om snakken
omkring, hvordan ens far ser ud, da han stort set ikke har hår i andet
end 2 rækker Og min mor sagde baddr til mandligkropsbehåring, så
det har jeg måske i virkeligheden lært hjemmefra??
--

/kat
---

Fra : Hanne L

Dato : 09-04-02 12:10

Kat skrev i en meddelelse news:3cb2b28a$0$12105$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Hej Kat

> [...]
> end 2 rækker Og min mor sagde baddr til mandligkropsbehåring, så
> det har jeg måske i virkeligheden lært hjemmefra??

Den eneste gang, jeg har sammenlignet en mand med min far, var da
jeg kendte faderen til mit første barn. Det var som at flytte fra en, der
bestemte over mig, min far, til den næste. Det holdt selvfølgelig ikke.

Først nu, flere herinde nævner det, kommer jeg til at tænke på min
far. Han havde masser af hår både på brystet og på ryggen. Men
det var der aldrig nogen, der snakkede om. Heller ikke min mor.

Min kæreste har ikke hår på ryggen, men er ellers temmelig behåret,
men jeg har så sandelig ikke lyst til at tænke på min far, som jeg
ikke havde det særlig fedt med, når jeg kigger på min kæreste.
Nå, det er der nok ingen fare for, da de er væsensforskellige af
udseende og sind

Venlig hilsen
Hanne L

Fra : Henning

Dato : 09-04-02 15:02

"Hanne L" <maanelys@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> far. Han havde masser af hår både på brystet og på ryggen. Men
> det var der aldrig nogen, der snakkede om. Heller ikke min mor.

Min far var behåret som en abe, jeg syntes i min barndom,
han var ulægger og skræmmende, det var det jeg havde i
tankerne da jeg skrev det, ligeledes at nogle piger måske
i deres opvækst havde nogle konflikter med faderen, som
gør, at de trigger på hår eller ej i forhold til deres valg af
mulig partner.

MVH
Henning

Fra : Hanne L

Dato : 11-04-02 17:29

Henning skrev i en meddelelse news:3cb2f468$0$97278$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Kære Henning *SSS*

> [...]
> i deres opvækst havde nogle konflikter med faderen, som
> gør, at de trigger på hår eller ej i forhold til deres valg af

Mit forhold til min far var en livslang konflikt, hvor jeg vedblev
med at være den uartige pige, der ikke respekterede, at i hans
hus var det hans mening, der gjaldt. Heldigvis nåede vi at slutte
fred, inden han døde.

Men det skal ikke forhindre mig i at elske min kæreste uden at
tænke på min far. Eller tænde på, at han har hår diverse steder *S*.

Kærlig hilsen
Hanne L

Fra : Henning

Dato : 11-04-02 21:26

"Hanne L" <maanelys@mail.dk> skrev i en meddelelse

Hej Hanne

> Men det skal ikke forhindre mig i at elske min kæreste uden at
> tænke på min far. Eller tænde på, at han har hår diverse steder *S*.

Det er også på det ubevidste plan, at tingene sker *G*

Kærlig Hilsen
Henning

Fra : Tomas O.

Dato : 11-04-02 23:10

Henning skrev:

SNIP

> Det er også på det ubevidste plan, at tingene sker *G*

De der ubevidste.. det etr sgu da ikke ret kemisk og
videskableigt?

Det er tro. Kan den måles og vejes? Nej vel?

hehe

Tomas O.

Fra : Puk

Dato : 12-04-02 22:26

"Kat" <katras@REMOVETHISofir.dk> skrev i en meddelelse

Hejsa

> [...]
> end 2 rækker Og min mor sagde baddr til
mandligkropsbehåring, så
> det har jeg måske i virkeligheden lært hjemmefra??

Ja jeg kan så ikke nikke genkendende til det. Jeg har altid
syntes, at min far var en rigtig flot fyr men lige "lille" nok
sådan i sammenligning med mig selv. Jeg kan godt lide når en gut
er "større" end mig rent fysisk. Ikke nødvendigvis højere, men
kraftigere, mere muskuløs på sådan en lidt håndværker-agtig måde
(altså ikke bodybuilder looket men mere sådan som en
arbejdsmand). Jeg kan også godt lide kropsbehåring på mænd.
Ingen af disse ting er imidlertid noget jeg sådan decideret
kigger efter. Det er mere når jeg kigger tilbage på de mænd, jeg
har været sammen med at jeg kan se en sammenhæng.

Min far er ikke nogen "lille" mand (han er da 1,80 eller
deromkring). Men han har altid været rigtig slank, løbet meget,
spillet badminton og cyklet landevejscykling. Han har næsten
ikke et dun på kroppen (ud over benene) og hans krops- og
muskelbygning er den der slanke type, der virker udholdende men
ikke så robust (svært at forklare). Når jeg sådan tænker efter,
så tror jeg da nok egentlig, at jeg gerne selv ville ligne min
far noget mere (jeg har nu heller ikke hår på brystet, så lidt
ligner jeg ham da *G*). Men mine mænd lader jeg til ofte at
vælge som helt andre typer rent kropsmæssigt i hvert fald.

Hyg sig så vældigt
Puk

Fra : Johan Wedell

Dato : 08-04-02 10:01

"NB" <nikolaj.borup@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Er det "IN" eller "YT" -som fyr, at have hår på brystet ???

Jeg kan sige hvad min kæreste har sagt til mig:" Det er da meget sexet, men
når det bliver så meget, at det stikker ovenud af skjorten, så er det ikke
noget for mig".
Mvh. Johan.

Fra : Girlie

Dato : 08-04-02 10:32

"Johan Wedell" <johan-wedell@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
men
> når det bliver så meget, at det stikker ovenud af skjorten, så er det ikke

Det jeg jeg til gengæld godt lide..*G*:)
Jeg synes det er ekstremt maskulint, men som Kat siger: når man møder en man
forelsker sig i, er hår eller ikke hår så uendeligt ligegyldigt..:)
Jeg tror årsagen til at jeg er vild med hår, er at jeg forelskede mig i en
mand med måtte...*g* - så alt hvad han var og havde blev indbegrebet af,
hvad jeg tændte på og syntes var lækkert hos en mand...:)

Fra : Hanne L

Dato : 08-04-02 12:46

NB skrev i en meddelelse news:3cb0f317$0$68783$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Hej NB

> Er det "IN" eller "YT" -som fyr, at have hår på brystet ???

Når jeg forelsker mig i en mand, er det alt muligt andet end
hårene på brystkassen eller de manglende samme, jeg forelsker
mig i. Og ofte har man jo ikke set hans brystkasse, før man
forelsker sig.

Kærligheden er ikke afhængig af, om han har en måtte eller
7 hår i 10 rækker.

Men jeg vil da gerne indrømme, at jeg elsker at lade fingrene
glide gennem hårene på min kærestes brystkasse eller stryge
ham over hårene på armene. Og det tænder mig da en ekstra
tak at se ham nøgen, fordi han har en del hår. Specielt hårene
fra navlen og ned gør mig blød. Der er nu noget meget maskulint
ved det, selvom det nok ikke er særlig seksualpolitisk korrekt i
disse tider. Men man kan vel ikke gøre for, hvad der tænder en
seksuelt?

Venlige hilsner
Hanne L

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 08-04-02 14:11

NB wrote:

> Er det "IN" eller "YT" -som fyr, at have hår på brystet ???

Det kommer da fuldstændig an på hvordan pigen er og så sandelig da også
hvordan manden er! Jeg vil da til enhver tid bedømme en mand på hans
egenskaber/væremåde og ikke på hvordan han ser ud.

Men hvis jeg nu ser to mænd, der ellers er nogenlunde ens, hvor den ene
er meget behåret og den anden er meget lidt behåret vil jeg vælge den
sidste.

Jeg syntes nu heller ikke at mænd skal gå til en kosmetolog hver uge
(eller hvor tit det nu skal gøres) for at få fjernet håret på ryggen,
med mindre han selv har lyst til det. Faktisk syntes jeg ikke at man
skal gøre en masse ved sig selv, med mindre man gør det fordi man gerne
SELV vil det.

Mvh Trine

Fra : Heidi

Dato : 08-04-02 18:21

NB <nikolaj.borup@tdcadsl.dk> skrev:

> Er det "IN" eller "YT" -som fyr, at have hår på brystet ???

Efter min mening er det hverken eller - jeg har tidligere bedst kunnet
lide fyre uden for mange hår - men min nuværende kæreste har mange
hår - over det hele - også på ryggen - og det er da i virkeligheden så
flintrende ligegyldigt, for man elsker forhåbentlig personen for den han
ER, ikke for de hår han har, eller ikke har...

--
Mvh. Heidi
Her plejer der med store bogstaver at stå, at svar udbedes

Fra : Puk

Dato : 08-04-02 20:18

"NB" <nikolaj.borup@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Er det "IN" eller "YT" -som fyr, at have hår på brystet ???

Det ved jeg ikke.

Jeg kan godt lide hår på brystet. Jeg har haft kærester,
onenightstands og legekammerater med meget hår, lidt hår eller
ingen hår. Det er ikke så forfærdelig vigtigt, men jeg synes da,
at det er ultra maskulint. Jeg er iøvrigt også stor fan af
"maveslipset".........det er jo næsten som en hel sti der sender
en i den rigtige retning *G*.

Hyg sig så vældigt
Puk

Fra : Kylle

Dato : 12-04-02 10:17

> Er det "IN" eller "YT" -som fyr, at have hår på brystet ???
>
> NB.

Hej

Det er total lækkert når en fyr har hår på brystet... Ikke et helt tæppe,
men flot fordelt.

Jeg synes det er sexet og MEGET mandlig.

Som min mor siger : En rigtig mand har hår på brystet !

Kylle

Fra : Mette Johansen

Dato : 15-04-02 15:57

"NB" <nikolaj.borup@tdcadsl.dk> wrote in message

> Er det "IN" eller "YT" -som fyr, at have hår på brystet ???
>
> NB.

hmmmmm jeg ved ikke rigtig om jeg ska tage dette spørgsmål seriøst.
handler ik om hår på brystet eller ej..
Det er IN at være sig selv..smil

Fra : Tomas O.

Dato : 15-04-02 16:55

Mette Johansen skrev:

> hmmmmm jeg ved ikke rigtig om jeg ska tage dette spørgsmål
> seriøst. handler ik om hår på brystet eller ej..
> Det er IN at være sig selv..smil

Det burde det være og er i højere grad i dag. Men der er lang vej
endnu før alle har det sådan.

Hilsen
Tomas O.

Fra : Chokmah

Dato : 22-04-02 17:56

On Mon, 15 Apr 2002 14:56:42 +0000 (UTC), "Mette Johansen"
<tawanda@ofir.dk> wrote:

>"NB" <nikolaj.borup@tdcadsl.dk> wrote in message

>hmmmmm jeg ved ikke rigtig om jeg ska tage dette spørgsmål seriøst.
>handler ik om hår på brystet eller ej..
>Det er IN at være sig selv..

om det er eller bliver IN tviler jeg på :) altså at være sig selv !
dem der er In er jo i reglen noget i kraft af andre og ikke i kraft af
sig selv .... men optimalt set så er ....det absolut bedst at være sig
selv :)
Mv
Bo