er 6310 fejlfri ?
Fra : Morten Juel

Dato : 08-04-02 00:38

Hejsa NG

Min 7110 er ved at gå mig på nerverne, så jeg går med opgraderings tanker..
men man har hørt en masse bøvl med 6210 om fejl med signal og jeg skal gi
dig skal jeg..
Hvorn ser det ud med 6310, har de fået styr på det ?

Morten
2 x Golf II GTI --- http://golf2.dk
2 x XS400Seca ** Til Salg på http://StarChild.dk **
1 x GPZ 750

Fjern OSTEPOP fra min email hvis du vil skrive til mig

Fra : Kai Hoffmann

Dato : 08-04-02 04:30

"Morten Juel" <mpOSTEPOP@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Min 7110 er ved at gå mig på nerverne, så jeg går med opgraderings
tanker..

Har også haft sådan en. Ved ikke om den var dårlig, den passede bare ikke
til det behov jeg havde.

> men man har hørt en masse bøvl med 6210 om fejl med signal og jeg skal gi
> dig skal jeg..

Der er nogle få der har haft problemer med den. Man hører bare kun om dem
med problemer. Har selv en 6210, og det er den bedste telefon jeg har haft
til dato.

> Hvorn ser det ud med 6310, har de fået styr på det ?

Har ikke hørt om nogle problemer med den, men det kunne være du skal vente
på I modelen.
--

Mvh. Kai Hoffmann
www.hoffmann.cc

Fra : Jensn

Dato : 08-04-02 05:37

> [...]
> dig skal jeg..
> Hvorn ser det ud med 6310, har de fået styr på det ?

Hej Morten

Jeg ved godt hvad du mener med 6210'ern - jeg havde selv én (i 14 dage) lige
da den kom frem - sikke en gang bras

Nu har jeg en 6310 (har afløst min 6150) og den er virkelig god! Dog er der
altid
et par SMÅ minus'er :

1. Når en person ringer, så fylder nummeret får meget i display (for
stor skrifttype),
således at nummeret bliver delt over 2 linier = svært lige at overskue
hvilket nummer
der ringes fra

2. Når man har skrevet en SMS og vil slette display'et, så kan man ikke
som på
6150'ern holde "slet" nede i 2-3 sekunder for at slette hele teksten på én
gang. På 6310
skal man holde "slet" nede i den tid det tager cursoren at tøffe tilbage
igennem teksten,
eller vælge "menu" og et par punkter nede vælge "slet tekst"

3. Den tænder ikke selv når jeg smider den i det håndfri sæt i bilen

Småting, som bestemt er til at leve med - så jeg kan varmt anbefale den

Mvh.
Jensn

Fra : kd

Dato : 10-04-02 15:18

Jeg har en 6310 med store problemer med manglende signal, signal som
forsvinder m.m. Men det er en relativ tidlig model, og jeg har hørt fra
andre at de ikke har samme fejl på deres 6310, så mon ikke den er ok nu.

/KD

Fra : Keld Rosenberg

Dato : 12-04-02 11:11

> [...]
> 2 x XS400Seca ** Til Salg på http://StarChild.dk **
> 1 x GPZ 750
>
> Fjern OSTEPOP fra min email hvis du vil skrive til mig

Har haft en 6310 en uges tid, og den går jævnligt i baglås med blankt
display når jeg håndterer SMSser, så jeg skal slukke/tænde den for at
genoplive den....

/Keld